Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

C3: sympatická francouzská "kulička"

V Česku nejžádanější segment se v polovině května rozroste o další nepřehlédnutelný model, odvážný Citroën C3. Konstruktéři se při jeho vývoji inspirovali legendárním "ošklivým káčátkem" 2CV. Nyní je však řada na manažerech, aby dokázali navázat i na jeho obchodní úspěch. Nepůjde o úkol nikterak jednoduchý. "Cé trojka" bude totiž bojovat o zákaznickou přízeň s takovými evergreeny jako je Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo či lídrem českého trhu Škodou Fabia. Řadí se k nim především délkou 3,85 metru, čímž se v nabídce Citroënu zařazuje mezi saxo a xsaru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ajvn

a Fiesta? ...
No jsem zvedavy, jestli nova Fiesta bude nakonec aspirovat na "rodinne miniauto" .. spis bych se priklanel k tomu, ze se ji ten zamer nezdari a pripoji se ve svych skromnych prodejnich vysledcich a zpusobu vyuziti k ostatnim nakupnim vozitkum.
0/0
10.5.2002 10:07

Ajvn

autor ma spatny prehled o nizsi tride vozu
Jak jinak ohodnotit vyrok autora, cituju: "Cé trojka" bude totiž bojovat o zákaznickou přízeň s takovými evergreeny jako je Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo či lídrem českého trhu Škodou Fabia." Ze v poslednich dvou letech ma vyrazne nizsi prodejnost, nez chybejici Renault Clio, to asi autorovi uslo. Dokonce i Fiat Punto, ktery je za Cliem, je na tom lepe s prodejnosti v teto tride, nez Fiesta.
Nicmene si myslim, ze C3 bude primy konkurent predevsim pouze pro Skodu Fabii a VW Polo. Neni nizsi trida jako nizsi trida. Opel Corsa je spis auto se zamerenim na mestske pouzivani, shodne jako Fiat Punto a Peugeot 206. Renault Clio je takova kategorie sama pro sebe, ktera se "vymezuje" na mlade a nezavisle lidi; je to vedome nerodinny vuz se sportovnim podtextem. Mozna k nemu patri i Seat Ibiza. Fabia, Polo a C3 se snazi budit naopak dojem, ze je to rodinne vozitko za relativne maly peniz (ikdyz opak je pravdou).
Jinak se musim pripojit k nazoru, ze ty ceny me zklamaly, protoze jsou pomerne vysoke a z francouzskeho tria Renault, Peugeot a Citroen prave ta C3 vychazi v tomhle segmentu nejdrazsi.
0/0
10.5.2002 9:57

Jacíček

Cena...?
Na takový "malý" autíčko se mi zdá cena trošku přehnaná.Nejběžnější třída 1.4 stojí přes 380tisíc???No nevim nevim.
0/0
9.5.2002 18:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.