Diskuze

Euro: U části octavií se objevují trhliny na potrubí

V době, kdy se Škoda Auto připravuje na velký skok do elitní skupiny manažerských limuzín, začíná mít údajně potíže s octaviemi. Na části z nich se totiž projevují poruchy, jejichž odstranění stojí zákazníka desítky tisíc korun. Píše o tom týdeník Euro v dnešním čísle. Škoda Auto zveřejněná tvrzení odmítá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

George

25. 8. 2001 18:45
vadná sonda
Na mé Octavii 1.6 55kW po 20000 km odešla sonda. Jsem opravdu znechucen přístupem Škodovky. Již nikdy více Škodu.
0 0
možnosti

Jirka

23. 8. 2001 7:37
Euro: U části octavií se objevují trhliny na potrubí
Automobilky vždy shánějí co nejlevnější dodavatele. Tohle je výsledek
0 0
možnosti

Ace2

22. 8. 2001 13:22
Výfuk
Bohužel je to pravda, nemůžu posoudit zda se jedná o větší část vyrobených aut, nebo zda je to vyjimečné. Nicméně u naší Octavie 1.6 55Kw. Popisovaný problém nastal. Ale až při 170 tis. Km. Auto nevybrovalo, nebo nedělalo jiné věci než by mělo. Tedy až na to prdění z motoroveho prostoru které bylo slyšel zejména při rozjezdu.
0 0
možnosti

Karel

22. 8. 2001 11:13
Zatloukat, zatloukat...
Není žádným překvapením, že Škodovka tvrdí, že o žádném praskání nic neví. Je to její obvyklý postup. Já sám jsem majitelem Felicie se sotva skončenou zárukou a už mám několik takových lahůdek za sebou. Naposledy jsem neodjel od benzínky poté, co se mi rozpadla spínací skříňka. Podle přivolaného technika zcela běžná závada tohoto typu (od r.v.1998). Nejenže o nějaké náhradě nemůže být řeč, ale koupit si můžete skříňku stejnou, u které vás potká stejný osud. Stejné je to s celou sérií katalyzátorů, chladičů, sedadel, převodek řízení... Chyba se může stát, a zejména při relativní malosériovosti Škodovek je to pochopitelné, ale vadí mi ten přístup: Nechal ses nachytat, tak trp (plať).
0 0
možnosti