Diskuze
Škoda zahájila výrobu fabií s litrovým motorem, zatím na vývoz
Děkujeme za pochopení.
DEA
rychlost a síla
Jezdíme se 16 let starou Š105 (40 HP/4 rychlosti) a po dálnici to jede plně naložené (včetně ne zrovna aerodinamických skříní či koberců) celkem v pohodě 100 km/h (po rovině). Takže si myslím, že za nějakých 20-25 let vývoje by tu mohlo být vozidlo, které bude jezdit slušně a nebude muset mít motor objemů prvních letadel. Je jasné, že to žádné porsche nebude, ale ten nejlevnější šmejd. Buhužel cena bude taková (kdyby 200 tis.), že za ní budou podstatně kvalitnější stroje v bazarech a to ještě v ucházejícím stavu. Když k tomu uvážím, jak se krade (u nás v ulici - cca 1 km parkovišťového typu na sídlišti v Praze - 3-5 aut týdně), tak si myslím, že se to tak zas moc prodávat nebude (nebo leda jako ten nákupní košík). P.S. Je pravda, že s tím kobercem se nám na dálnici předjíží obtížněnji.Yanick
Dementi
S tím motorem je to nesmysl, Škoda podle mého dobrého kontaktu přímo v závodě nic takového zatím nevyrábí. Takže blud. Nemůžeme věřit všemu, co píše ČTK.Karel
Re: Dementi
Zmínky o Fabii 1,0 l 37kW jsem objevil na některých španělských webech, což by odpovídalo informaci, že jsou exportovány do této oblasti. Takže něco na tom určitě bude.Pavel Krebs
Nejen motor
Co vím, tak tento model není očesán jen motorem ale i výbavou včetně prvků pasivní bezpečnosti!!! Prý chybí výztuha v předním nárazníku, polstrování zavazadlového prostoru a další. Naopak lze tento model doplnit výbavou, jako ostatní Fabie. Takovou klimatizací si už fakt s litrovým motorem nedovedu představit.Joko
zkusenost
Jezdila jsem s Peugeotem 106 ten mel motor 800? nebo litr ? a jezdil SKVELE !Kurka Jan
Litrový motor.
Litrový motor pro automobil typu Fabia byť zážehový i 16V(12V) podle mého názoru není příliš vhodný z důvodu krouticího momentu, který je nízký ve vyšších otáčkách, snižuje to komfort jízdy, nehledě na určitou lenivost vozu při náhlém zrychlení, které by bylo nutné při nenadálých situacích.Amon
Re: Litrový motor.
Myslim ze se z litroveho motoru(bez prudke snizeni zivotnosti)da vytezit vic nez 37kw.Staci se podivat na Hondu Civic 1.6 ktera ma 160Hps.Bohuzel o to se Skoda asi snazit nebude.Bom
Fábie?!?! HA,HA
Tak pozor na Octavii 1,4 mi nesahej. Před třemi měsíci jsem ji koupil a dodnes mnoho lidí nevěří svým očím. Ten motor /nový,německý/ je neskutečně pružný a dokáže v pohodě jezdit za 5,7 litrů na 100 km. Vyzkoušejte ho a pak kritizujte. Zato už nynější "tunová" Fábie to je skvost všech skvostů. Nechápu proč škodovka udělala tak velký krok zpět.Ace2
1l sux
No jo jenže pochybuju že bude mít 55 KW když to má 1,4 a za druhé Yaris je lehčí a menší auto. Mno a vzhledem k tomu, že se má jednat o super levnou verzi tak nepředpokládám, že tam dají nejnovější motor co VW vyvynul nedávno. Dají tam nějakou "osvědčenou klasiku" pro co nejnižší náklady. Takže 38KW... doufám že se s ním svezu. Musí to bejt hrozná sranda, už v tom vidím 4 členou rodinu s plným kufrem jaxe vlečou po dálnici 70-80 km/hod. Pochybuji že tohle auto umí ject takhle naložený rychleji. Při 120 (jestli se to tam dostane) to bude mít 5500 ot/min a tedy spotřeba a životnost motoru tomu bude odpovídat. Ach jo, proč to nechtějí pochopit. Takovéhle auta jsou nebezpecné. To same jako Octavka s 1,4, chjo.P. Troster
litr
Já si nemyslím, že litrový motor automaticky znamená špatný motor, např. u Yarise má litrový motor 55 KW a dynamika jízdy s tímto motorem je nadprůměrná, nebo např. Opel Corsa 1.0 l, 12V - teké slušný motor. Já nevím jak výkoný motor chystá pro svůj model Škoda-jenom doufám, že to nebude ten z embéčka.Karel
Fyzikální zákony nelze obejít
Litrový motor s 37 kW a 84 Nm s tunovým autem žádný zázrak prostě udělat nemůže, spotřeba také musí být vyšší zejména ve městě, kde je váha vozu rozhodující. Takové auto bude jen pro velmi defenzivní řidiče, kteří preferují kvalitu a pasivní bezpečnost.Ace2
není nad dobrou politiku vyvoje a prodeje
jo jo už se těším až nam je koupí do firmy. To bude pošušňání zzzzz po dálnici 60-70 KM/hod kopec pěkně na trojku koukat jak mě bere jedna stodváca za druhou.... jo jo, hlavně že budou levný. Hmm, ještě bych z nich vyndal airbag, protože stojí nějaký peníze a bez něj by byla zase o něco levnější. A ruku na srdce kolik procent řidičů potřebuje airbag. Dále si myslím že posilovač řízení a brzd je taky zbytečně drahý a vhodné technické řešení by je mohlo nahradit (třeba kladkostoj). Potom bych prodával osobní verzi bez zadních sedaček, protože kolik procent řidičů vážně vozí na zadních sedačkach lidi. Většina si tam šoupne jen bundu. Eventuálně by to mohlo být za příplatek. Do předu bych dal jen jedno světlo, protože ve městě je stějně videt i v noci. Sklo by mohlo být je ve předu, zbytek by mohl být zaplechován pro menší náročnost při výrobě. No a karoserii bych vyráběl bez laku pouze v barve oceli (jako DeLorean DMC-12). Přední brzdy bubnové zadní žádné, protože vzhledem k dosahovaným rychlostem auto je to zbytečné. No asi takhle bych viděl ideální auto. Zjevně nejsem sám a automobilky zejmena evropské mají poslední dobou stejný názor. Nejvíc mě dojalo boční polovičná zrcátko (co to mělo znamenat sem nepochopil)Milan
Re: není nad dobrou politiku vyvoje a prodeje
A co třeba ještě jenom 3 kola a místo plechu textil ? Pak by se dal možná použít i motor z babetty. :-)Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...