Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Passat s odznakem W8 na klopě

Poprvé v šedesátileté historii volkswagenů se pod jejich kapotou objevuje osmiválcový motor. Adept, který má jako první "tu čest", je oblíbený passat. Zástupce střední třídy s čtyřlitrovým osmiválcem tak vyplní prostor mezi menším šestiválcovým agregátem a přicházející luxusní limuzínou phaeton s dvanácti válci. Model se prodává od 1,33 miliónu i na českém trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peet

Hlavne ze na nej mate
Z Vasich prispevku soudim, ze mate doma Ferrari nebo tak neco. Typicky Ceskej pristup.
0/0
31.5.2002 21:03

Peet

Hlavne ze na nej mate
Z Vasich prispevku soudim, ze mate doma Ferrari nebo tak neco. Typicky Ceskej pristup.
0/0
31.5.2002 20:32

Kubatech

Slabota...
Jen 202 kW??? Připomíná mi to trabanta kombi - velká spotřeba, žádný výkon...
0/0
22.5.2002 0:10

Ace2

Re: Slabota...
Na to co to je je to vážně dost slabota. Jak výkon tak spotřeba je fakt tragická. A to zrychlení s manuálem na to že je to 4motion taky nic moc. Stačí když se podávate jiný evropský V8, třeba BMW 540, nebo Jaguar 4.0 V8 popřípadě Mercedes. Zajímavé co do technického řešení, ale nezajímavé co do upotřebitelnosti. Nemá to ani sportovní ambice, ani superluxusní ambicem a ani image není nijak zavratný. I kkdyž je fakt, že cena 1.33 milionů je vůči jmenovaným konkurentům nízká, ale stejně i tak.
0/0
22.5.2002 16:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.