Diskuze
Majitelé octavií musí kvůli ABS do servisů
Děkujeme za pochopení.
Jirka
Poridte si poradyn auta ...
Nevim co tady resite. Neni dobry si poridit auto, kde se necha ABS vypnout uplne ? Mam AUDInu a muzu si ABSko zapinat a vypinat dle libosti ... :-)Milan
Ktere to jsou modely ?
Babajáro
Antiblock on the block
U nás v Negérii ABS nemáme, a jsme na rozdíl od Vás na MS. Tak se běžte klouzat při přerušovaném styku brzd.Dalibor
Bez ABS se musí trénovat
S brzděním je to jako se vším. Kdo si troufne tvrdit, že se dá bezpečně brzdit bez ABS musí být hodně vyježděný a musí mít dobře otestované mezní možnosti chování svého auta i v situacích jaké se denně nevyskytují. Mezní možnosti jsou u každého auta jiné. Protože většina řidičů nema čas ani potřebu trénovat jak se jejich auto chová v extrémních situacích, je pro ně nejlepším řešením právě zmíněné ABS a vyšší brzdné systémy. Pokud se dostanou do takové situace auto jim pomůže samo. Když jem jezdil s vozem bez posilovače řízení a brzd, tak jsem naprosto přesně pociťoval ve volantu i v pedálu brzdy jestli se kola točí, nebo jsou zablokovaná a ještě k tomu napomáhal sluch. V dnešních těžších odhlučněných autech s posilovači se nedá tak přesně vystihnout okamžik kdy kola ztrácí adhezi. Sám vlastním vůz bez ABS jsem se svým vozem "srostlý" a přeto mám v zimě mnohdy nepříjemný pocit, jakobych na brzdy nestačil - při doteku brzdy se hned zablokují při povolení zase nebrzdí a tak se to opakuje - však to znáte ....... ABS!Dalibor
Re: Bez ABS se musí trénovat
GOLF
Nejenom Octavie
Mám Golfa z dubna 2001 a byl jsem vyzván také ke kontrole ABS a výměně. Jak je možné, že se mluví jen o Octavii a o Golfech se mlčí a to je to autíčko o třetinu dražší s tím stejným vybavením jako Octavie v čem je tedy lepší, když je dražší? je to podvodjoryk
ABS
No - je pravda, že dobrý řidič může nahrazovat ABS přerušovaným brzděním, ale rozdíl je v tom, že ABS pozná automaticky a vždy, kdy je přerušované brzdění třeba. Je fakt, že například mně se při 30 000 km za rok zapne ABS tak dvakrát - třikrát do roka, ale zaplaŤ pánbu za ty chvilky, kdy se tak stane. Většinou jde o desetiny vteřin.Sketch
Re: ABS
Pokud mne pamet neklame tak ABS dokonce vyhdnocuje prokluz jednotlivych kol a prizpusobuje prerusovani brzdeni pro kazde kolo zvlast. Takze bych rad videl toho dobreho ridice, ktery toto zvladne jednim pedalem... Najezdim toho hodne a radsi si vyberu slabsi motor s dobrymi brzdami, nez silny motor se standardnimi brzdami.ILUNaxiel
Mno...
...je pravda, že jsem si také všiml jisté zmatečnosti co se odbornosti článku týká. Nejsem sice nějaký extra odborník přes auta, ale ten článek působí opravdu hodně amatérsky. Nemá ale na aktualitu o pádu větroně u které se moje kolegyně, která na větroni létá, skoro válela smíchy po podlaze (nikoli z důvodu, že by ten článek byl tak veselý, ale spíše proto, jaká "fakta" v něm byla obsažena). Mám dojem, že pro iDnes píše až nezdravě mnoho "amatérů." *Jinak k ABS - já bych to nechtěl ani za nic. Ano, asi může pomoc za zhoršených podmínek, nicméně na suchu vyhraju na brzdy i s favoritem.... A podle mně skutečně dobrý řidič takovéhle fíčurky nepotřebuje. *Mimochodem - docela dobré koupit si auto za Xset tisíc a následně se dozvědět že nebrzdí tak, jak by mělo.... To jsem si myslel, že tohle se může stát jen u jednoho nejmenovaného ale hodně známého autobazaru :)))Fantom
Re: Mno... ABS favorit x octavka
Vyči
Trouba autor
Pánové, Vaše diskuse je o ničem. Tady nejde o nejednoznačnost, ale o neznalost autora. V jednu chvíli mluví o brzdovém asistentu, ale přisuzuje mu zkratku ABS. Plete si dva rozdílné systémy s podobnými zkratkami ABS a BAS. Protože zatímco BAS je montováno standartně, ABS a třeba ASR ne. Takže ti, kdo si nepřiplatili, mají smůlu. Jinak ten, kdo to psal, zaslouží pohlavek.xtreme
CR
Připadá mě srandovní,jak málo lidí tady je ochotno si za ABS připlatitAnglicky pacient
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...