Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 206 kombi: konkurent pro fabii kombi

Překvapivě dlouho nechal Peugeot čekat zákazníky i výrobce fabie kombi na prodlouženou variantu populární 206-ky. Když se poprvé její studie ukázala na frankfurtském autosalonu, bylo všem hned jasné, že do modelu 206SW začnou Francouzi vyrábět. Kdo si počká pár měsíců, získá prověřený vůz s neotřelou zádí, který v kratší verzi vyhrál nejednu motoristickou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdenek

PEUGEOT 206 SW
Peugeot udělal poslední krok,aby se dostal z modelem 206 na 1.místo v prodejích v Evropě.Nevím proč klademe otázku zda si tyto vozy můžou konkurovat.206 je zázračné dítě peugeotu a každá automobilka by byla hrdá kdyby takový model vlastnila.Co se týká vzhledu 206 zatím ve své třídě nemá konkurenta a Fabia se sní nemůže rovnat.Chyba škodovky je,že všechny vypadají až moc stejně včetně Superbu.Ten je nejhorší z produkce Śkodovky .Je absolutně bez ducha a když ho potkám tak si ho ani nestačím všímnout.Právě u takového auta je to veliká chyba.Konstruktéři škodovek zde hodně polevili.Právě vlajková loď musí působit úplněně jiným dojmem a ne jako zastaralá Octavka. 206 SW s motorem 1,4 HDi to bude skvělá kombinace a prodejci ostatních značek budou mít z tohoto vozu strach.S tímto motorem jsem měl možnost se svést cca 2000 km a můžu říct,že je skvělý možná nejlepší co se dnes dá koupit na našem trhu. A to na Fabii čeká boj s novým Polem a Fiestou,která též bude osazena motorem jako má P 206.A nesmíme zapomenout na nový Citroen C 3.
0/0
3.3.2002 19:51

Znechucený

Re: PEUGEOT 206 SW
Designově je Peugeot podle mě nejpovedenější současné malé kombi. Hlavně co se týče tvaru a využití prostoru. To Fabie vypadá hlavně v zadní částí dost nepovedeně. To zakulacení zadní části střechy je dost trapné hraní si na Xsara Piccaso. Pokud jde o ten motor 1,4 HDi, tak nechápu proč do kombi cpou tak malý motorek. 1,4 na diesel je dost málo a nelze od toho očekávat nějak extra velkou životnost. (UNO 1,3 D, Citronen AX 1,3 atd. ). Proč nepoužili 1,6 až 1,8. Navíc přibrat si k vývoji dieslu Ford, tak to je dost velká troufalost. Ford nikdy diesly neuměl a jedině čím mohl do placu přispět mohli být finance.
0/0
4.3.2002 16:31

Zdenek

Re: Re: PEUGEOT 206 SW
Je pravda,že dnes můžeme těžko posoudit životnost motoru.Já jsem napsal,že ten motor je skvělý a to opravdu je.Tento motor disponuje výkonem v rozmezí 54-66 kW.Záleží zda bude mít 8 nebo 16 V a na provedení turba.Dnes se do 206 dodává 7 motorů.V Citroenu C 3 bude mít 66 kW.
0/0
4.3.2002 20:11

mirek

Je Fabie kvalitní auto ?
Asi ne,když po pár měsících provozu upadávají horní části madel ze dveří, a ložiska předních kol,jejich životnost je 1 rok 50000 km a s autem se nedá jezdit! zatímco u feldy po 65000 km jsou v pohodě.
0/0
1.3.2002 20:52

Rosta

Re: Je Fabie kvalitní auto ?
Když s tím autem jezdiš jako prase, tak se pak nediv
0/0
4.3.2002 16:15

Je Fabie kvalitní auto ?
Asi ne, když po pár týdnech provozu upadávají horní plasty z madla dveří a po roce (50000 km)úplně odejdou ložiska předních kol !
0/0
1.3.2002 20:33

0/0
1.3.2002 17:34

Davy

fabia je auto ?
Nevim jak se nekomu muze libit Fabia... Je to skoda penez auto... Myslim, ze ten kdo to tvrdi jeste nesedel v jinem aute nez je skodovka... Ten kombik je bomba a ja jenom doufam, ze vylepsi i ten motor 1.4 HDI a pak to nebude mit chybu v pomeru uzitne hodnoty a kvality peugeotackeho dieselu, jenom ta cena nas asi neuspokoji....
0/0
1.3.2002 16:58

Pedro

206 vs. Fabia
Fabia je hezčí
0/0
1.3.2002 15:12

Frantík

Re: 206 vs. Fabia
Tak to bych řek naopak. Není těžký udělat hezčí auto než fabia, ještě k tomu fabia combi. 
Souhlasím s tou zadní kličkou, opticky tam chybí. Ale jinak se mi to líbí.
0/0
1.3.2002 15:36

pepe

Re: 206 vs. Fabia
Nemenuješ se náhodou Kulhánek??? Jedině ten snad věří, že Fabia je designersky povedené auto. Vždyť Fabia nemá žádný styl, prostě bezduchý německý design. Vždyť jenom zadní světla??? I ten přiblblej Passat má vzadu jiný světla než GOLF. Podívejte se na škodovku - OCTAVIA (HB i Combi) FABIA / HB, Combi a SDN) a teď ještě SUPERB pořád to samé. Vždyť dnes jde v zadních světlech dá udělat za různé superpatvary, přes kroužky apod. Jenomže ono k celkovému designu Škodovky se asi nic jiného nehodí. Když postavíte jakékoliv jiné dnešní auto vedle současného designu Škodovky (teď nemluvím o kvalitě) tak ze škodovky opadá barva jak se stydí za své designery.  Škodovka si bude muset do budoucna uvědomit, že pouze kvalita a cena neprodává, ale dnes na vyspělých trzích hraje prim především design, jinak jí ostatní automobilky převálcují. Mimochodem porovnejte si design nového SEATU IBIZA vs. Fabia - je zajímavé kolik invence nechal VW SEATU a jak seškrtil Škodovku, který vypadá jednou jako malínký Passat, jednou jako menší Passat a jednou jako velký Passat. Prostě není to Passat, ale designerský Prasák.
0/0
1.3.2002 19:31

olda

Re: Re: 206 vs. Fabia
To, ze se ti nelibi fabie (nebo skodovky vubec) jeste neznamena, ze jsou to  oskliva auta. Designeri skodovky se mozna nepousti do presprilis odvaznych tvaru, ale i tak jejich auta snesou velmi kriticka srovnani s jinymi znackami, jak je videt z mnozstvi oceneni, ktera (predevsim fabie) posbirala a sbira vsude mozne po Evrope.  A to svedci i o tom, ze skoda oslovuje zakazniky i jinymi aspekty nez cenou (je pomerne jednoduche si uvedomit, podle ceho predevsim lide rozhoduji v automobilovych anketach). Nakonec, k tve oslave designeru seatu - jenom porovnej alhambru, lupo nebo cordobu s produkty Volkswagenu. 
0/0
2.3.2002 20:26

Laďa

Re: Re: Re: 206 vs. Fabia
Jasně máš pravdu. Někdo bude to co je naše kritizovat vždycky. Je to taková naše nátura.
0/0
1.4.2002 22:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.