Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě klesá prodej doma i na Západě

Odstávka výroby a hromadná dovolená na dva dny, ohlášená nejprve na konec dubna a pak znovu na začátek května. Pokles prodeje na domácím trhu i v zahraničí. Nářky kolem silné koruny, která ztenčuje zisky. A potíže s tím, jak vnutit domácím zákazníkům novou fabii místo staré dobré (a hlavně levné) felicie. Z Mladé Boleslavi v poslední době přichází ledová sprška varovných zpráv, v níž jako by se roztékala dosavadní image Škody coby symbolu národní hrdosti a české šikovnosti. Padá okřídlený šíp k zemi vlastní vinou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mike

Fabia je drahá, Octavia profláknutá, Superb vypadá jak Octavia
Vše v nadpisu, snad jen k Superbu, patřím do kategorie lidí s příjmy, které mi umožňují si koupit např. Superb. Otázka zní proč?Auto za milión, které na první pohled vypadá jak Octavia (zadní a přední maska). To musela být hlava co to vymyslela.Tak drahé auto si většina lidí kupuje i kvůli dojmu.Ten se Superbem neuděláte.Přes touhu jezdit v českém autě, mám Passat.A dobrý.Levnější a ty peníze jsou vidět...V Mladé Boleslavi (nebo spíš ve VW) se musí někdo probudit!Budíček!Zlevnit Fabie na úroveň Felicie, představit novou Octavii a facelift pro Superb (novou masku)!!!!
0/0
26.5.2002 7:55

Maverick

Re: Fabia je drahá, Octavia profláknutá, Superb vypadá jak Octavia
Podobna jsou si auta i z jinych koncernu nez je VW. Jinak design je ciste subjektivni zalezitost a ja bych tenhle nadpis clanku az zas tak dramaticky nevnimal, jako nekteri pripevovatele. Zaver typu "Skode klesa prodej -> Skodovka krachuje" mi prijde doopravdy prehnany. Staci se podivat do te tabulky, co je uvedena na konci clanku, a pote delat nejake zavery.
0/0
26.5.2002 18:41

Kacirek

Prvni pohled
Cetl jsem v jednom prispevku ze vsechny auta od VW jsou malem stejna. No mozna jsou stejna konstrukcne ale vsechny tak uplne stejna nejsou.Motory ktere jsou v nasich Skodovkach nejsou stejne co jezdi v Golfech. Motory ktere nam "zapad prenechal" jsou vyrabeny ve vychodni a stredni evrope. Motory v kterych jezdi Nemci maji jine cislovani a delaji je taky v zapadnich podnicich s mnohem vetsi kvalitou. Motor ktery vyjede z linky uz presne vi kde bude prodan. Jestli na zapade a nebo na vychode. Proc to tak je? Proc k nam Nemci prodaji jen sunty? A k tomu jeste ten "skveli" motor ktery se vyrabi uz 40 let.Proc si ho nemci nedaji do sveho golfa? Nedokazu pochopit proc hlavni kostrukter povolil prechod k hydraulickym vahatkum kdyz vetsina firem od toho ustupuje. Sam rikal ze dokazl odstranit typicke cvakani motoru pri nizkych otackach ale za to ma motor mnohem vesi treci ztraty. Zajimalo by me jak se Octavie vyporada s timto skvelim motorem pri obsahu 1.4. Uz 1.6 s ni mela co delat.  A pak nase skvela Fabie Junior ktera s nasim skvelim motorem bude o obsahu 1.0 opravdu "levne "auto. Uz kdyz se na to clovek podiva na ty zlevnene upravy. Nema to viko na schrance. Hlavne by me zajimalo jak skodovaci usetrili na gume ktera je mezi predni kapotou a karoserii.Na normalni je cela a na ochuzenem junioru je ji jen pulka. TO NECHAPU.Dale by me zajimalo proc na tak drahem aute po pul roce jezdeni zacinaji vrzat plasty. Servisu mi bylo receno ze je to od slunicka ale proc s tim tedy konstrukteri nepocitali. Je to mozna drobnost ale pri takove cene to uz drobnost neni. Je to vsechno jen o penezich.Musite se vsim do servisu aby z toho zase Skodovka neco mela.I s tim blbym olejem.To je snad vse.Je to jen pro plac.
0/0
26.5.2002 2:58

Santa

Re: Prvni pohled
Tak pod to se klidně podepíšu. Zdá se mi, že už opravdu není doba na udržování "mrtvého koně" v podobě motoru 1,4 OHV, navíc když u nás neprosadili změnu pojistných sazeb - už to je důvod č.1, proč si nekoupím Fabii. Obávám se, že verze Junior skrývá ještě mnohé nemilé překvapení, v podobě nečekaných ochuzení - slyšel jsem dokonce o chybějící ocelové výztuze krásných černých nárazníků.
0/0
28.5.2002 6:58

Libor

Fabia je nevzhledná (slabé slovo)
Pokles prodeje vidím hlavně v neseriozním marketingu Škody, když za velké peníze nabízí auto s nejzastaralejším motorem na světě (3x uložená klika a OHV) a motory, které má jakákoliv jiná značka ve standartu, nabízí za obrovský příplatek jako luxus. A ve hnusném vzhledu. Já na Fabii nevidím snad kromě výplně dveří nic, co by se mi líbilo. Včetně jména. Měl jsem z šesti aut pět škodovek, ale Fabii bych nekoupil ani kdyby to bylo poslední auto na světě.
0/0
24.5.2002 11:21

Vojin XY

Re: Fabia je nevzhledná (slabé slovo)
Nechapu, jak muze nejaky DEBIL napsat, ze Fabie ma hnusny vzhled a jmeno. Je to jedno z nekrasnejsi aut na svete a ma hezke jmeno !!!! Ty musis byt Libore opravdu magor !!
0/0
27.5.2002 14:11

....

Re: Re: Fabia je nevzhledná (slabé slovo)
Má to v hlavě v pořádku ten, kdo tvrdí, že  Fabie je nejkrásnější auto na světě? Nevzhledná  "originální"  maska:  světlomety  u  Fabie se  rozšiřují  do  středu,  k  chladiči.  Ó,  jak  "vkusné"!  Všichni  ostatní  ve  světě  to  dělají  obráceně!  Palubní  deska  -  jak  strohá,  ale  plně  funkční,  jak  omlouvají  tento  hnus  zástupci  Škody  a  VW.  Ještě  aby  nebyla  plně  funkční  ...  to  taky  někdo  takhle  vyrábí  plně  nefunkční  provedení,  že  to  tak  vyzdvihují???!!!  Přístup  k  výměně  žárovek  v  hlavním  světlometu  - musí  se  vyndat  baterka!  Jak  technicky  na  úrovni ...  Je-li  závada  v  něčem  jiném  a  potřebujete  s  žárovkou  svítit,  musíte  dělat  prodlužováky  od  vymontované  baterie,  abyste  mohli  zkoušet  pod  napětím.  Nebo  to  dát  za nemalý peníz do  servisu.  Pouze  autorizovaného!  Obyčejný  servis  by  to  nezvládl.  Výměna  žárovky  v  přední  mlhovce:  opět  do  servisu,  musí  se  demontovat  přední  nárazník!  Takovýchto  výkvětů  techniky  jsme  zažili za  éry  Š  120,  kdy  dostávali  na  frak  od  žigulíků.  Kdo  teď  dává  na  frak  současnosti?  Skoro  všichni ...  Jen  nebýt  konzervativní  a  rozhlédnout  se  -  ceny  příplatkových  výbav,  ceny  náhradních  dílů  (hlavně  těch  lehce  poškoditelných  -  světla,  skla,  plechařina),   hodinové  sazby  ve  "značkových"  autoservisech,  pojištění,  náklady  na  provoz  (nejen  spotřeba  pohonných  hmot,  ale  taky  nutnost  stále na  autě  něco  vyhytávat,  opravovat,  navštěvovat  autorizovaný  servis)  -  v  tom  všem  Škodovka  začíná  předhánět  zahraniční  konkurenci.  Na  to,  že  Škodovku  vyrábí  levná  pracovní    síla  z  východu,  je  té  drahoty  až  až.  Jděte  i  do autosalonů  jiných  značek  (nemyslím  Ferrari  či  Rolls  Royce)  a  porozhlédněte  se,  porovnávejte.  Zjistíte,  že  obchodníci  Škoda  Vám  mažou  med  kolem  úst  a  Vy  nemáte  odvahu  říci  Škoda-dealerovi:  ne,  tak  to  není,  vy  nemáte  pravdu  s  laciností  Škody.  Psychologicky  Vás  zpracují  na pro  ně  výhodný  nákup  (mají  tučné  provize),  pro  Vás  to  tak  již  výhodné  (v  porovnání  s  konkurencí)  nebude.  Že  jste  se  spálili,  zjistíte  až  během  provozu.  Pozdě.  Vzpomenete   se  při  nákupu  dalšího  nového  vozu?  Asi  ale  nebudete  mít  tak  často  příležitost  si  kupovat  nový  vůz  (jste-li  řádně  zaměstnán  v  zaměstnaneckém  poměru  a  nekradete  či  nejste  nějaký  nažehlený  manager),  když  na  novou  Fabii  ušetříte  za  30  platů  (v  Německu  za  7!),  ale  to  nesmíte  nic  jiného  platit - nájem, jídlo, plyn, elektřinu,  ošacení  atd.  Ale  to  se  již  dostáváme  k  úspěchům  naší  porevoluční  tržní  ekonomiky.  Však  to  také  ve volbách s.  Klaus  viděl.  Nejsme  všichni  tak  blbí,  abychom  ho  volili.  Nepomohlo  ani  zastrašování  předvolebními  průzkumy,  kde  suverénně  ODS  vítězila  a  komunisti  byli  poslední. 
0/0
18.6.2002 15:10

A

He? E?
He? E? E?
0/0
24.5.2002 10:22

hasic

Vše kráčí do prdele
Nejenom prodeje vozů ŠKODA, ale celej svět krachuje. Dokud bude možné koupit firmu za pár šupů pouze proto, aby jí někdo nechal zkrachovat - nebude dobře. Aby mohli lidé nakupovat, musí mít zaměstnání. To chápali i staří sedláci. Tady jsou lidi kteří by mohli žrát zlatý vejce, na straně druhé ovšem většina hodně chudých. Až někdo pochopí, že ti hodně bohatí potřebují rovněž jedno, maximálně dvě auta jako většina lidí  a že právě ti bohatí si ŠKODU nikdy nekoupí, to bude v tomto státě velký svátek. A kecy o svobodě, demokracii a právu vycestovat zaměstnání těm nezaměstnaným nedají
0/0
23.5.2002 15:25

bush

Re: Vše kráčí do prdele
máš recht!!!
0/0
23.5.2002 15:32

bush

Re: Vše kráčí do prdele
máš recht!!!
0/0
23.5.2002 15:32

eric

Re: Vše kráčí do prdele
No jasne! Je cas na novou socialistickou revoluci! At zije Trockij!
0/0
24.5.2002 14:33

David

Vyše povinného ručeni
Já nevím, ale pokud má někdo víc jak 250.000 na auto (nebo 8000 měsíčně na leasing) je potom rozdíl v ceně povinného ručení cca 1.500 ročně (130 měsíčně) rozhodující?
0/0
23.5.2002 14:17

Ondřej

Re: Vyše povinného ručeni
Ono je lepší místo dělení dvanácti násobit dobou předpokládaného držení auta a jsme někde kolem 10 000 Kč, kteréžto peníze umím utratit lépe než tím, že je nacpu pojišťovně. Co tady asi irituje lidi nejvíc je to, že to je úplně za nic. Výkon 50 kW jako u Felicie (u nejběžnějšího motoru) a pojistné + 33 %.
0/0
23.5.2002 16:35

Santa

Re: Re: Vyše povinného ručeni
A to vše při podstatně vyšší spotřebě - fakt kouzelné.
0/0
28.5.2002 7:03

pták

Je to drahý
I přez to, že mám trojnásobek průměrného platu, je pro mne i Škodovka drahá.
 
0/0
23.5.2002 13:54

Giovani Canuto

Pokles prodeje vozů Škoda
Nechť se společnost Škoda-Auto zamyslí nad svou politikou pohrdání českým zákazníkem. Například motorizace vozů Fabia je na první kouknutí nesmyslá a trvá to již příliž dlouho. Proč není v nabídce výkonný motor do 1350 ccm? Pro tento objem motoru hovoří jednoznačně hranice pro výši povinného ručení. Proč není v nabídce motor 1,6 l, ale až motor s objemem 2 l. Laik se diví, ale odborník by měl nad těmito nesmysly žasnout.
0/0
23.5.2002 13:43

Ondra

Jak to vlastne je
Pred rokem jsem ve 150 zrusil octavku a mel jsem narazenej loket. Ted mam Fabii, jezdim jako prase a jeste s ni nic nebylo. Vivat Skoda
0/0
23.5.2002 13:40

Anna

Re: Jak to vlastne je
přesně můj případ s fabií,po nehodě v pohodě a jinak žádný větší problém,nechápu co se lidem nelíbí,peněz je to sice dost ale fabča je uplně o něčem jiném než felda a palubka je taky v pohodě,nevím co by tam kdo chtěl mít,a ten sloupek pod rádiem u pravého kolena taky,měla jsem nehodu a jen mi airbag rozbil brýle a to mě trochu škráblo ale s pravym kolenem jsem neměla vůbec nic,myslím že každý prostě kope jen za tu svou značku ale neměl by proto shazovat jinou,chce to chladnou hlavu a hlavně bez zbytečných emocí
0/0
23.5.2002 15:53

Kevson

Re: Re: Jak to vlastne je
Fabie je pro spoustu lidi drahy auto. Tecka.
0/0
23.5.2002 17:37

ivan

Re: Re: Re: Jak to vlastne je
To je sice pravda, ale pro stejny lidi je JAKYKOLIV auto na nasem trhu drahy. Nejenom fabie.
0/0
3.6.2002 14:46

ja

Re: Jak to vlastne je
To se opravdu PRASE, doufam, ze nezrusis nekoho jineho. Zamysli se nad odpovednosti.
0/0
24.5.2002 10:51

Ondra

Re: Re: Jak to vlastne je
Odpovednost ale neni o tom jestli jezdiz trikrat povolenou rychlosti!!!! Myslim ze je to nejlepsi rychle a bezpecne. V zivote jsem nikoho neohrozil ale poroste me nebavi se srat po silnicich stovkou. 
0/0
27.5.2002 9:28

toby

Re: Re: Re: Jak to vlastne je
potřeboval by jsi vylepšit fasádu
0/0
5.6.2002 11:03

Standa

Re: Re: Re: Jak to vlastne je
Nevykladej nesmysly, ze jsi nikoho neohrozil. V okamziku, kdy jedes vic jak 100, ohrozujes kazdeho koho predjizdis,  kazdeho chodce a cyklistu, kazdeho protijedouciho. Nikdo preci nemuze pradpokladat, ze se odnekud pririti nejaky blazen, kdyz se na silnici ma jezdit 90. Je to stejne jako na krizovatce - kdyz jsem na hlavni nebo jedu na zelenou, MAM PRAVO predpokladat, ze ridici z bocnich smeru zastavi. Stejne tak MAM PRAVO predpokladat, kdyz jedu povolenou rychlosti a nekdo je 100 metru za mnou, ze se mi behem dvou vterin neobjevi tesne za kufrem . Kdyby TOHLE neplatilo, kazdy by musel koukat porad jedine do zpetneho zrcatka a ne dopredu a na kazde krizovatce bychom museli zastavit a rozhlizet se, jestli nahodou nekdo nejede na cervenou. Je potreba myslet hlavou - ona ta pravidla silnicniho provozu nejsou vymyslena jen tak pro nic za nic !!
0/0
11.7.2002 16:26

Walda

Re: Jak to vlastne je
S tim se chlub ty pitomce..
0/0
26.5.2002 2:22

bush

felda
nejpovedenější auto stejně byla Felicie
0/0
23.5.2002 13:29

abc

Re: felda
za tu cenu, docela spolehliva a prostorna....... Je to fakt!
0/0
23.5.2002 13:41

Znalec

Lidi z marketingu zastrelit
Oktavie - nadherne jmeno, Fabie - take skvele jmeno. Kdo vymyslel a schvalil jmeno Super blb (jinak se to vyslovit neda) by mel byt popraven za sabotaz. Myslim, ze to je opravdu sabotaz.
0/0
23.5.2002 12:22

Petr

Není se čemu divit....
Není se čemu divit, kromě Audi jsou si auta koncernu VW podobná jako vejce vejci. Zákaznící jsou unavení nabídkou VW vč. Škody, která nabízí technicky stejná auta v různých kabátech za velmi různé ceny. VW se se svými jednotnými platformami / podvozky / a karoseriemi, které postrádají jakoukoliv dávku oreginality řítí k propadlišti automobilového průmyslu a úpadek prodeje je toho jenom potvrzením.
0/0
23.5.2002 11:24

Nezavisly

A co na to VW?
Myslim, ze vsechny tyto problemy VW Skody nahravaji moznosti pretvoreni tohoto zavodu v montazni linku na ciste VW produkty. Drive prosakujici zpravy o nechuti vedeni v Nemecku udrzovat Skodu jako znacku, by ted mohly ziskat realny podklad. Ostatne prohlaseni noveho sefa VW o zmene struktury skupiny, nedava v podobe "konzervativnich aut" Skode zrovna dobre vyhlidky do budoucnosti. Jak asi pujde na prodej auto s jeste konzervativnejsim exterierem a interierem nez ma Fabie mozna to uvidime u nove Octavie.
0/0
23.5.2002 10:52

Sibelius

To myslíš vážně?
Tvou duši technika bych chtěl poznat. Co že máš za vysokou? Škodovky jsou nadprůměrná auta!
0/0
23.5.2002 10:51

Michal

vsichni ujetí na skodu
I kdyz si tu vsichni dokazujete, ze skoda neni zas tak vyhodna,stejne ste  z ni posraní a kupujete ty sroty. management skody si s Váma houpá jak houpacce a stejne kupujete. I kdyz je jasny ze to nejsou nejlepsi ani nejlevnejsi auta, stejne díky Vám ovladají pres 50proc. trhu a delaj si co chcou, hlavne z vás tupouny. A prodejci podle me krásných a dostupných aut /Toyota yaris, citroen saxo - nový, nissan almera, peugeot 1-3../ v podstate zivorí, kvuli tupounum,kterí mají pred ocima jen jeden nápis......S K O D A.
0/0
23.5.2002 10:33

abc

Re: vsichni ujetí na skodu
Aha. :-) Mam feldu uz treti rok a nemam jedinej problem. Proti nejaky 206 se stejnym vykonem sem mel kombika. To je trochu rozdil ne? Fabie dost podrazila, ale ma naprosto super podvozek!!!!
0/0
23.5.2002 13:39

ja

Re: vsichni ujetí na skodu
Blboune, ja sem rad, ze mi jezdi stodvacitka. Az dojezdi, tak nevim. A znacky aut sleduju ze setrvacnosti jako umelecka dila.
0/0
24.5.2002 10:55

Emission

Re: vsichni ujetí na skodu
Milý příteli, nevím kolik jsi toho najezdil a s čím. Ale pokud vylezeš z čehokoli pod 800K a pod 2,5 l,  a vlezeš do 1.8 turbo oktávie za pouhých 600K, upadne ti při rozjezdu čelist. Vektry, 406, laguny a kompletní sbírka asiatů zmizí ve zpětném zrcátku, když ne na rovině, tak v první zatáčce. Klíč je ve mzdách - kupuješ jízdní vlastnosti audiny za český mzdy. Nemluvím o pojistkách, servisech a dílech. Takže tvoje kosmopolitní kecy jsou jen a jen položka do psychiatrický diagnózy, nic víc. Buď zdráv, příteli tupoune, ale radši neměj děti, jeden stačil.
0/0
24.5.2002 21:41

Jirka

Oktávie je nesmyslný hybrid...
Oktávka je fakt nesmyslně navržené auto. Má duše technika nad ním pláče. Má sice docela velký kufr... Při své lehce podprůměrné postavě se vepředu ztrácím pod obludnou palubovkou, vzadu zase když sedí dva takoví jako já tak mají kolena pod bradou a hlavou se binkají o horní kraje oken. Fakt hrůza. Parkovat se s tím nedá a vypadá to trochu jak tank. Opravdu se mi nelíbí. A fábie? Ošklivé docela praktické malé auto. Za ty prachy moc malé...
0/0
23.5.2002 10:25

Znalec

Re: Oktávie je nesmyslný hybrid - napsal debil
S te tve "dusi technika" si porid i mozek a nejake IQ. Oktavka - super auto, krasna a pro me ucely absolutne idelane navrzena. Potrebuji velky kufr (to ma) a dostatek mista vpredu (to ma) a az budu mit v blizke dobe deti, tak pro ne bude vzadu take dostatek mista. Octavie je proste super auto pro rodiny bezdetne nebo s malymi detmi. Fabie - nadherne auto, nejlepsi ve sve tride, nadherny zadek.
0/0
23.5.2002 12:19

gen

Re: Re: Oktávie je nesmyslný hybrid - napsal debil
ty si úchyl
0/0
23.5.2002 12:59

mida

Re: Re: Oktávie je nesmyslný hybrid - napsal debil
Ten dovětek "napsal debil" svědčí skutečně o tom, že jsi dokonalý ZNALEC. Ostatně tak ses i nazval ty troubo. 50% trhu v ČR, na druhý straně prodejna v každý prdeli a technická úroveň drtivý většiny z nich na bodu 0. V týhle zemi autům každej rozumí, ela postavit ty auta vedle sebe a skutečně si je vyzkoušet dohromady, vzít ceník a porovnat výbavu a technický data, to nikdo neudělá, ale mámo pojď, nastal velkej svátek, prodali jsme pole, tak si koupíme auto, v sobotu se vyšňořej a jedou do vedlejší prdele, kde prodávaj auta - pardón škodovky (co jinýho) - to se pak dělá 50% trhu ty troubo... 
0/0
24.5.2002 9:05

Bubák1

Re: Oktávie je nesmyslný hybrid...
Souhlasím s názorem na Octavii. Jako pětimístný automobil, je maximálně vhodný akorát pro 5 asiatů, nikoliv pro lidi běžného evropského vzrůstu. Interiér je navíc řešen tak (stejně tomu bylo i u Felicie), že přístrojová deska na místě spolujezdce zasahuje přímo pod kolena, takže člověk lehce nadprůměrného vzrůstu musí mít sedačku posunutou hodně dozadu, čímž ubírá místa lidem vzadu, jinak se totiž do auta vůbec nevleze.
0/0
23.5.2002 13:22

smartyJ

Nova octavka
No jo nova oktavka sice bude krasna ale bude to ten samy skok jako z felicie na Fabii... a hlavne cenou... Myslim ze zavedeni nove octavie a zastaveni vyroby stare bude znamenat krach skodovky... U nas lide opravdu chteji levna auta ktera nejsou uplne skareda ( a felda na hlinikach tak skareda nebyla) a jejich servis a naklady na provoz jsou levne. Jestli bude (a ja se vsadim ze bude) nova oktavka zacinat s cenama priblizne o 100-140 tis. vyse nez dnesni oktavka tak pujde skodovka doprdele...
0/0
23.5.2002 10:23

Nová Oktavka??? Spíš by to chtělo oněco hezčí a hlavně levnější Fabii. Teď je sice za 230 ale pokud není v akci kupovat ji za 270 to je teda dost uz i oproti konkureci.
0/0
23.5.2002 9:57

Znalec

Re:
Levnejsi to ano, ale neznam hezci auto ve sve tride naz je fabie.
0/0
23.5.2002 12:13

Nezavisly

Re: Re:
To mas teda docela dost omezenej rozhled. A znam mnoho jinejch pozadi, ktery vzrusujou zase me. Ale ty  nemaji se Skodou nic spolecneho (nastesti) :-)...
0/0
23.5.2002 12:36

Znalec

Re: Re: Re:
To ne, rozhled mam dost velky. Ale spis mam asi lepsi vkus nez ty.
0/0
23.5.2002 12:48

David

Nová Octavia
Tak nevím, nevím. Myslím, že zlepešení prodeje by naopak prospělo, kdyby Škodovka přišla s novou Octavií co nejdříve.
0/0
23.5.2002 9:47

Anna

škoda je dobrá
Před fabii jsme měli 5 let Feldu hned jak naběhla výroba a byla ok,až na zadní 5.dveře které dokonale shnily kvůli zadnímu nelepenému sklu a musely jsme před prodejem auta koupit jné.Pak jsme měli 1rok krátkou fabii sdi asi 350tisíc bez el.výbavy a při bouračce mi dost pomohl airbag,auto 200tisíc škoda a já ani škrábnutí.Díky havarijnímu pojištění jsme hned koupily fabču sedan sdi,předváděčku,máme ji rok ,22 tis km a žádné větší problémy,jsme spokojeni i se servisem,jsem dost věrná Škodovce,vím že už není česká,ale myslím že problémy se vyskytují u všech značek a až tak špatné auto to opravdu není jak v poslední době všude čtu,Každý je asi zvyklý na tu svou značku a kvůli tomu nemusí hanět ostatní.Taky dost záleží na tom jak se člověk k autu chová i když je to jenom věc tak rozhodně ne levná.A taková firemní auta např.když je vidíte v provozu tak kdyby mohly tak pláčou.Japonská auta jsou sice relativně s velkou výbavou a zárukou ale pak ty náhradní díly,tedy pokud se jezdí do originál servisu.V rodině máme fandu mazdy a každých 4-5let kupuje novou protože se mu opravy nevyplatí.A to nemluvím o obrovské ztrátě z kupní ceny auta.Prostě se škodovkou jsem spokojená ale radši to zaklepu.Hllopý je její nedostatek malých levných aut.Jinak jedou stejnou politiku jako VW,tzn.že skoro za všechnu výbavu která by měla být standart se připlácí. Nejvíc mě šokovala radio 5,5 tis a nemá ani autorevers ale když si do té palubky dáte jiné než od škody tak přečuhuje ven.Tak to mě dost naštvalo.Je to takové malé donucení a tak je to se vším.Je to monopol jako u nás ostatně ve všem tak co se vlastně všichni divíme.Howgh,domluvila jsem.
0/0
23.5.2002 9:21

Petr Matějka

vševědoucí analytici
Tak tohle mě opravdu pobavilo:
"Wulf či bývalý šéf vývoje Škody Wilfried Bockelmann naznačili, že nástup nové octavie by se mohl odložit, neboť dnešní verze se stále dobře prodává. Zahraniční analytici - například z renomované investiční banky Schroder Salomon Smith Barney - však ve své poslední zprávě o koncernu VW nadále předpovídají, že nová octavie přijde na trh už příští rok."
Takže podle Idnes o strategických otázkách ohledně umístění nového modelu na trh nerozhoduje Škoda Auto (pan Wulf je finanční ředitel společnosti!), ale americká analytická společnost. Prosím zeptejte se u Schroder Salomon Smith Barney, jak naplánovali výsledek našich parlamentních voleb! Proč spoléhat na odhady volebních preferencí, tyhle americký analytici vědí všechno!
0/0
23.5.2002 9:04

dan

Re: vševědoucí analytici
Treba proto, ze to je jejich prace, aby prave odhadli, co bude, vazeny pane. A taky treba proto, ze Skoda Oktavia neni prvni ani posledni auto na svete a lze ze zkusenosti s jinymi typy jinych automobilek odhadnout, jak (s nejakou pravdepodonosti) podobna rozhodovani nakonec dopadnou.
0/0
23.5.2002 9:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.