Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobily čeká tvrdá zimní zkouška

Zimní čas motoristům nařídil, aby u svých vozidel za jízdy celodenně rozsvítili světla. Současně ve svých prvních dnech radí, aby řidiči věnovali svým automobilům pozornost, než je pustí do nejnáročnějšího období roku. Péče na prahu zimy se samozřejmě bude odvíjet od toho, jakému vozu má patřit: automobil, který už má hodně za sebou, žádá mnohem víc než moderní a málo jetý vůz, jemuž postačí prakticky jen náhrada letních pneumatik zimními a typizovaná předzimní prohlídka v odborném servisu. Je na zvážení každého motoristy, co bude svému automobilu v těchto dnech ordinovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jf

Couvání
AUTOMOBIL je pro zimní parkování lepší odstavovat tak, aby při odjezdu nemusel při případných komplikacích couvat. Můj názor je přesně opačný. Tak jako skoro každý mám auto s předním náhonem. Pokud někam nacouvám, nemám už jistotu že se dostanu popředu ven. Každé vozidlo projede víc pokud je hnací zadní náprava. Proto s vozidlem s předním náhonem toho vždy dokážu víc vycouvat než projet popředu. Pokud se někam "dohrabu" popředu, mám jistotu že se dostanu i ven. Je jasné, že ten kdo neumí couvat, si nebude již tak komplikovanou dopravní situaci ještě komplikovat. Ale měl by takový řidič vůbec v zimním období vyjíždět?
0/0
20.11.2001 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.