Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Schling je proti změně limitu pro dovoz ojetých aut do ČR

Ministr dopravy a spojů Jaromír Schling bude vystupovat proti jakékoli změně pětiletého limitu pro dovoz ojetých vozidel do ČR. Parlamentní komise složená z poslanců a dovozců ojetin nedávno oznámila možnou novelu zákona o pozemních komunikacích, která by dovolila dovážet vozy až osm let staré. "Není vhodná doba na jakoukoli novelizaci zákona. Není tam žádná fatální chyba," uvedl Schling na zasedání koordinační rady pro bezpečnost silničního provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

26. 9. 2001 10:20
návrh jak snížit stáří vozidel
Pan ministr lže, jestliže tvrdí, že dovozci nepožadovali změnu pětiletého limitu pro stáří dovezených aut. Byl jsem se na demonstraci podívat a napočítal jsem nejméně pět aut, dovezenných na přípvěsech a opatřených texty jako "toto vozidlo NELZE přihlásit - vyrobeno 1995, dobrý stav". Za sebe musím souhlasit s tím, že šest let staré auto z dovozu (které nelze přihlásit) je ve výrazně lepším stavu než např. můj 12 let starý Fiat (který lze provozovat bez administrativních problémů, ačkoli patří do šrotu). Proto navrhuji, aby vozidlo starší pěti let bylo možné přihlásit, pokud bude současně odhlášeno jiné starší vozidlo. Považuji toto řešení za optimální - umožní nahrazení rozpadajících se vraků dovozy aut v dobrém technickém stavu a současně zabrání tomu, aby těch dovozů středně starých aut nebylo více, než kolik vraků zmizí z našich silnic.
0 0
možnosti

Larry Hagmann

26. 9. 2001 10:11
Ojetiny
Jasně , zakažte dovoz všech ojetin ,to se potom pan Šípek , ministr a ostatní mudrcové potom nebudou stačit divit,jak nám vozový park v republice rychle omládne .Mizivé procento lidí vymění 100 let starou raketu za 5-10 let starou ojetinu .Já sám mám plat slušně nad průměrem ČR , ale o koupi nového auta si můžu akorát tak nechat zdát (o mnohých ojetinách vlastně taky ).Veškeré slevy , akční ceny a různé pobídkové akce jsou mi naprosto k smíchu , vždyť normální člověk nemá častokrát ani na akontaci k leasingu . Doba , kdy bude u nás poměr průměrného platu vůči novému autu jako v Německu - v nedohlednu .
0 0
možnosti

Tomas Holek, Ostrava

25. 9. 2001 17:42
Mafie proti ministrovi
Ministr ma pravdu. Proc by se mel k nam dovazet srot ? A vetsinou jeste kradeny !
0 0
možnosti

BOBO

25. 9. 2001 22:26
Re: Mafie proti ministrovi
Jaký je Váš vztah k ministrovi ? Co Vás na něm tak fascinuje , že mu věříte ? Je to jeden z mnoha ze serie nejslabších ministrů všech vlád . Nějak si neumím představit , že bych si sám od sebe koupil ojeté auto a dal ho potom jen tak do šrotu . To bych snad musel být padlý na hlavu ! Přece to auto mi nikdo nevnucuje ! Já si ho kupuji za svoje peníze ! Pokud auto splňuje technické podmíny STK , tak musí být jednoduše schopné provozu . Jinak je to záměrná diskriminace . Za chvíli mi snad někdo bude zakazovat koupit si " ojetý " dovezený nábytek . To zavání ideami komunizmu ! Dále ale k autům : až si právě lidé koupí ta dovezená ojetá auta , tak ve šrotu skončí potom auta , ale se značkou ŠKODA , LADA , WARTBURG apod , určitě 3x až 4x starší než zmiňovaná dovozová ojetá auta . O technickém stavu zvláště ŠKODOVEK , nemá cenu se zmiňovat . Je to od ministra vyloženě špatně . Taková rozhodnutí nejsou jen tak . Vždycky je něco v pozadí . Pane Holek , nenosíte náhodou ministrovi tašku ? A ještě jedna technicko-matematická otázka : Kolik to je aut : " většinou ..." ??? To je opravdu zvláštní konkrétní číslovka . Váš příspěvek opravdu jasně vysvětluje , proč mafie ubližuje ministrovi dopravy , který mimo jiné není schopen , udělat autoškolu , kterou požaduje po jiných . Kdo ho bude vozit , až nebude ministrem ? Doufám , že to bude brzo . Váš příspěvek je věcný , no prostě skvělý !!!!!!!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...