Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Civic má velký prostor, ale tvrdší podvozek

Honda Civic změnila image. Odklonila se od vozů se sportovní tváří k praktickým rodinným automobilům. Nový pětidveřový model tak nabízí - měřeno nižší střední třídou - velký vnitřní prostor, úsporný a rychlý motor 1.6 a širokou základní výbavu. Snad největší slabinou vozu je tvrdší podvozek, který posádka pocítí při přejezdu nerovností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vobchick

Civic má velký prostor a skvělý tvrdší podvozek
Vazeni, postavit automobil se spatným podvozkem a doplnit ho ESP umi kterakoli automobilka. Honda bohudik drzi svuj trend a vyrabi vyborna auta pro dobre ridice. Proto jsou podvozky Hondy tvrdsi v porovnani s tuctovymi automobilkami a objemove stejne motory jsou vykonejsi nez u konkurence.  U tohoto modelu Civic me mrzi, ze Honda zvetsila jeho celkovou vysku a tim se posunulo teziste vys. Moje zkusenosti s automobily sice netrvaji 35 let, ale kazdy mesic utratim dost penez za motoristicke casopisy. Za poslednich 5 let pozoruji VYRAZNE splynuti nemeckych a ceskych clanku. Tato evropska auto-novinarska lobby smeruje k nenapadnemu podnecovani zakazniku "vyborna auta vznikaji jen v evrope". Nevim nakolik autor clanku (mozna i nevedome) tomuto tlaku podlehl. Nemam mu to za zle a hodnotim auta podle svych pocitu a empirickych meritek. Dokud bude napr. automobil z VW group vybavovan ovladacimi prvky "kam se nam to hodi" a ne kde zakaznikovi konci prsty, nemam zajem. Jestlize se jako novinka v evropskych vozech prezentuje tlacitko vnitrni cirkulace vzduchu, mely je Hondy a asi i ostatni "japonci" pred 20-ti lety. P.S.: Opravdu si myslite, ze krásná imitace imitovaného dreva na palubní desce je pro ridicovo soustredeni dulezita?  
 
0/0
18.10.2002 22:54

King

Test
Obavam se, ze zde nejsme kvuli posuzovani me jazykove necistoty, moje reakce a jeji uroven je pouze primo umerna FAKTICKE urovni testu (ujistuji Vas, ze jsem se jeste krotil). Bohuzel poznamky byly smerovany na autora, jenz se neobtezoval vyjadrit k mym KONKRETNIM dotazum (pominme ted kousave poznamky na Smouhy na krase). Ja sice nemam 35lete zkusenosti s jizdou v aute a take jsem byl nastesti usetren hruzy v podobe cteni testu pred nejakymi 30 lety, nicmene by me velice zajimalo: kde vzal u civiku autor tvrdy podvozek, kdyz je snad nejmekci ve tride (pokud nepocitame korejce). Dale by mne zajimalo, odkdy je interier sedivy, kdyz je cerny, jak muze usporny a rychly motor mit prumerne zrychleni - mimochodem asi druhe nejlepsi mezi motory 1,6 l, ne-li nejlepsi. Kde vzal autor uzka sedadla, kdyz uzka nejsou, maji pouze vyborne bocni vedeni, coz je docela rozdil. Srovnani s Octavii je ponekud pritazene za vlasy. Bude autor srovnavat take Rover 25 s octavii? Dale - chovani aut ESP nevylepsuje, to pouze koriguje jezdecke chyby. Civic neni jediny, kdo ma 3 hvezdy pri srazce s chodcem, ma ale nejvyssi procentualni hodnoceni, coz je asi treba zminit! Prostornosti se civiku ve tride nevyrovna NIC! Rad bych jen vedel, jak k temto zaverum autor dospel - a pokud jde o reakci jisteho lekare - je mi uprimne lito, ze musite cist takove paskvily, nicmene vzhledem k vasim jiste nevycislitelnym zkusenostem se divim, ze jste ochoten to autorovi "sezrat" - coz vas zrovna necti. mel byste se spis pidit po realite, nez po tom, zda jsem pouzil pri svem minulem dotazu slangove vyrazivo. Mimochodem - pokud tento test nevybocuje z rady tech ostatnich, asi ctete spatne casiopisy. Nebo ctete jen Svet Motoru. Ten se od MFD ale lisi v tom, ze zde jsou vsechna auta vynikajici, zatimco u MFD zase naprosto vsechna spatna, aby to vypadalo, jaci to pisi nezavisli odbornici.
0/0
15.10.2001 13:44

DaM

Matonoha vs. King
Vazeni panove, nezbyva mi nez obsahove souhlasit s panem "Kingem". Honda byla vzdy znama vykonnymi motory a tvrdym podvozkem. Pokud tomu dnes nekdo rika "vada na krase", nema pravo psat recenze na auta. Co ja osobne vidim jako vadu na krase noveho Civica 5D je jeho externi design - je bohuzel tuctovy... Jinak vse je plus. DaM
0/0
28.8.2001 13:05

MUDr. Matonoha

Odpověď na kritiku testu Honda Civic - pod zn.: King
Jezdím autem více než 35 let, stejně dlouhou dobu čtu řadu motoristických časopisů včetně testů. Test nové Hondy Civic v MF patří k standardním, ničím příliš nevybočujícím z řady ostatních testů v dostupných časopisech. Kritizující pan pod zn.: King - tedy "Král" by se sám měl velmi zamyslet nad svou stylizační chudostí a hlavně čistotou ( tedy " nečistotou ") svého českého jazyka a teprve potom vznášet soudy o našem mateřském jazyce !
0/0
24.8.2001 9:14

King

Civic 5d - více takových testů
Par perlicek z testu: <br> "tvrdsi podvozek" - nez co? detsky kocarek? Mekky podvozek je jedna z veci, kterou u civi nemusim, ale dobre to tlumi diry (nevim, co to mel pan redaktorza verzi (nezkousel uz Type R?) <br> "úsporný a rychlý motor X dava modelu mezi jinymi vozy jen prumerne zrychleni" - to je zmatek :) <br> "interier je pojaponsku sedivy" - ja si furt myslel, ze je uplne cerny. Asi pujdu navstivit ocniho :-( <br> "sedadla patri spis k uzsim" - kolik autor meri v pase?? Pan redaktor asi nejezdil v Daewoo Tico, protoze to ma v tom pripade misto operadla spejli z nanuku. <br> "octavia v tehle tride nabizi 528 l" - tak tomu rikam srovnatelne vozy. Odkdy je Octacie hatchback nizsi stredni tridy? <br> "spotreba VYROSTLA na dalnici na 6 l" - nekupujte turbodiesely. To bych chtel videt. Mozna v zuzeni s rychlosti omezenou na 80. <br> "chovani v kritickych sitacich by vylepsilo ESP" - kdo by to rekl. Hmmm, to je nahoda - ono ho nejde dokoupit. takovy sunt nekupovat :-( <br> "smouhou na kráse je tvrdsi podvozek" - kolik let dela autor do aut, ze nepozna charakteristiku podvozku? A slovni spojeni smouha na krase, to by se melo tesat (nebo rezat? - chudak cestina) <br> "ostatni auta v testech kolizi dostavaji za stret s chodcem jednu, nejvys dve hvezdicky" - na www.euroncap.com si hral nekdo s gumou... Nebo jsem opily a vidim neco vicekrat. <br> "před koleny vzadu je mene mista nez v meganu a stejne s xsarou a astrou" - uaaaaaaaaaa, je mi spatne. Bud jsem cvok ja, nebo jednou v USMD merili v cm a podruhe v palcich. Nebo jim vyrostl figurant. <br> Kdy zase vyjde nejaky test v Dnes? Uz se tesim :-)) Tenhle prispevek asi v MF Dnes zverejneny nebude, takze nema cenu se podepisovat, ani sdelovat adresu, cislo bot a bankovniho uctu.
0/0
23.8.2001 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.