Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bude Londýn vzorem Praze?

Londýn má odvážného starostu, který chce do dopravní džungle ve městě vnést pořádek. Jmenuje se Livingstone, stejně jako odvážný badatel, který v 60. a 70. letech 19. století pátral ve východní Africe po prameni Nilu. Pokud bude starostův návrh schválen, už za necelého půldruhého roku každý, kdo ve všední den překročí hranice města mezi sedmou hodinou ranní a večerní, zaplatí mýtné pět liber (zhruba 275 korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Paja

A co drobní podnikatelé, živnostníci, zásobování?
Další neskutečná forma státní zlodějiny! Už tak se stát snaží zlikvidovat podnikání. Kdo má firmu, která něco vyrábí, zaplatí na daních 48% zisku! A tohle by byl jenom další klacek pod nohy.
0/0
2.10.2001 17:43

jarda

bezva
vyborny napad, rozhodne stoji za vyzkouseni... konecne snad bude v Praze lepe...
0/0
2.10.2001 10:05

Občan

Kasl
Jakpak se asi dopravuje primátor Kasl? Jinak docela humorné bylo, že Kužvart na tzv. "den bez aut" vyhlášený jeho "kamarády" kliďánko autem jel. Co všichni odpovědní čunitelé udělali pro zlepšení silniční sitě v Praze od dob bolševika (mimoúrovňové křižovatky, objezdy, městský okruh atd. atd.). SKORO NIC. Takže jděte už k čertu pokrytci!!!
0/0
26.9.2001 17:06

Občan

Je to neuvěřitelná
debilita. Jinak pokud si chce Praha brát z Londýna příklad, pak je to podle mě nesrovnatelně hustší a lepší londýnská síť metra. Také by nebylo od věci zrušit tramvaje. Desítky tun železa v pohybu na městských komunikacích je opravdu šílené.
0/0
26.9.2001 16:59

Marek Stransky - Ceska Trebova, Praha, Frankfurt

Ano! (Re: Je to neuvěřitelná)
To je přímo geniální nápad, potkane (občani mají jména), zrušíme tramvaje a místo nich angažujeme taxikáře, ne? V jedné soupravě tramvaje o ploše max 50 metrů čtv. se dopraví až 350 lidí. Aut o stejné přepravní kapacitě je 100 (ale spíš 350), zabírají plochu mnohokrát větší a zplodin také vytvoří o mnoho více (i než autobusy). Londýn má hustou síť metra, ale vezmeme-li to, že je Praha 8x menší, pak se ta Londýnská síť už tak hustá nejeví... Říkám ANO, zpoplatnění vjezdu do centra.
0/0
26.9.2001 17:15

Karel

Re: Ano! (Re: Je to neuvěřitelná)
Plně souhlasím. Dalším řešením by mohlo být určité zlevnění MHD. (V jednom holandském městě zavedli MHD zdarma a díky zmenšení provozu na komunikacích - kupodivu začalo více lidí jezdit MHD - ušetřili za jejich opravy.)
0/0
25.10.2001 9:13

Pavel

Úžasný nápad
To je ale nesmysl. Což takhle vymyslet zákaz vjezdu pro smradlavý Avie a Karosy. To by se vzduch pročistil !
0/0
26.9.2001 16:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.