Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

EU: automobilky hrají podivnou hru

Proč by měli platit Němci, Britové a Rakušané za stejný vůz více než zákazníci ze Španělska, Řecka či Finska? - ptají se oprávněně milióny motoristů v Evropské unii. Jaké jsou důvody diskriminace některých zemí ze stran automobilek? Tuto otázku si položila i Evropská komise, která proti praktikám nekalé konkurence v automobilovém průmyslu ostře vystupuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

OBCAN

17. 3. 2002 14:05
ČESKO IN EURO
 IN EURO ??? ..........   
0 0
možnosti

Augustus

16. 3. 2002 10:43
Nejenom automobilky!
Nejenom automobilky hrají podivnou hru, vlády všech zemí úspěšně a hlavně LEGÁLNĚ okrádají své občany. Co jsme to za za stát když se od nich necháme dojit a stříhat jako ovce? LIBERTÉ EGALITÉ FRATERNITÉ POUR TOUS LES AVEC
0 0
možnosti

Santa

1. 3. 2002 14:12
Ať jim na to šlápnou!
Asi diskutujícím uniká, že tyto orgány jsou řízeny demokraticky zvolenými zástupci lidí, kterých se to opravdu dotýká. Stávající cenová politika je o to sprostější, že se týká především nejlevnějších a nejprodávanějších vozidel - že by chudí nebyli všude stejně chudí, zatímco bohatí... Nepochybuji, že se toho moc nezmění, budou to realizovat pomocí různých akčních modelů a navíc tu stejně podstatnou roli hraje daňová politika jednotlivých zemí. Poznámky o socialismu v případě narovnání cen jsou pěkné bláboly, socialistické je přece to, že se cena určuje podle sociální situace v místě prodeje, ale asi mi to myslí moc bolševicky.
0 0
možnosti

brrrr

28. 2. 2002 22:53
Jak to bylo a jak to bude???
Kdysi se to bylo na vychode a bylo SSSR a tedka bude neco podobne (nebo vlastne uz pomalu je) v Evrope a je to EU. Stejne se vsecko centralizuje a bude se cim dal vic sjednocovat. Takze EU bude takove nejake SSSR v zapadnim stylu. Podobnej bordel :(
0 0
možnosti

Kosta

28. 2. 2002 21:41
Opatření
Jestli tomu dobře rozumím, tak se přijmou opatření, aby stála auta všude stejně (budou všude drahá). Jen tak mimochodem. U nás také kdysi byly v celé zemi stejné ceny na jeden druh zboží (např. všude bylo máslo za 10 Kčs). Že by se EU začala učit od KSČ ?
0 0
možnosti

PC

28. 2. 2002 20:35
Eurokomunisti
Eurokomunisti nameji pravo urcovat ceny cehokoliv...
Nemaji pravo usekavat volne ruce obchodu...
Ruzne ty evropske komise jsou jen proto, aby paraziti meli vysoke platy, ucastnili se sexualnich orgii a otevrene pohrdali prostym lidem... Vim, jak to tam chodi... A ti paraziti neplati (na rozdil od "normalnich" lidi) dane... Komunisticka elita...Kam se hrabe SSSR... Uznavam, ze myslenka sjednocene Evropy je krasna myslenka, ale zeuzila ji banda komunistickych parazitu....
0 0
možnosti

Bob

28. 2. 2002 20:49
Lopata.
Vazeny ctenari a pisateli,   TY JSES HODNE HLOUPEJ!!!     Precti si jeste jednou co jsi napsal a zapoj hlavu. 
 
   Ruzne ty evropske komise jsou jen proto, aby paraziti meli vysoke platy, ucastnili se sexualnich orgii a otevrene pohrdali prostym lidem... Vim, jak to tam chodi... A ti paraziti neplati (na rozdil od "normalnich" lidi) dane... Komunisticka elita...Kam se hrabe SSSR..
0 0
možnosti

PC

28. 2. 2002 20:30
V cem je problem...
Tak at lidi jedou si koupit auto do levnejsich zemi...
I v USA, coz je jedna zeme, ceny aut se lisi podle statu...
0 0
možnosti

Vrana

28. 2. 2002 19:36
Proc????
proc se porad EU Eurokrati michaji do techto veci. To je snad vec kazde firmy za kolik a kde bude co prodavat. Tohle uz zavani socialismem nechutneho stylu. Bude-li referendum ,cim dal tim vice to speje k tomu ze reknu NE!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

M.Šubrt

28. 2. 2002 16:18
A proto EURO neuspěje
Myslí to Evropská komise vážně? To opravdu budeme po producentech čehokoli požadovat, aby jejich výrobky stály po celé Evropě stejně. Vždyť to není možné. To pak je socialismus jako hrom. Mléko za 3,10, máslo za desetikorunu atd., to známe z minula. Když vyrobím auto v Německu a prodám ho v Británii bude cena v určité výši. Když ho vyrobím v Mladé Boleslavi bude nižší. Když budu mít subdodavatele třeba v Estonsku, prodám levněji. Když v Belgii, bude to horší. Evropa je různorodá a zavedení EURA tyto rozdíly nevyrovná. Jen je zvýrazní. Němci se v Portugalsku nestačí divit jejich cenám a Portugalci zase německým platům. A oba budou chtít to, co nemají. EURO nepřinese rovnováhu ale ekonomické války o cokoli, nejen o maso či ovoce. A úplně nejhorší je to všechno vyrovnávat z Bruselu. Tu dotace těm, a daší oněm. Abychom všichni měli stejně. Každému podle jeho potřeb :-). To opravdu nejde, aby v celé třeba 28 členné unii byly všechny produkty za přibližně stejnou cenu. K tomu by možná došlo pozvolným rozvojem celého regionu v řádu 100 let, ne nařízeními z Maastrichtu, Amsterdamu a Nice. Evropská myšlenka je sice skvělá a EURO taky, jenže direktivy ani přechodná opatření ji při životě neudrží. Postupně naopak do Evropy vnesou jen nedůvěřivost, závist a vztahy obvyklé z první poloviny 20. století. Ostatně my s Rakouskem, Německem a Maďarskem jsme na tom i z trochu jiného důvodu už začali pracovat.
0 0
možnosti

Marcela

28. 2. 2002 17:12
Re: A proto EURO neuspěje
Nejsem si jista, jestli tenhle clovek ma ekonomicke vzdelani, ale silne o tom pochybuji.
0 0
možnosti

a a a auto

28. 2. 2002 11:51
Vo co gou?
Proč se kolem různých cen nadělá tolik zbytečných keců? - Je přece jasné, že bohatší zákazníky se prodejci snaží  víc obrat než chudáky .  A je to dokladem stejné mentality tu i na Západě, která je ovšem vytýkána jenom nám  (v případě nestejných cen pro bohatší zákazníky za Západu).
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím

3. května 2024

Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče

8. května 2024

Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Chrám luxusu v novém. Prošmejdili jsme nový Rolls-Royce Cullinan

7. května 2024

Exkluzivně Rolls-Royce vzdal krátce po premiéře svého dnes zdaleka nejprodávnějšího modelu snahu naučit...

Hvězda motorsportu v Praze. V Česku jezdil pod pseudonymem

7. května 2024

Na velkolepou, dva a půl tisíce kilometrů dlouhou cestu se o uplynulém víkendu vydala čtyřicítka...