Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Yamaha V max: pro jednoho kult, pro jiného nebezpečný dravec

Yamaha V max má kořeny už v roce 1985. Za nezvykle dlouhý výrobní život se dopracovala v roce 1993 vlastně k jediné zásadní modernizaci rámu, brzd a designu a do současnosti pak dospěla k postavení kultovního stroje. Není totiž mnoho dalších motocyklů, jejichž majitelé se sdružují v klubech a sjíždějí se na speciálních srazech. I když V max zřejmě zanedlouho ve výrobě skončí, své příznivce už zřejmě nikdy neztratí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dezo

lokomotiva
v-max je totalni lokomotiva
0/0
9.7.2005 19:10

tomulli

Spotreba X11
to by me zajimalo kdo na x11 jezdil za 5,4l :o)
0/0
6.6.2002 10:49

Luda

Vmaxik
Cau, k Maxovi jen toto - bude to znit mozna hloupe, ale mel jsem ruzne znacky a typy motorek ,ale ode dne co mam Vmaxe, nedam na nej dopustit( i kdyz nekdy kdyz se zapomenu, me nekdy poradne pozlobi a ukaze kdo je silnejsi !! ) to se musi totis vyzkouset na vlastni oci, usi, nohy a ruce a hlavne srdce !! Luda
0/0
4.5.2002 21:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.