Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Fabia je dvouletá

Dva roky uplynuly včera od chvíle, kdy na trh vyjela Škoda Fabia. "Už letos v lednu vystřídala felicii v pozici nejprodávanějšího automobilu v České republice a za prvních deset měsíců roku zajistila téměř 52 procent tuzemských obchodů mladoboleslavské Škody Auto," říká Antonín Šípek, ředitel Sdružení automobilového průmyslu. A Evžen Krauskopf, mluvčí Škody Auto, ke druhým narozeninám fabie doplňuje: "Od prosince 1999 bylo vyrobeno přes 284 tisíc vozů základního modelu, dál od května 2001 přibylo více než 93 tisíc Fabií kombi a od letošního května ještě 21 tisíc Fabií sedan. Fabia je kmání na všech světových trzích Škody Auto, tedy ve více než sedmi desítkách zemí světa."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kambo

Další vady
K dalším minusům Fabie bych přidal následující: - při 3500 otáčkách něco vzadu příšerně hučí - dle vyjádření Škody, a.s. jde o konstrukční vadu Fabie - po 13-ti měsících jízdy (cca 20 tis. Km) odešlo servo - oprava 22 tis. Kč - neustále něco drnčí ve dveřích a v palubní desce. No ikdyž má dobré jízdní vlastnosti, tak tyhle vady mě prostě vytáčejí.
0/0
11.12.2001 12:42

smarty

Re: Další vady
jo souhlasim, drnceni v palubce atd jsou klasicke vady Fabie, ovsem hodne reseni najdes v konferenci na auto.cz a treba drnceni palubky mi pri servisni prohlidce opravili vlozenim molitanu kdesi mezi plasty a bylo... odchazejici servo byl zrejme problem fabii vyrobenych v r.2000
0/0
12.12.2001 13:12

kroupa

Posouzení Fabie
Dovolím si zde uvést svůj názor plynoucí z téměř dvouletého užívání Škody Fabie. Jakkokliv zaangažujeme konstruktéry třeba z VW, nepečlivá montáž udělá i z dobré konstrukce typické české auto Škoda 1000 MB - tisíc malých bolestí. Ani konstrukčně není auto dokonalé - je ušité horkou jehlou. Jen taková drobnost jako je topení - na hlavu vám je již horko, ale nohy stále ještě mrznou. Pustíte-li si topení jen na nohy, téměř okamžitě se vám zarosí přední sklo, takže nemáte šanci si v zimě příliš jízdu vychutnat. Korunu tomu nasadila Škoda, když se rozhodla žádné podrobnější informace o Fabii nezveřejňovat. Asi tím sleduje závislost na servisech. Auto je uděláno tak, aby přežilo záruční lhůtu a pak se rozsypalo.
0/0
10.12.2001 22:14

Eda

Fabii jsou 2 roky ! takže podle ministra dopravy bude již za 3 roky šrotem, vrakem...
0/0
5.12.2001 23:14

Pepe 5

Re: Fabii jsou 2 roky ! takže podle ministra dopravy bude již za 3 roky šrotem, vrakem...
Až za 4 roky! 5 let je ještě snesitelné! Ale debata o dovozu ojetin sem nepatří. Když si totiž někdo chce dovézt vůz, který je starý 6 let, tak jeho koncepce může být stará třeba 15 let. A to je už dosti znát!!!
0/0
7.12.2001 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.