Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zadní pásy chrání i řidiče

Až osmdesáti procentům úmrtí při nehodách by se dalo u cestujících na předních sedadlech zabránit, kdyby rovněž sedící vzadu používali bezpečnostní pásy. Tvrdí to japonská studie, kterou zveřejnila britská lékařská revue The Lancet. Riziko úmrtí připoutaného řidiče a cestujícího vpředu je v případě, že cestující vzadu pásy nemají, asi pětkrát větší, dodávají vědci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Standa

8. 1. 2002 14:02
Re: Jaká povinnost?
Vsem tvrďákům a rádoby frajerům bych rád připomněl, že 1.den na akutním lůžku, kam se nepřipoutaní po bouračce určitě dostanou, stojí cca 30 000 - 40 000 korun. Bez žádné operace, jen pobyt na lůžku. Když přidáme např. operaci páteře - cca 300 000 - 500 000 tisíc, opakované CT vyšetření, další pobyt v rehabilitačních zařízeních, tak takový jeden nepřipoutaný debil stojí x miliónů. A jsou to i moje peníze, který do něho vrazim.
0 0
možnosti

Koumes

17. 1. 2002 8:37
Re: Re: Jaká povinnost?
az na to ze kazdy plati hrisne socialni a zdravotni pojisteni, tak to za me neplati nikdo z dani.
0 0
možnosti

Ing.Bohdan Mikušek

5. 1. 2002 17:34
eeennnnnyyyy oooooony wwaaannaaaaaaaahhhhhhhhhhh ůůůůůůůůůůů ééééééééééééé kopretinka áááááááááááá na radnici je zimaaaaaaaaa
0 0
možnosti

JV

4. 1. 2002 14:37
Proč jsou pásy povinné?
Jde hlavně o MOJE zdraví. Dtto přilba.
0 0
možnosti

Trace

4. 1. 2002 14:57
Re: Proč jsou pásy povinné?
Protoze stat ma povinnost chranit zdravi a zivot svych obcanu..
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...