Diskuze
Zadní pásy chrání i řidiče
Děkujeme za pochopení.
Standa
Re: Jaká povinnost?
Vsem tvrďákům a rádoby frajerům bych rád připomněl, že 1.den na akutním lůžku, kam se nepřipoutaní po bouračce určitě dostanou, stojí cca 30 000 - 40 000 korun. Bez žádné operace, jen pobyt na lůžku. Když přidáme např. operaci páteře - cca 300 000 - 500 000 tisíc, opakované CT vyšetření, další pobyt v rehabilitačních zařízeních, tak takový jeden nepřipoutaný debil stojí x miliónů. A jsou to i moje peníze, který do něho vrazim.Koumes
Re: Re: Jaká povinnost?
az na to ze kazdy plati hrisne socialni a zdravotni pojisteni, tak to za me neplati nikdo z dani.Ing.Bohdan Mikušek
já
eeennnnnyyyy oooooony wwaaannaaaaaaaahhhhhhhhhhh ůůůůůůůůůůů ééééééééééééé kopretinka áááááááááááá na radnici je zimaaaaaaaaaTrace
Re: Proč jsou pásy povinné?
Protoze stat ma povinnost chranit zdravi a zivot svych obcanu..Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...