Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf vývoje VW slibuje Škodě "chleba s máslem"

Roční výroba půl milionu aut, to je chléb, kterým se Škoda živí. Ale do budoucna potřebuje "máslo" - nové modely, které se vyrábějí v menších sériích, na něž jsou továrny Škody zvyklé. Bude-li třeba, Češi už nebudou vyrábět jen škodovky, ale třeba také nové modely VW. Tak vidí budoucnost české automobilky dosavadní šéf jejího vývoje Wilfried Bocklemann, který po šesti letech v Mladé Boleslavi povýšil na šéfa vývoje celého koncernu Volkswagen. V pátek usedl mezi osm nejvyšších manažerů VW, kde se právě rodí nová strategie pro celý koncern.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Chléb se sádlem
Tak mám spíš pocit, že nám koncern podává spíš chleba se sádlem a tlustě namazaný. Jak se koukám na vývoj ekonomiky, měli by ve škodovce obnovit výrobu brouků, aby nás posadili zpátky na kola. NIKDY si nekoupim koncernový auto!!!
0/0
8.3.2002 10:47

jakub

Idea von Deutschland
Už mně ti němci lezou krkem. A´t si tu Škodovku odvezou do německa a nám s ní dají pokoj. Vždyť stejně kromě toho mluvčího Kulhánka( a díky za něj protože bychom se tady u nás asi museli všichni naučit německy) je to samej wehrmacht.
0/0
7.3.2002 11:05

Škopek

Re: Idea von Deutschland
Ty jsi ale vůl, viď?
0/0
7.3.2002 11:18

MIDA

Re: Re: Idea von Deutschland
...to teda seš a dost velkej  Škopku 
0/0
9.3.2002 13:48

NEG4

chleba s máslem a marmeládou
Mno, spíš než nudnej minivan (pardon Láďo) by to chtělo něco, oco by se lidi zajímali a bylo to tak trochu prestižní auto.... Buď kabriolet, nebo nějakej ten sporťáček (v tom už má škoda trochu praxe, ne?), a nebo nějaká ta čtyřkolka.... Moc rád bych se jednou třeba rozhodoval jestli si koupit Toyotu Landcruisera nebo právě 4x4 off road škodovku , hmm hmm
0/0
7.3.2002 9:29

Laďa

Re: chleba s máslem a marmeládou
Minivan nemusí být nudný auto o který by se lidi nezajímali. V článku se píše, že by to chtělo auto, které  by se vyrábělo ve větších sériích. A to si myslím, že by ani čtyřkolka nebo sporťák,natož kabriolet nesplňovaly. Každýmu se nám líbí trochu něco jinýho, ale asi se shodnem na tom, že než montovat nějaký model pod značkou VW, tak raději ten MPV, nebo ať je po tvým ten off road.
0/0
7.3.2002 19:59

NEG4

Re: Re: chleba s máslem a marmeládou
 OK - je to otázka vkusu, já mám radši něco sportovního, třeba něco jako Honda CRX, nebo Mazda MX 5, ale asi je to tim, že mi je 22, takže o nějakejch výletech s rodinkou eště nepřemejšlim...  ALE pravdu máš v tom, že radši aby vyráběli cokoliv pod značkou škoda, než VW... To bych asi nepřežil.....  Dělaj si znás tak trochu blbečky.... ikdyž nám dost pomohli..... Je to těžký.....
 
0/0
8.3.2002 8:26

Laďa

chleba s máslem a medem
Myslím si, že by Škoda mohla vyrábět ještě jeden typ automobilu. Bylo by to lepší než dělat některé modely pro VW. Minivan na podvozku Octavie, myslím by nemusel být špatný nápad. Vždyť tato kategorie automobilů je stále více populární jak ve světě, tak i u nás. Svoje kupce by si určitě našla. Mám obavy, aby se za pár roků nestala automobilka v Mladé Boleslavi montážním závodem VW, bez vlastního vývoje a nakonec i bez vlastní značky.
0/0
6.3.2002 20:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.