Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Laguna: diesel těžce pokořil benzinového bratra

Renault Laguna druhé generace získal jako první a dosud jediný z posuzovaných maximální počet pěti hvězdiček v nárazových testech nezávislé asociace Euro NCAP. K vysvědčení nejbezpečnějšího vozu střední třídy čerstvě přibylo druhé místo v soutěži o titul Automobil roku 2002, dobré reference vozu vydávají testy v tuzemsku i v cizině. V hodnocení se však liší motory. MF DNES postupně porovnala Renaulta Lagunu s benzinovým pohonem 1.8 a stejný automobil s naftovým 1.9 dCi - výsledky zcela jednoznačně vyzněly ve prospěch dieselu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jste si jisty?
Jste si jisty, ze jste ridili dCi? Nebylo to nahodou dTi? Tyhle motory se vyrabeji soucasne! Jel jsem dTi a jelo suprove,s dCi jsem nejel,ale dle nazoru lidi, kteri s nim jeli jede lepe!
0/0
28.2.2002 10:07

David Jansa

Motor 1.9DCi v Megane combi
Měl jsem možnost řídit Megane combi 1.9TDCi na cestě do Alp. Vůz měl najeto asi 1000km. Motor se po nastartování velmi rychle zklidní a jeho chod na volnoběh je velmi příjemný. Max.moment má již od 1500ot/min ale v rozsahu 1500-2000ot/min je motor velmi hlučný a nevyrovnaný. Nad 2000ot/min se jeho chod rázně změní, motor se zklidní a zrychluje s velmi přijemným zátahem až do 4000ot/min. Celkově byla jízda s motorem velmi příjemná (hlavně po dálnici). Problém motoru je ve městě, neboť pod 1500ot/min nemá motor žádný tah a je třeba si otáčky stále hlídat. Problematické bylo u vozu ještě větrání. Přední a boční okna vpředu se stále mlžila. Velmi jedovaté jsou brzdy.
0/0
30.11.2001 19:42

Re: Motor 1.9DCi v Megane combi
To co tu pises, nemohu posoudit, mam Scenic a s nicim takovym jsem se nesetkal! Faktem ale je, ze je jinak staveny a asi jeden z nej. aut od Renaultu!
0/0
27.2.2002 17:28

Ondra Mlejnek

prelagunovano
To uz vam v MF nepujcuje auta nikdo jiny nez Renault? Pokud vim, meli jste lagunu pred par tydny. Jste cim dal horsi...
0/0
30.11.2001 13:18

matušek jan

motor 1.9 dci
Mam velmi špatnou zkušenost s motorem 1.9 dci/75kW (slabší bracha testovaného motoru).Je to nejhorší motor se kterým jsem se setkal(srovnávám s Oktávii 1.9 tdi/66kW,Felicii 1.9 a spoustou benzínových motorů).Navíc přístup autorizovaného servisu je naprosto odstrašující . Řešení problému není u této firmy hlavním ukolem a snaží se zakazníka odbýt tvrzením "že oni to ví lip,že to tak má být,že to nejde..." Mame na firmě 6 vozidel megan kombi s všechny se chovají stejně.Vada vozidla typu :při levém blinkru zhasnou hlavní světla,stěrače se samovolně zastaví a opět rozběhnou,výkon motoru je malý,spotřeba je velká,palubní počítač je nepřesný.......nechává servis chladným a ani 6 aut se stejnou závadou nic neznamená !! rada: nikdy vice reanult !!! Matušek Jan Tábor
0/0
29.11.2001 8:52

Re: motor 1.9 dci
Servis je nejvetsi slabinou vozu Renault. Mam Scenic 1.6 16V a nema s nim zadny problem(nastesti). Vse Funguje! Fakt je, ze je to pocitac na kolech, takze pokud dojde k chybe v elektronice, tak se auto muze chovat vseliak. Jinak kolega ma taky Scenica dCi a je naprosto spokojeny, navic si ted koupil noveho! Faktem taky je, ze Scenic patri mezi nejspolehlivejsi Renaulty a je vyraben na rozdil od jinych typu ve Francii!
0/0
27.2.2002 17:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.