Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stane se nová vectra trumfem Opelu?

Na počátku roku se ve výrobních halách v německém Rüsselsheimu rozběhla výroba nové vectry, kterou zástupci Opelu označují s trochou nadsázky za nejmodernější současně vyráběný vůz. Ve dvousměnném provozu zde plánují již koncem jara dosáhnout plné kapacity, čímž se potvrzuje trend automobilek poslední doby - zkrátit dobu rozjezdu výroby na minimum, nejlépe na několik málo měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Warner

Motory, jo, motory
Jestli Opel nevyvine rychle nejaky clusny C-R diesel, muze se jit klouzat. Nebo at koupi HDI od frantiku (TDI PD od VW bych sem netahal, lepsi nez DTI je, ale jinak to taky neni zadnej moderni a tichej zazrak!). Ja mam v Astre ten 2.0 DTI 74 kW. Do Astry je to vykonove v pohode, ale ma to jeste klasicky mechanicky cerpadlo a hlavne: zere 2,5 litru oleje na 10.000 km!!! Jinak to novy auto muze mit ja nevim jakou super kastli, ale kdyz budou i benziny koncit u 108 kW ... Neni to chyba auto.idnes.cz? Nebo Opel zrusil svuj 2.6V6 se stare Vectry??? Co takhle dat mu turbo?
0/0
18.1.2002 9:32

Jonas

Vectra nebo co to je ...
i ti blbi francouzi z jejich Lagunou je troufli drive. Opel nekupujte, je to zmrd. Jsem zvedav jestli i tehle Vectre budou korodovat zadni blatniky po dvouletem provozu... Vyrabet Oply bych jim melo byt administrativne zakazano.
0/0
17.1.2002 20:42

pablo

CHa !!
Vsechno ma uz muj rok stary model BMW 3
0/0
17.1.2002 16:59

Lena

Motory
Mám pocit, že i "nové" diesely pro Vectru značně zaostávají za konkurencí (např VW má 1.9TDI/96kW, BMW 3 2.0d/110kW). 74kW na dvoulitr by stačilo možná před 5ti lety, dneska už těžko. Nehledě na spotřebu a hlučnost, kde Opel také zaostává.
0/0
17.1.2002 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.