Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženeva: potrvá ještě týden

Brány vyhlášeného evropského autosalonu v Ženevě se ve čtvrtek po dvou dnech určených novinářům otevírají i pro veřejnost. Pro letošní dvaasedmdesátý ročník je příznačný vysoký počet novinek. Organizátoři ohlásili ohromující počet 32 světových premiér. Evropský debut si na autosalonu navíc odbude dalších sedmnáct vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Laďa

Fotogalerie
Již několikátý den uvádíte foto Citroenu C8 a prezentujete jako novinku C3. Opravte to.
0/0
10.3.2002 22:03

Laďa

Není Citroen jako Citroen
Ve fotogalerii z autosalonu v Ženevě je pořádný nesmysl. To co autor pan Robert Zlatohlávek z MAFA prezentuje jako Citroen C3, je ve skutečnosti větší model Citroenu C8. Nápis nad automobilem v pozadí nepatří k fotografovanému vozu. Chybička se vloudí.
0/0
7.3.2002 19:37

joshua

Hybrid Tudor
Myslim ze Tudor pekne vypadajici auticko. Je pekne a esteticky udelane, to jo, ale porad je to hybrid mezi Fabii, Peugeotem a BMV. Nic originalniho se nekona. Originalni je Mazda Sport Tourer, ve ktere je fakt spousta napadu a uzivatelsky prijemnejch veci. :-) Ale Skoda bude vzdy jenom Skoda a komousi budou vzdy jen komousi :-O) A zabte mne! .-) Proste si myslim ze mame na to, udelat pekne auto a nemusime pritom lezt nemcum do prdele. Myslim si ze ho prodavat nebudou. Ti co maji na to prachy, to nikdy nekoupi. Jsou tu i serioznejsi a hlavne spolehlivejsi auta jako Skoda.
0/0
7.3.2002 14:15

Slávek

Bravo Tudor!
  Je jen dobře,když automobilka s takovou tradicí jako je Škoda uvádí auto sportovnějšího střihu.Byla by škoda nenavázat na sportovního ducha kupé Š 110 R , Garde a Rapidů. Co je dnes studie, může být zítra realita.Za nové kupé ve výrobě se přimlouvá spokojený majitel Rapida.
 
0/0
6.3.2002 22:58

macha

Nedivte se, že je to pro vás drahé.
Milý Janku Shite,
Váš příspěvěk již tím, jak je napsán vysvětluje proč na Favorita nemáte a nikdy mít nebudete. Vaše převzaté příjmení opravdu jasně naznačuje co máte v hlavě.
0/0
6.3.2002 21:38

M...ichal

Skodovka pekna...
ale to Ferrari, to je proste nádhera!
0/0
6.3.2002 18:39

rigor

rigor
konecne poradnej sportak
0/0
6.3.2002 17:25

stan

skoda a svet?
Lidi, co nejste v ženevě- vězte, že taková bomba jak se píše to rozhodně není. Protože naše hloupoučká Škodovka si myslí,  jak vytře všem oči, divím se, že má vůbec odvahu vystavit něco co nebude vyrábět. Je to jako - hele já jsem frajer podívej se co mám, To ty nebudeš mít nikdy. Jsou trapní. Celej jejich stánek je jedna velká sranda v porovnání s jinou automobilkou. Neznamená, že když v Česku má 50%, že bude trhat svět na kousky. Auta jsou to nekvalitní. Koupil jsem si Fábii, za 3 měsíce tam hrkalo skoro všechno. Zvuky, drnčení. Spojka v hajzlu po 1500 km- výměna. Motor odchází po 120 000 km. Náš Českej zázrak. Do 60 000 km je dobrej pak vadne jak ... Octavia..? Ve firmě jsem měl 6 vozů. Jenom na servisu jsem prodělal majlant.  Ať jdou celá Škoda do...................   
0/0
6.3.2002 16:25

Honza

Re: skoda a svet?
Nesmis s ni jezdit jako s volama! A ty mas nebo si mel firmu? Zrejme kamenolom. Nase Fabka ma pres 60000 a ani jedna porucha a ze ji taky nekdy prozenu. A mame doma navic Octavii a nevime, co je to porucha. Ale to neznamena, ze jsem na skodovky. Myslim si, ze do vyroby pujde..A ty jdi taky do.....
0/0
6.3.2002 20:06

jakub

Re: skoda a svet?
Je velkej rozdíl co píší media a co si mysli češi...... Bohužel ( nebo naštěstí) je většina médií na nižší úrovni než je zdrávo viz. IDNES
0/0
7.3.2002 11:32

Maverick

Re: skoda a svet?
Myslim, ze mam s vozy Skoda pomerne zkusenost. Po precteni Vaseho prispevku nemam tuseni, o jake znacce tady pisete. Favorit ma 75000 a nevi, co je to navsteva servisu mimo povinne prohlidky, firemni Octavie jezdi 4000 km mesicne, nyni, po 70000 se pri pravidelny prohlidce dozvim, ze vse je ve vybornem stavu, a to je to diesel. Prosimvas, zkuste se chovat k autum trochu ohleduplneji, protoze jinak prodelate na servisu bez ohledu na to, jake auto budete pouzivat. V pripade, ze se k autum neumite chovat, tak Vam nezbyde nez ho vymenovat kazdejch pul roku, jako to delaj nektery autopujcovny.
0/0
7.3.2002 11:39

stan

auto a píča je veliký rozdíl mladíku
Nejspíš si někdo plete pojmy a dojmy. Nebo nejspíš uvedeným termínem píča uvádí, že se k němu nejspíš nikdy ještě nedostal. V opačným případě by nemohl pojmenovat takto ženský skvost. Jedná se nejspíš o uhrovitého mladíka v plandavých kalhotech s nezbytným kloboučkem a báglíkem twist přes rameno. Z nohavic mu vylézá onanistická předkožka, která ještě navíc silně zapáchá nemytým mlíčím. Pokud nějaké vyprodukuje.
Auto a píča je mladíku veliký rozdíl. Musíš ještě hodně vyrost, abys to pochopil, chlapečku!!!!!!!   
0/0
6.3.2002 16:12

Reagovat

Re: auto a píča je veliký rozdíl mladíku
Teda tys musel byt v puberte asi zajimavy typek.  ::--))
0/0
6.3.2002 18:04

Jan Polivka

Fiat ma STIL, nebo to byl STYL?
to me uklidnuje, protoze kdyby byla rec o STYLU... vazeni, neni clanku v MF dnes, kde by nebyla spatne carka, neni clanku na Idnes, kde by se to doslova nehemzilo prznenim jazyka. never more!
0/0
6.3.2002 14:24

Janek Shit

Tudor je píča!
Já nemám ani na vyjabaného, zasraného, skurveného Favorita. Tak proč mě ti vymrdanci skurvení dráždí takovýma pičovinama. Roční provoz takové píčoviny i s pojistkou stojí tak 150000Kč. Tak mě kurva, píča vysvětlete, proč mě ukazujete takovouto skurveninu, když je u nás průměrný plat 15000Kč. Kulhánek je kokot zasraný a vyjabaný. Seru na Tudora, na Superblba na Fabii-piču i na skokotenou Feldu. Kurvi jedny vyjebané vypičené.
0/0
6.3.2002 13:50

Daft

Re: Tudor je píča!
Choď domov chudý Janko a osedlaj si ovcu za salašů...
0/0
6.3.2002 14:54

Villy

Re: Re: Tudor je píča!
Pripadne tu ovci vojed, abys prisel na jine myslenky, vole. Posledni skodovky fakt nejsou spatny auta, na kazdem se neco najde, ale kdyz se s nimi dobre zachazi, vydrzej fakt hodne.
0/0
7.3.2002 15:49

ogi

Re: Tudor je píča!
Kdybys nechlastal debile, tak máš aspoň toho Trabanta...
0/0
6.3.2002 15:31

Laďa

Re: Tudor je píča!
Ty nebudeš mít nikdy na nic, protože jseš totální blb. Tolik ubohosti ve čtyřech řádcích není často k přečtení. Jenom by mě zajímalo, jak se takový dement dostane na internet.
0/0
7.3.2002 19:10

ejack

Chce to něco menšího
Určitě by se Škodovka měla zaměřit na menší kupátka. I když tam existuje již velká konkurence. Třeba takový Rapid RS Prostě něco, s čím by se mohla prosadit i na závodech. Automobilové soutěže jsou určitě neyanedbatelný z marketinkového hlediska.
0/0
6.3.2002 12:34

jan kalina

Tudor - to je bomba
To museji vyrabet ! Bude urcite uspesnejsi nez SuperBlb ! A navim ma i super nazev, ktery se k tomu autu hodi.
0/0
6.3.2002 11:18

Car Fan

Rozcarovani
Pisu primo ze Zenevy a nevim jestli jsem s Vami na stejnem autosalonu. Pisete, ze jednou z nejvetsich premier bylo predstaveni Tudoru?! Mozna pro skodovku, ale pro novinare z celeho sveta to nebylo nic vic nez dalsi predstaveni konceptu, kterych je tu dost a dost. Stejne tak reklamni tasky Seat autor bud v predchozich dvou ci trech letech na evropskych autosalonech prehlednul, nebo tam vubec nebyl. V kazdem pripade je to dva az tri roky stara vec a nevidel jsem, ze by zde nove tasky Seat nekdo rozdaval. Nicmene netvrdim, ze je to vymysl. Na zaver snad jen, ze jsem marne hledal na blondyne u znacky Hyundai ty nadra dmouci. Ja chapu, ze vetsina ctenaru se sem asi nepodiva, ale drzel bych se priste jeste trochu vice reality.
0/0
6.3.2002 10:21

laco

Životní sen
Mým dosud nesplněným životním snem je vidět tento autosalon a některou ralye mistrovství světa. Škodovka vždy měla kupátko a měla by ho mít i dnes. Kdyby předchozí vlády tradičně nezmršili privatizaci Tatry mohla tam být i ona. Za jejich neschopnost je jim třeba hlasitě poděkovat.
0/0
6.3.2002 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.