Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cadillac zaútočí na BMW M5

Dominantní pozici, kterou se svým sportovním M5 drží bavorská automobilka ve Spojených státech, plánuje ohrozit Cadillac - legendární výrobce z koncernu General Motors. Počátkem roku 2003 představí na bázi nového CTS model CTSi s motorem z Corvetty Z06, jenž bude po úpravách disponovat výkonem nejméně 400 koní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mac

M5 vs. Corvette
Porovnávat M5 s Corvetou je totální blbost!!!!
M5 se dá vcelku v pohodě používat i jako rodinné auto - to by šlo s Corvetou  asi dost těžko (leda že bys ty zbývající 2-3 lidi zavřel do kufru)
P.S. bylo by docela zajímavý porovnat poměr motorů m5=5l;corv=7l?(obsah/výkon).
0/0
25.4.2002 9:15

Milan

Panove, ktera automobilka na svete je nejvetsi a nejmocnejsi? No jasne, GM. Takze o cem se budete bavit, az za par let bude kuprikladu zrovna BMW patrit GM? Kdo bude potom nejlepsi??
0/0
24.4.2002 23:08

Tomas

Vzpomente si na LEXUS
Kdyz pred nekolika lety zacal japonsky LEXUS dobyvat Ameriku, tak si taky delali vsichni srandu ze pozice BMW a MB nikdo ohrozit nemuze. A jak to dopadlo?  Znam ze sveho okoli ve statech hodne lidi co tvrdili ze nejlepsi je BMW ale dnes jiz jezdi v Lexusech. A ani se jim nedivim. Auto musi i hezky vypadat a nejenom mit dobre technicke parametry. Tak netvrdte ze pozice BMW je neotresitelna:)
0/0
24.4.2002 6:32

Petr

Re: Vzpomente si na LEXUS
Chcete říct, že LEXUS vypadá lépe než BMW ??? To snad nemyslíte vážně
0/0
24.4.2002 13:59

Fero

Amici americky sportaky nekupuji
Myslim si, ze je od GM posetile myslet si, ze se svym novym modelem sportaku udelaji diru do Ameriky. Vrstva movitych Americanu, kteri si mohou v USA dovolit poridit BMW M5 nebudou nikdy kupovat sebelepsi americke sportovni, ale ani jine vozidlo. Pro bohate Amiky je to prezentace osobniho uspechu promenadovat se po ulicich v drahych a kvalitnich evropskych vozech. Neznam podrobne technicke parametry noveho supersportu od Cadillacu, ale s jistotou vim, ze GM rozhodne dobre osobaky delat neumi. Motor Northstar, ktery je jiz 10let stary je asi tak to nejlepsi s cim GM za dlouha leta prislo, ale jizdni vlastnosti americkych vozu (i sportaku !!!) jsou mizerne. Vozy jsou poddimenzovane napriklad v pomeru vaha vozu a ucinnost brzd, napravy jsou spatne - vozy plavou, o vaze a spotrebe se uz vubec nebavim. To sou veci, ktery Amici zkratka neumi. Jsou to megalomani, ktery udelaj obrovskou kravu s prisernym designem, narvou do ni ten nejsilnejsi motor co najdou, prospikujou to elektronikou, ktera je z vetsi casti k nicemu, udelaj to v kuzi, aby se v tom dalo valet a aby to vypadalo draze a luxusne, poradne to nedotahnou a prsknou to na trh a vubec jim nevadi, ze se stim neda vubec poradne jezdit. Ale na druhou stranu pak placou, ze to nejde prodat. Ja nejsem zadnej moc velkej fanda BMV, ale na Bavoraky GM, ale ani zadna jina Am. automobilka, jeste dlouho mit nebude.
0/0
23.4.2002 17:52

ladis

Re: Amici americky sportaky nekupuji
Zcela souhlasim s Ferem. Sam jsem mel moznost v USA jezdit s radoby-sportakem Chevrolet Camaro 5l V8 - pekny zvuk osmivalce na rovince celkem uchazejici zrychleni ale v zatackach to plavalo, naklanelo se a nesedelo az hruza. Troufam si tvrdit ze zatacky s mensim polomerem projedu se svym Golfem II TD rychleji.
Jediny v cem muzou amici konkurovat evropskym automobilkam je pomer cena/vykon/velikost auta. Jizdni vlastnosti, kvalitu zpracovani, spolehlivost je nesrovnatelne horsi nez u evropskych aut. Spotrebu nema smysl komentovat.
0/0
23.4.2002 18:45

Jarda

Re: Amici americky sportaky nekupuji
Prijet provezu te v Corvette!
0/0
24.4.2002 21:28

ja

Re: Re: Amici americky sportaky nekupuji
mam moznost jezdit obcas s corvettou z roku 2000 a muzu ti rict ,ze prvne jsem z toho byl v prdeli...vzal jsem ji na highway, kde bylo jen 55 mil per hour a nedalo  se to dodrzet,stacilo jen tuknout na plyn ,zatlacilo me to do sedacky a mel jsem 75. zatacky projizdet je bomba,ale je dobry tam nemit pisek,jinak to sedi jako hovado, tady ty kecalkove by se taky meli nejdriv projet v necem takovym,nez neco napisou..Jedna vec ktera mi vadi je to prilis nizko a vono jet vedle semi -trucku je hroznej pocit (pro me) hahaha
0/0
25.4.2002 0:43

Johny

Re: Re: Amici americky sportaky nekupuji
Tak se s tvou tvoji vokurkou co si rika Chevy Corvette prijed a dame si sprint na kilak. Bude to zajimavy, jestli bude rychlejsi BMW M5 nebo tra tvoje vetta.
0/0
22.8.2002 21:56

Swift

Jeste se uvidi!
Panove, vsichni jste odbornici to je videt na prvni pohled. Ani jeden z Vas poradne nechape o co jde. Cadilac je ve statech pojem. Jsou to ta nejluxusnejsi, ktera tam prodavaji.  Je to proste fakt a pokud prijde s dobrym sporatkem, tak to bude mit M5 pekne tezke. 
0/0
23.4.2002 11:35

Mac

Re: Jeste se uvidi!
Uplyne jeste mnoho vody, než se Cadillac vyrovná M5, protože BMW má několik let náskok (a pokud bych do toho započítal i legendární M3, protáhne se to ještě víc) díky zkušenostem a tradici.
P.S. v Cadillacu jsem nejel, ale jet v M5 je NÁŘEZ !!!!
0/0
23.4.2002 14:23

Petr

Re: Jeste se uvidi!
Vážený pane. Máte pravdu, že Cadillac je v USA opravdový pojem. Ale, co já vím tak už je také trošku přežitý. Pokud máte přátele v USA nebo jste přímo v USA tak jistě víte jak širokou má základnu BMW v USA, jak dokonalou mají například servisní síť a i to, že pro BMW je trh v USA důležitý a že se mu věnuje skvěle. co já vím, tak Cadillac jak vy píšete, že má pozici v USA jakou uvádíte by se mohl klidně stydět za to jak je tam usazeno BMW. A to to mělo o hodně těžší, je z Evropy a muselo si svou pozici vybudovat a věřte mi, že ji neztratí. Co se týče modelu BMW M5. Měl jsem možnost jej testovat, prohlédnout každou skulinu a porovnávat s konkurencí (AUDI, MERCEDES,....), po tomto zdlouhavém procesu musím říci, že tento model u mě konkurenci nemá. Bohužel jsem neměl možnost setkat se s Cadillacem, což je jistý handicap, ale zase jsem měl možnost to zkonzultovat s lidmi, co tu možnost měli. BMW M5 je naprostý vrchol techniky a to nejen automobilové, je prostě vynikající. Jízdní vlastnosti a vše jiné je na tom nejvyšším stupni. Kvalitu zpracování ani nebere v úvahu, ta je u BMW  zaručena.
0/0
23.4.2002 19:08

Otto Katz

... ani omylem!
nejsem specialista na car-marketing v usa, ale jednom vim naprosto jiste. cadillac je diskvalifikovan v souboji s m5 uz jenom tim, ze to neni evropska znacka. amici se totiz pri vyberu luxusniho zbozi povetsinou chovají jako posahani debecka, a domnivaji, ze co je z evropy je bozi (a naopak). samo, ze to musi to bejt zakonite predrazeny. stisi tam bude mit podobnou pozici jako u nas octavie rs (nebo jak se ten turbo-vehikl jmenuje). kdo bude chtit masirovaci karu tohohle typu a bude mit prachy pude do m5. koupite si nekdo, kdyz budete mit na vyber tu rs oktavku nebo s4...?
0/0
23.4.2002 10:38

engine

Re: ... ani omylem!
Vůbec nevíš o čem mluvíš. Přečti si např. příspěvek Swifta. Lze s ním skoro stoprocentně souhlasit. A proboha nesrovnávej nesrovnatelné (vrcholem toho je srovnání S4 a RS).
0/0
23.4.2002 12:34

Otto Katz

Re: Re: ... ani omylem!
... bohuzel vim o cem mluvim a je to bohuzel moje osobni zkusenost. kdyz chces v usa neco prodat-nemyslim tim klumpry, i kdyz nekdy dobry, za par $, ktery se mastej na taiwanu-a nejses zavedena firma, tak aby te brali za partnera, musis prijet v bmw/mercedes, mit hadry od armani/boss, na ruce rolex/pp a propisku mb/pelikan. pak s tebou budou jednat. sou to pokrytecky sragory. souhlasim s tebou, ze cadillac je neco, ale bohuzel neco jineho nez m5. srovnani skodovky s s4 bylo mineno tak, ze jedna o vrcholy sve rady. asi slo vymyslet lepsi.
0/0
25.4.2002 12:09

Kobylik

Těžko říct
To, že je BMW tisíckrát lepší než Kaďák je neoddiskutovatelný. Ale amíci jsou strašný patrioti, takže je docela klidně možný, že si ho kupovat budou. Ale v Evropě se asi určitě nechytne. :-)
0/0
23.4.2002 10:27

Dejv

Cadilac si ani neskrtne
No, souhlasim naprosto s Petrem, protoze Cadilas se snazi tezit ve sve kampani z jednoznacnych uspechu rady M5, nicmene jak design, tak technicke zpracovani v Cadilacu nebude na takove urovni jako u BMW. Navic BMW je dnes na spici co se tyce motoru neprlnovaneho. Nemam strach o pozici M5 a kdybych mel dostatek penez a volil vuz, byl by to urcite BMW M5!
0/0
23.4.2002 9:39

Petr

Útok???
Myslím si, že BMW o svoji pozici nepřijde. Vynikající technika a zpracování, co se týče modelu M5 je naprosto světová. Motor je díky svým vlastnostem a dispozicích bezchybný. O to o co se snaží Cadillac se snažilo už AUDI či Mercedes, ale nepovedlo se mu to a myslím si, že i tento model Cadillacu postupeně vyšumí. Uvádí se v článku pár údajů, ale je jich ještě mnoho a mnoho na poprovnání. BMW má v USA silnou pozici. Cadillac svým designem neuzajal nejen mě, ale i jiné čtenáře. V USA je určitě jiný styl, ale myslím si, že BMW to neohrozí.
0/0
22.4.2002 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.