Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Getz vstoupí do neprodávanějšího segmetu v tuzemsku

Vysloužilý Atos by byl pohaslou nadějí automobilky Hyundai pro boj s modernizovanými konkurenty typu Ford Fiesta či VW Polo. Korejci to jistě tuší, a proto ještě letos začnou na evropských trzích prodávat zcela nový, 3,8 metrů dlouhý model Getz. Novinka, která si nyní odbývá premiéru v Ženevě, vychází ze studie TB představené minulý rok v Tokiu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

není důležité

GETZ
Doufáme, že to GETZ  natře  VW a potažmo i Škodovce  .  Už  toho  vychloubání  ze  strany  Škody  bylo  až  až.  Snad  se  již  lidi  začínají  probouzet  a  někteří   již  zjistíli,  že  za  stejné  peníze,  co  stojí  Fabia  (nebo  i  Octavia  nebo  i  Superblb  -  vždy  se  v tom  kterém  segmentu  najde  pro  kupujícího  nějaká  přijatelnější  alternativa)  mohou  dostat  nový,  lépe  vybavený,  spolehlivější,  líbivější  a  já  nevím  co  ještě,  zkrátka  lepší  auťák.  A  nemusí  jít  jen  o  Koreu.  I  na  západ  od  našich  hranic  již  dovedou  s  cenou  pro  náš  trh  něco  přívětivého  udělat.  Vezmeme-li  v  úvahu,  jak  levná  je  naše  pracovní  síla  (ale  i  ostatní  vstupy),  jak  neustále  stoupá  produktivita  práce,  jsme  šokováni,  za  jak  draho  se  škodovky  u  nás  prodávají.   Skladové  hospodářství / výroba  na  sklad  (která  se  musí  tutlat)  a  zachraňování  mateřského  podniku  VW  z  krize  asi  dávají  Mladé  Boleslavi  náležitě   zabrat.  A  kdo  to  zaplatí  -  hloupí,  konzervativní  Čecháči,  kteří  nejsou  schopni  se  trochu  porozhlédnout  po  okolí  a  neustále  jen  odkývávají  to,  co  jim předhazují  řádně  vyškolení  dealeři-psychologové  autorizovaných  prodejen  ŠKoda.  Už  aby  se  daly  auťáky  kupovat  v  samoobsluhách ...  Vezmeme-li   v  úvahu  ještě  silný  kurz  koruny  (na  který  Škodovka  i  další  nadávají  -  ale  proč,  když  velkou  část  dílů  nakupují  právě  v  cizině?!),   měly by jít   i  díky  tomuto  silnému  kurzu    ceny  Škodovek  rapidně dolů.  A  jak  v  rozporu  se  silnou  korunou  letí  ceny  náhradních  dílů  Škodovek  nahoru ...  Hanba  tomuto  "tržnímu"  hospodářství  -  jde  jen  o  sprosté  vykořisťování  těch,  co  se  nemohou  jak  bránit!
0/0
3.12.2002 10:32

martin

super
Getz je super.Jenom by mohl mit jeste sedan
0/0
26.11.2002 0:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.