Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava stejné poruchy nestojí stejně

Když se na cestě porouchá auto, má motorista v zásadě dvě možnosti: buď se pustí do opravy sám, nebo přivolá pomoc. Jak se ale pomocník, na něhož v tísni a dobré víře spoléhá, bude chovat? Kolik ho bude stát? A lze se vždy na mobilního technika spolehnout? Odpověď na dané otázky hledal test MF DNES: prověřil dva největší operátory nepřetržitých silničních asistenčních služeb v České republice. Všichni čtyři přivolaní mechanici si se závadou poradili na místě - od osmi do 45 minut a ve značném cenovém rozdílu jedenácti set korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CBX

ABA...
Vlastnim kartu ABA, jakousi tu levnejsi, poridil jsem ji za body Shell, a kdyz jsem se ji jednou odhodlal vyuzit, malem me ranilo. Odesel mi motor u meho byvaleho Citroena BX, zustal jsem stat asi 60 km od domova, samozrejme na dalnici. Volal jsem si tedy, co s tim. Dispecer mi rekl jedine odtahnout. Jelikoz jsem ale nechtel na servis, ale domu, sdelil mi, ze sice mam 400 Kc slevu na odtah, ale pocitaji si 17 Kc za prijezdovy i odjezdovy (!) km. Nacez jsem hezky podekoval a nakonec pres nekolik zastavek a dlouhe ukecavani mrtveho motoru prece jen domu dojel. Za takovou asistenci pekne dekuji... Napadlo me, ze jsem je vlastne vyuzil jiz jednou predtim. Zasekla se mi spinaci skrinka, trvalo asi 2 hodky, nez dojel mechanik uplne jine firmy do centra BRNA!, pak asi trictvrte hodiny nadavani, potu a nechutnych kecu, nez ji vylomil, abych mohl vubec nastartovat. Ucet 800 Kc. Nova me pak stala 2000 i s pracnejsi montazi... V rakousku si clovek plati clenstvi, ktere je kupodivu celkem levne, a pak ma vetsinu zasahu uplne zdarma. A hlavne rychle, s milymi lidmi, kteri kvalitne a rychle pomohou. Ceske asistence se maji jeste hodne co ucit...
0/0
5.10.2001 0:02

Trace

Ceny...
Jednou rano jsem prisel ke svemu vozu a zjistil, ze jsem nechal svitit svetla.. vyflusla baterka. Zavolal jsem tedy ABA, do 15 minut byli u mne, pres zapalovaci kabely jsem nastaroval a mohl jet. Prace trvala 3 minuty, cesta technika byla 7km (Brno) a platil jsem 650 Kc... za takovy kacky bych chtel delat taky. Ale co je dulezity, ze pomohl a pomohl rychle.
0/0
4.10.2001 12:50

berushka

Re: Ceny...
Stalo se mi to same. Stalo to pokazde mezi 5 a 6 stovkama. Tak jsem si za 2 litry koupil novou (silnejsi) baterku a od te doby mam klid.
0/0
12.10.2001 10:07

Marty

Oprava
Zhruba před dvěmi lety se mi porouchal imobilizer na firemní Felicii nedaleko Rychnova nad Kněžnou a auto nešlo nastartovat. Zavolal jsem asistenční službu a po vysvětlení problému slíbili, že mechanik přijede do 30 minut. Za 45 minut zavolal a chtěl vědět co se stalo. Pak řekl, že to na místě stejně neopraví a že je lepší to odtáhnout k nim. Po dotazu kde je jejich servis řekl, že v Hradci Králové (cca 70 km). Překvapeně jsem se zeptal proč tento problém řeší oni, když přímo v Rychnově (cca 10 km) je značkový servis. Odpověděl, že neví, a že si tam můžu zavolat. Z Rychnova pak přijel mechanik za 20 minut a na místě zjistil, že je problém s kabelem vypínajícím čerpadlo. Propojil kabel mimo imobilizer za 10 minut a problém byl vyřešen. Při pravidelné prohlídce pak tento problém odstranili ve smluvním servisu. Nakonec mi řekl, že i oni mají smlouvu s asistenční službou, ale volají je málo kdy. Jenom když se nejedná o "snadný" peníze.
0/0
3.10.2001 16:24

dablyk

Re: Oprava
a jakou asistenci jsi volal?
0/0
4.10.2001 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.