Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus RX 300: Luxus, na kterém se hodně prodělá

Lexus RX 300 - reprezentant luxusní značky japonské automobilky Toyota mezi stále oblíbenějšími sportovně využitelnými vozy kategorie SUV (sport utility vehicle) - je od letošního roku na zdejším trhu jako specialita pro lidi, kteří mají rádi pěkné věci a neváhají na nich i těžce prodělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dugi

usa-lexus
vlastnim tohoto krasavce uz temer 15 mesicu a najel jsem s nim 30000 mil[jsem Cech zijici poslednich 6 let v USA]-jedine co muzu rict o tomto vozu je absolutni spokojenost.Opravdu uspel i na tak narocnem trhu jaky americky bezesporu je.Neslysel jsem zde ani jedinou vetsi vytku na adresu RX 300. Mimochodem pane redaktore vite o tom ze srovnavate nesrovnatelne??????Priste trochu vice soudnosti-please
 
0/0
29.3.2002 2:47

Pavel

LEXUS RX 300 - informace
Po přečtení uveřejněného testu automobilu LEXUS RX300 s rozporuplným nadpisem je nutné konstatovat, že článek je poněkud tendenční. Nejdříve je nutné si uvědomit filosofii automobilky TOYOTA k výrobě tohoto typu automobilu. Základní požadavek na výrobu modelu RX300 bylo nabídnout vůz pro každodenní používání s převažujícím podílem zpevněných komunikací. To tedy znamená, že to není pravý automobil do terénu - nebyl pro tento účel vyroben. Dále je nutné upozornit, že automobil je na trhu v USA od roku 1999 - a byl neprodávanějším modelem LEXUS v USA. Pokud se jedná o vnitřní prostor je možné jej hodnotit jako velmi solidní a to i na zadních sedadlech vzhledem k velikosti vozu (co například Škoda Octavia vzadu, auta s takovým prostorem na zadních sedadlech by se vůbec neměla vyrábět). Pokud se jedná o spotřebu ta je přiměřená - v uvaděném testu v SRN byl LEXUS RX300 nejlepší - co potom tedy MERCEDES a BMW. O ztrátě ceny není možné reálně mluvit, protože cenu ojetého vozu dělá jak značka a kvalita vozu tak počet ojetých vozů na trhu. U Mercedesu můžete někdy ztratit až milion korun za rok - podívejte se na inzeráty. Pokud se jedná o kvalitu ta je prověřená u statisíců automobilů prodaných v USA za poslední roky a plně se ztotožňuji s majiteli těchto vozů z příspěvků. Příště bych prosil méně zaujatý článek. Německý automobil není vždy to pravé ořechové.
0/0
10.10.2001 22:44

pudlik

Lexus
viděl jsem ho live, je to společně s BMW X5 a obdobným Mercedesem a ještě i s Jeep Grand Cherokee Ltd. super auto.
0/0
25.9.2001 14:36

Svoboda

cenová strategie
Cena německých aut je u nás díky reklamě a určitému snobizmu nadhodnocena. Mám 5 let Subaru Legacy (sice 4 kolka jiné kategorie) ale s podobným poklesem ceny. Přitom jsem dosud neměl jedinou poruchu, což zdaleka neplatí o německých autech mých známých. Proto předpokládám, že odjezdím s bytelným japonským autem 8-9 let, tzn. že celková ztráta ceny bude menší než ztráta u jiných aut s menší výdrží, které bych za tu dobu musel koupit dvě.
0/0
25.9.2001 11:03

Jan Jílek

Lexus RX 300
Vážení, Lexus RX 300 vlastním již více než dva roky a mám s ním ujeto téměř 100 tis. km. S vozem nebyl dosud jediný technický problém a jezdí absoluně skvěle. Jedinou chybičku bych konstruktérům vytkl a to malý rejd což opravdu při parkování ve městě může zvláště méně zkušenému řidiči činit problém. Ale také bych se rád vyjádřil na adresu autora testu. Váš název článku je takový divný... nepatřím zrovna k nejbohatším lidem a protože nehodlám auto měnit po třech letech, myslím si že tak kvalitní vůz jakým je Lexus RX 300 budu moci používat v klidu sedum (možná i 10)let bez toho aby ztratil punc kvality a vyjímečnosti. Potom mi jeho cena nepřipadá až tak luxusní. Zavěrem bych rád dodal že srovnání s Fordem kombíkem mi připadá opravdu trapné. Srovnáváte zcela nesrovnatelné ve všech aspektech a toho by jste se měl jako profík vyvarovat. Nebo vás snad platí Ford? S pozdravem Dr. Jan Jílek
0/0
24.9.2001 8:30

Bohumil Nebáznivý

Re: Lexus RX 300

Ani já nepatřím k nejbohatším, nicméně po Outbacku jsem se konečně letos dostal k RX 300, 2001, najeto 138tis. Myslím, že mohu na uvedené články reagovat s dostatečným odstupem (ani nevím, jestli se na tyto stránky po pěti letech ještě někdo podívá). Najel jsem zatím 26tis.km. Auto je stále jako nové, bez sebemenších závad. Spotřeba 1/2 dálnice, 1/2 okresky 11,4l, teď většinou Praha, 12,6l. Je pravda, že razatní jízdou jsem na 14ti l. Couvání super, má čidlo. Jsem fanda TOYOTY a SUBARU, proto jsem rád, že mi dokázal LEXUS tak příjemně překvapit. PS. Můj přítel má MONDEO 2,5l, 2005 a jezdí za 13l, tak jaképak porovnávání!

0/0
11.4.2007 10:47

radek

Proc tak hrozny titulek?
S RX jsem najezdil hodne kilometru, nema chybu. Myslite si, ze vas titulek, "ze se na nem hodne prodela" auto vystihuje? Myslim, ze tomuto spickovemu vozu krivdite. Jezdil jsem s mercedesem i bavorakem, zkuste si to a pak hodnotte. Nejsem si jist, zda vite, co pisete.
0/0
23.9.2001 23:40

Zdeněk

Porovnání
Nejsem žádný fanda do lexusů nebo Toyoty, ale RX 300 jsem si před 5 měsíci koupil na základě vlastních srovnávacích testů ( vždy na víkend jsem měl půjčenou X5 a ML 320 ). Lexus je o trochu horší než X5 a lepší než ML320. Zato je jednoznačně nejméně nápadný a podle všeho i nejméně poruchový ( mám najeto cca 40000 km bez sebemenších námitek ). Píšu to jen proto, že nové Mondeo, které má můj kamarád cca 2 měsíce je vozem o třídu nižším a v testu by se vůbec nemělo objevit. Zdravím Zdeněk
0/0
23.9.2001 17:24

Pepa

Lexus RX 300
Poklona Vašim vztahům s Fordem, moc dobré P.R. pro Ford. Nenápadné....
0/0
22.9.2001 14:18

?

co testujete
byl testovan lexus nebo ford? neporovnavejte ale testujte!
0/0
20.9.2001 20:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.