Diskuze
Šéf vývoje VW slibuje Škodě "chleba s máslem"
Děkujeme za pochopení.
Honza
Chléb se sádlem
Tak mám spíš pocit, že nám koncern podává spíš chleba se sádlem a tlustě namazaný. Jak se koukám na vývoj ekonomiky, měli by ve škodovce obnovit výrobu brouků, aby nás posadili zpátky na kola. NIKDY si nekoupim koncernový auto!!!jakub
Idea von Deutschland
Už mně ti němci lezou krkem. A´t si tu Škodovku odvezou do německa a nám s ní dají pokoj. Vždyť stejně kromě toho mluvčího Kulhánka( a díky za něj protože bychom se tady u nás asi museli všichni naučit německy) je to samej wehrmacht.NEG4
chleba s máslem a marmeládou
Mno, spíš než nudnej minivan (pardon Láďo) by to chtělo něco, oco by se lidi zajímali a bylo to tak trochu prestižní auto.... Buď kabriolet, nebo nějakej ten sporťáček (v tom už má škoda trochu praxe, ne?), a nebo nějaká ta čtyřkolka.... Moc rád bych se jednou třeba rozhodoval jestli si koupit Toyotu Landcruisera nebo právě 4x4 off road škodovku , hmm hmmLaďa
Re: chleba s máslem a marmeládou
Minivan nemusí být nudný auto o který by se lidi nezajímali. V článku se píše, že by to chtělo auto, které by se vyrábělo ve větších sériích. A to si myslím, že by ani čtyřkolka nebo sporťák,natož kabriolet nesplňovaly. Každýmu se nám líbí trochu něco jinýho, ale asi se shodnem na tom, že než montovat nějaký model pod značkou VW, tak raději ten MPV, nebo ať je po tvým ten off road.Laďa
chleba s máslem a medem
Myslím si, že by Škoda mohla vyrábět ještě jeden typ automobilu. Bylo by to lepší než dělat některé modely pro VW. Minivan na podvozku Octavie, myslím by nemusel být špatný nápad. Vždyť tato kategorie automobilů je stále více populární jak ve světě, tak i u nás. Svoje kupce by si určitě našla. Mám obavy, aby se za pár roků nestala automobilka v Mladé Boleslavi montážním závodem VW, bez vlastního vývoje a nakonec i bez vlastní značky.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč