Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bentley se zařadí mezi "rychlé šípy"

První reálný snímek mýty opředeného supersportovního kupé se objevil na veřejnosti, tajemství britského mohykána je tedy částečně odtajněno. A je na co se těšit. Líbivý se zdá být nejen retrodesign karosérie, ale hlavně čísla, která jsou dosud k dispozici. Plnoštíhlý Brit s prozatimním názvem Bentley GT Coupé si dělá ambice i na taková jména jako je Porsche Carrera či snad i připravované Ferrari F60 (nyní ještě nazývané FX).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ace2

První 4x4 ??????
Nechtěl bych nikomu kazil náladu, ale tohle bude už 3. Bentley s náhonem na všechny kola. První byl Bentley Dominátor a pak Bentley Val D´Isere. Odkat na fotky viz niže:
Foto Bentley Dominator:
Foto Bentley Val D´Isere:
0/0
12.6.2002 10:31

Mike

dvanáctiválcový šestiválec
U VW Phaeton je nejsilnější motor W12, 48 ventilů, 5998 ccm, takže předpokládám že bude použit i zde.
0/0
11.6.2002 21:49

David

Hlavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestiválec
Hlavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestiválec - to možná bude i pravda. ;) Celou větu raději zařadím mezi nešťastné formulace, než abych řekl, že to zní jako totální kravina. Ale jen mezi námi - kolik tam těch válců je? Osmnáct? ;)
0/0
11.6.2002 19:47

Milan

Re: Hlavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestiválec
Ta otázka je na místě: dvanáctiventilový šestiválec by bylo příliš zastaralé řešení  , takže vážně - kolik tam čeho je?
0/0
11.6.2002 20:41

Ace2

Re: Hlavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestiválec
No sice je to blbě napsaný, ale taková kravina to zase není. W12 je šetiválec... jenom jsou tam dva nad sebou...
0/0
12.6.2002 10:34

Rosťa Záruba

Re: Hlavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestiválec
Možná se jen špatně koukám, ale našel jsem pouze napsáno "H lavním původcem emocí bude dvanáctiválcový šestilitrový motor.." O dvanáctiválcovém šestiválci ani slovo.
0/0
18.6.2002 13:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.