Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen představil litrové autíčko

Odstupující šéf koncernu Volkswagen Ferdinand Piëch dosáhl na 230 km dlouhé trase z Wolfsburgu do Hamburgu spotřeby 0,89 l/100 km. Akcionářům na valné hromadě tak představil unikátní prototyp tzv. "litrového" auta, jehož spotřeba nepřevyšuje 1 litr na 100 km.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cihon

no uvidime
Jestli tohle prditko bude stat vic jak sto tisic, tak radsi budu jezdit na kozim dechu po dedovi. Ten nema spotrebu o moc vetsi...
0/0
3.6.2002 20:43

Pavel

Výborné - ale příliš malé
Auto je hezké jede i dostatečně, ale pro pohodlné používání je moc malé i jako nákupní kabela je to malé.
0/0
18.4.2002 21:34

Santa

Jednou...
...možná dojde na to, že vysoká rychlost a komfort cestování bude vyhrazena jen pro hromadné dopravní prostředky ve světě, kde čím dál tím více lidí bude stejně nejspíše pracovat nebo studovat doma... Je však jisté, že snižování pohotovostní hmotnosti vozidel, stejně jako předimenzovaného objemu a výkonu motorů je jednou z logických cest vývoje.
0/0
18.4.2002 9:21

Romik

Co ti kreténi zase "vymysleli" ???
1. je to HNUS
2. určitě za to budou chtít nehorázný prachy
3. vzhledem k tomu, že se do toho vleze tak akorát sardinka s kabelkou,tak ta spotřeba není zrovna nic světobornýho
0/0
18.4.2002 8:40

Jan Ledl

Paráda...
Tak takovýhle prdítko bych si dal líbit. Škoda jen, že jeho cena nebude ještě velmi dlouho dostupná všem.
0/0
17.4.2002 15:22

Na jezdeni po meste by to jiste bylo usporne, ale pak by clovek musel mit 2 auta, jeste nejake normalni na delsi cesty a pro celou rodinu. Kde by to vsechno zaparkovalo?
0/0
17.4.2002 14:43

Michal

Zrychleni?
Docela by me taky zajimalo, jak velke ma to auto zrychleni? To tam nikde neni psano, ale s vykonem 6kW to asi nebude zadna slava, v tomhle pripade by me zajimalo hlavne zrychleni z 0-60, preci jen, jako mestske vozitko by se to dalko vyuzit s tou spotrebou. Ale je to uz moc male.
0/0
17.4.2002 11:49

To neni auto ale rakev.
0/0
16.4.2002 12:08

0/0
16.4.2002 12:07

jako experiment dobry, jinak ulet. Kazdopadne do budoucna se auta musi zmensit a byt lehci. Dnes se deje pravy opak a to predevsim u germanskych aut.
0/0
16.4.2002 11:57

Pete75

Re:
Máš na mysli Škodovky:-)?
0/0
16.4.2002 12:14

gt
>Propracovaná konstrukce a deformační prvky v přední části vozu zaručují ochranu při nárazu a převrácení srovnatelnou se závodními vozy kategorie GT Je soucasti deformacnich zon i prostor pro nohy ? :))
0/0
16.4.2002 11:54

opas

Experiment
Uvedomte si, ze tohle se nikdy prodavat nebude. To je pouze experimentalni prototyp, ktery ma overit funkcnost technologii. Teprve na jeho zaklade mohou byt navrzene modely urcene k prodeji.
0/0
16.4.2002 11:44

Martin

cena?
bude urcen pro volny trh? proc ne? ze by na tak male spotrebe nekdo tratil? kazdopadne bych ho moc chtel mit v garazi (zatim pred koleji) martin http://www.nekurak.cz
0/0
16.4.2002 11:38

Koulis

A co bezpečnost?
Zajímalo by mě, co se stane, když se takováhle skořápka srazí třeba s kamiönem... :-)
0/0
16.4.2002 10:34

vasek H

Cena !!
Cena! Cena! Proc jste nikde neuvedli jakoukoli zminku o tom jak vychazi alespon nakladova kalkulace. Neverim ze by se o tom PR VW nebylo zminilo!
0/0
16.4.2002 9:47

Tosuja

Re: Cena !!
Podle pouzitych materialu (horcik a buhvico jeste) ta cena urcite lidova nebude. Mimochodem, kalkulovat cenu podle prototypu bude asi dosti nepresne
0/0
16.4.2002 10:46

Petrzel

A co to zkusit bez Nafty
Doufam, ze tento zdarily experiment je slepou vetvi. A pristi Boss VW pojede uz na neco jinyho, na neco co pokud mozno nebude zavisle na Arabskem svete.
0/0
16.4.2002 9:29

sly

neco me to pripomina ??
ze by novy velorex ?
0/0
16.4.2002 8:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.