Diskuze

Thalia v novém kabátě i s novým srdcem

Nový vzhled a motory získá inovovaný Renault Thalia, který na českém trhu soutěží především se Škodou Fabií sedan. Thalií se zatím vyrobilo více než 125 tisíc, přičemž od představení v roce 1999 se design vozu ani technické parametry nijak zásadně neměnily. Nyní však Renault vnuknul sedanu, který kupují zejména mladé rodiny, nové motory a design na první pohled blízký modelu clio.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jim

26. 3. 2002 14:07
Dílenské provedení
Měl jsem možnost porovnat dílenské zpracování Fabie a nové Thalie a musím konstatovat, že oproti Fábii má Thálie na první pohled mnohem horší zpracování (myslím interiér auta). Byl jsem tímto zjištěním hodně zklamán, protože jsem na Thálii četl velmi slibné recenze. Opravdu z toho čiší ty třetí trhy.
Hlavně jsem byl překvapen kufrem, který je sice velký, ale je od vlastního protoru oddělen plechovou přepážkou, takže pokud bych chtěl převážet něco delšího, tak neuspěji. Myslím si, že toto je jeden z velkých handicapů tohoto vozu.
Co se týka jízdních vlastností, nemohu srovnávat, ale vzhled auta není tak hrozný, jak někteří uvádějí.
Jinak každý má samorřejmě své představy o tom, co od auta očekává, takže pokud to tak někomu vyhovuj, proč ne.
Já bych ale rozhodně dal přednost Fabii, např. ve verzi sedan.
 
0 0
možnosti

miky

24. 3. 2002 9:05
Spravný krok konkurence
Stara Thalie na skodovku opravdu nemela, nicnene byla za velmi rozumnou cenu.Cena zustala rozumna, jsem tedy zvedav ponechal li si vuz i sve stare nedodelky v podobe lacinych plastu,.. Pockejme si na srovnani obou vozu, nicnene, jsem rad , ze ma Skodavka Konkurenci a snad se zamysli i nad cenovou politikou.UVIDIME
0 0
možnosti

Martyx

20. 3. 2002 15:41
Kecy, kecy, kecy...
Myslim, ze tady (az na vyjimky) melete o nicem (tim myslim, Vas osobni nazor na design), ktery ostatni nezajima...myslim, ze tento: srovnání (Pepa , 20.3.2002 13:11) prispevek je jeden z mala, co neco rika a ma smysl...
0 0
možnosti

Pepa

20. 3. 2002 13:11
srovnání
Když sem si tak pročítal vaše názory a různá srovnání s Fábií tak mě to prostě nedalo a začal sem pátrat na netu po nějakých testech těchto dvou vozů. Dopátral sem se na adresu http://www.autobild.de" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autobild.de. A tady jsou údaje. Oba motory jsou s obsahem 1,4 l, oba mají dvou ventylový rozvod. Clio má výkon 55 KW a 114 Nm, Fábie 50 KW a 120 Nm. Clio zvládne stovku za 12,8 s. a Fábie za 15,3 s. Maximální rychlost je u Clia 170 a u Fabie 160 km/h. Pružnost motoru z 80 - 120 km/h na 5. Clio za 17,3 s. a Fábie za 29 s.!!!. Spotřeby Clio 6,4l a Fábie 7,7l. I když se mě nelíbí ani jeden z nich nebavý mě už neustálé vychvalování Fábie. A neustálé podrážení jiních značek ze strany mot. časopisů, které srovnávají Fábii 1,4 s litrovými motory konkurence. Tak ať proboha s nimi srovnávají litrovou Fábii, nebo ať má konkurence v testech taky čtrnáctisovky se stejným výkonem a né že mají všichni 55 KW a Fábie 74 aby jim stačila a neutrhla si ostudu. Fábii i Clio sem řídil a oba vozi měli nekvalitní a nezačištěné plasty v interiéru, tak jak to vytáhly z formy a Fábie navíc měla plastovej volant a oba vozi na kostkách strašně drnčeli. A o ceně Fábie ani nemluvě 450 000 za sedan kterej zvládá stovku za dvacet to nikdy.
 
0 0
možnosti

Šíma

20. 3. 2002 23:36
Re: srovnání
Tvrdíš že se mají strovnávat vozy se stejnými motory a sám uvádíš příklad Clia 55 kW a Fabie 50 kW. Co motor 1,4 16v 55 kW ten není srtovnatelný?
0 0
možnosti

Rosťa

20. 3. 2002 13:08
Žigulik
Myslím, že každého zarazí, že takto skvěle vychválený automobil není (a nebude) nabízen na vyspělé automobilové trhy, ale je určen pro "rozvíjející se trhy" (jak praví Renault). Na vyspělém trhu si Renault tímto svým žigulikem nechce kazit renomé. Vzhledem k tomu, že se u nás žiguliky (pardon, Lady) stále prodávají, jsme trh vhodný. O vzhledu - De gustibus non disputandum (O chutích se nediskutuje) říkají staří latiníci, můj šálek kávy to ale není. To už mnohem raději korejce než takovýto "rozvojový" autozázrak.
0 0
možnosti

jasi

20. 3. 2002 13:42
Re: Žigulik
Pokud jsi si přečetl ten článek pozorně, je v něm i odpověď. Do ekonomicky "vyspělejších" zemí se Renault prosazuje s Meganem. A není to myslím otázka renomé, ale opravdu spíš ekonomiky a možností obyvatel dané lokality.
 
 
0 0
možnosti

Mirek Homola

20. 3. 2002 8:56
Had plecnaty
Fabie zamysli se.Seš moc drahá .Thalia je rozumný kompromis mezi cenou a užitnou hodnotou.
0 0
možnosti

Jirka

20. 3. 2002 8:54
Veselej svarenec, proti Fabii nema sanci...
0 0
možnosti

krakra

20. 3. 2002 7:42
OK
Podle me to neni zas tak spatny, ale upozornuji ze jsem este necetl technicke parametry. Pokud ma prumerny cech na neco lepsiho a drazsiho tak at si to nekupuje. Podle me je to auto pro nas trh a taky poradna konkurence por Fabii. U Fabie se mi vubec neliby podivny vyber motoru.
0 0
možnosti

paja

20. 3. 2002 6:48
Stejnej humus jako Fabia
0 0
možnosti

paja

20. 3. 2002 6:45
Stejnej humusm jako Fabia
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...