Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový mégane: odvážný i podmanivý

Oficiální snímky i technické údaje o novém méganu jsou na světě. Renault se dnes (2.7.) v odpoledních hodinách nečekaně rozhodl poodhalit roušku tajemství nad svým budoucím trumfem. Nad vozem, který zcela jistě zamíchá rozložením v segmentu C. Mégane II se bude prodávat v sedmi odlišných verzích ve více než 75 zemích světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Renault je prostě Renault
Renault je prostě Renault a s japoncema se nemůže srovnávat - jsou sice spolehlivější, ale řekl bych že ze 70 % záleží na tom kdo s tím jezdí, ze 20 % na značce a zbytek je stěstí na kus a jak praví můj kamarád "Radši bych viděl svou ségru v bordelu, než bráchu na japonský motorce".
0/0
22.8.2002 11:46

???

...
 Ze předu se mi Líbí () ,zbytek ().
0/0
4.8.2002 13:19

Adam

Ja uz jezdim jedine na japoncich
Panove ja jsem mel ve firme uz vsechno mmozny.Od mercedesu,vlva pres oply az po peugeoty fiaty a volkswageny.U techto aut asi fakt zalezi na co kapnete.Rocne jsem do tech aut nacpal asi 300tis. za nahradni dily.Ted mam ve firme toyoty a nissany a rocne me dily stoji max 10 tis.To je pro me argument a ne ty hloupy dohady na tema francouz nebo nemec!Kdybych nebyl blbej a neposlouchal ty zvasty typu japonec nakonec a jedine nemec,tak jsem si za ty usetreny penize mohl jezdit po svete.No jo za blbost se plati!
0/0
2.8.2002 9:05

Speedy

Jak tak koukám, německejm šrotům se nedaří. BMW X5 musí do servisu, neboť mu odpadává brzdový pedál. Takový závady neměl ani Favorit, a že to bylo poruchový auto. A Volkswagen si spolehlivost nechá jen zaplatit, jinak je stejne poruchovej kao francouzi nebo taliáni. A Japonci jsou bezkonkurenčí, ale ne zas tak pěkný.
0/0
31.7.2002 9:30

hdfdfhs

Za co to stoji
Stoji to za hovno.
0/0
29.7.2002 19:00

Reilly

Design
Proboha co na tom všichni vidí? Vždyť to vypadá jako když by 306 vošukala Multiplu !!
0/0
19.7.2002 15:56

Vlasta

Golfík
Kolega se asi před rokem a půl nechal ukecat známýma a koupil si Golfa a připlatil si za motor TDI (prej není lepší kombinace na světě). Nepřál bych vám slyšet jak o něm teď mluví - v servisu už za ním nejspíš ani nezavírají bránu. Já koupil Mégana a ty samý známí se smáli, že se z toho auta pose... Za tu dobu co ho mam - cca 1 rok - počet závad 0 (slovy nula). Jezdí super, nic nevrzá, neskřípe, spotřeba kolem 6,5l (motor 1.6). Kolegáček si už byl se mnou očíhnout Lagunu. Myslím, že když si jí koupí chybu rozhodně neudělá.
0/0
13.7.2002 13:03

Martin

spolahlivost aut - dobry zdroj informacii
Ak si chcete zistit spolahlivost nejakeho auto, pozrite sa na www.carsurvey.org. Je tam vyhladavanie podla znacky, modelu a roku vyroby. Ludia tam vkladaju svoje skusenosti s autom. Ja som vlastnik Felicie r.1997 a musim povedat, ze je to dost poruchove auto. Esteze nahradne diely su lacne. Ceny ojazdenych Felicii su na nasom trhu neumerne vysoke vzhladom na nizku kvalitu tohoto auta. Nemam ho este ani tri roky (teraz stav 93000km) a uz sa mi zlomila radiaca paka, pokazilo rele alternatora, termostat. Pravidelne odchadza regulovanie vysky prednych svetlometov, co je asi chyba vsetkych Felicii... Nebudem pokracovat.
0/0
12.7.2002 18:47

Duffy

Spolehlivost
Souhlasím s Idahem že ej to dost o štěstí, neměl jsem před rokem peníze na koupi slušnějšího vozu ale nutně jsem potřeboval auto známý  mi nabídl Hondu Accord r.v.78 1,6GT coupé že mi ji půjčí a pokud budu spokojen ej ž emi jí z a5tis prodá. No jelikož jsem vysezený na veterány tak jsem jí po najetí cca 3tis km koupil...Od koupi jsem najezdil 68tis km ( celkem najeto 285tis), veškeré opravy mne dodens stály 2,500 ( ložiska zadního kola a brzdová hadička ) jezdí to za super spotřebu ( 6,5-6,8 ) a je to natolik atypické auto vzhledově že se za ním spousta lidí otáčí :o) Věřím tomu že každá Honda není taková a prostě jsem měl štěstí. I kdyby s eto auto dnes složilo tak se mi už dávno zaplatilo.
0/0
11.7.2002 8:39

Idaho

Štěstí??
To F.Jetel : znám dost případů od kolegů a obchodních partnerů, kdy auto renovované firmya všude vyzdvihované jako vrchol spolehlivosti se sra.. už od koupě ( MB 230 po ujetí 5.500km začal zlobit a počítač - mizel obraz, nezobrazoval.. opravovali to 5x a vždy se závada po několika dnech objevila znovu. Nakonec si ho odvezli, a trvalo jim 3 týdny než ho vrátili sice dali náhradní vůz ale kolega řekl že si M už nikdy nekoupí, ztratil v něj důvěru. Další obch partner si pro změnu koupil Volvo S80 a po ujetí 15tis km reklamoval zadní tlumiče. ) Těch případů je dost. Samozřejmě souhlasím, s tím že u těchto vozů to není tak často jako třeba u R ale prostě je to o štěstí. Ale zase z druhého soudku jedna kuriozita z policejních archívů Příbramska : v dubnu si jedna paní zakoupil avůz Škoda Fabia v jedné nejmenované prodejne v Praze. Třetí den po koupi s ním jela po Strakonické dálnici a u sjezdu na Dobříš jí upadlo levé zadní kolo.Jel jsem okolo tak jsem viděl jak vůz dopadl na vlastní oči  ajelikož mám na dopravce známého a o koupi Fabií jsem uvažoval do firmy tak jsem ho požádal po několika dnech o pár detailů výrobce to klasifokoval jako vadu materiálu ( kolo šlo s uložením a částí nápravy a majitelka se dodnes soudí se Škodovkou o náhradu ušlého zisku :o))) z nekonaného obch. ednání :o)))  )
0/0
11.7.2002 8:26

Bzuk

Super kara ten megan, francouzi jsou na design mistri. Muj otec ma Passata TDI z 99, ted ma najeto 180 000 km. Po 20 000 km se menilo lozisko zadniho kola, po 50 000 prdla nejaka hadice k chladici, pred rokem se rozbil central, pristrojovka je rozvrzana a pred mesicem musel menit brzdovy kotouce, pac jeden byl ruplej. Pred Passatem jezdil Peugeotem 405, kterého uz tehdy koupil ojetého a tam menil akorat olej a gumy, tudiz jak konci leasing jde Passat k Turkovi a je objednana 607 od peugeotu. Kde je ta povestná spolehlivost VW, to teda nevím.
0/0
8.7.2002 11:51

Pita

CAU PRISTE
Renault je REnault /Pita/
0/0
7.7.2002 19:13

Jarous

vsechna auta jsou stejna
lidi , fakt je to kus od kusu , a nezalezi na znacce . Ja se xkrat spalil v nemeckych vozech a francouzi jsou pro mne bozi ....
0/0
7.7.2002 18:57

Re: vsechna auta jsou stejna
Blbost!!!!! Německé a japonské vozy jsou podstatně spolehlivější!!!!!!
0/0
8.7.2002 8:41

nick

Příšerná kvalita Renault
Měl jsem Megana r.v.98 a naštěstí jsem se ho už zbavil. Na 60000 2*destičky, 1*pakny, benzínová pumpa. A ty brzdy nebyly stylem jjízdy, protože jako druhé auto provozuji Opela Zafiru.  Destičky až na 85000, jinak zcela bez závad. Renaulta už tedy nikdy!!!!!!
0/0
7.7.2002 12:32

Honza

Re: Příšerná kvalita Renault
Hele s tímhle už si prudil i na stránkách RenaultClubu a všichni jsme si z tebe dělali srandu. Já mám na Méganu najeto přes 90 tisíc... destičky jsem měnil teď podruhý a zadní pakny jsou v pořádku - pokud nepočítám běžné spotřební díly jako destičky, filtry, olej, voda do ostřikovačů a podobně tak jsem do něj investoval celkem asi 5 tisíc (ložiska zadních kol).
0/0
11.7.2002 12:34

Jarous

SUPER
woooow Renault je Renault  , bomba !
0/0
6.7.2002 18:20

Franta Jetel

Ach, ta spolelivost!!!
Se zájmem jsem si přečetl všechny komentář a musim říci, že se docela dobře bavím. Francouzská auta maji špičkový design, no comment, technika výbava je na úrovni konkurence. Ale ta kvalita zpracování a hlavně spolehlivost jsou pod úroveň. Docela měl pobavil názor Idaha, že někdo má štěstí a jiný ne!!! Co je to za pitomost??? Na co mi je pěkné auto, které je nepojízdné??? Ohledně spolehlivosti francouzských aut vím o čem mluvím. Měl jsem služební R19. Do 60tis km to šlo, pak se kazilo úplně vše co šlo, v servisech jsem byl častěji než v supermarketu, ceny náhradních dílů + práce netřeba komentovat. Clio I.generace - hrůza, nemá cenu vůbec rozvádět!!! Citroen Jumper nám vydržel 200tis, což je na dodávku žalostně málo. Kolega z práce má Peugeota 405, po 100tis mu odešla spojka a několikrát už měnil termostat. Již 10 let mám soukromé Audi 80 1,8E, je to nesrovnatelně spolehlivější vůz. Najezdil jsem s ním už přes 210 tis km, absolutně bez problémové, spolehlivé v létě, v zimě, nic nerezne, výměnu potřebovaly jen 1x brzdové desky (160tis) a zadní tlumiče (160tis), vše ostatní je původní a plně funkční!!! Dále máme v příbuzenstvu MB typu C, Vito, VW Golf a Polo všecho naprosto spolehlivě slouží, nikdo z nás do servisu nemusí jezdit. O spolehlivosti fr. vozu hovoří jasně jasně i výsledky spolehlivosti dělané TUV (námitka, že je to německá instituce u mě neobstojí, v čele jsou nejenom německá ale především japonská auta). Další hodně důležitá věc, je pokles cen po koupit nového vozu. Ten je u francouzských značek větší než u srovnatelné německé konkurence (VW, Opel). Jsem zvědav jak po letech obstojí Peugeot 307, kde jak francouzi tvrdí, dbali hlavně na kvalitu výroby.
0/0
6.7.2002 16:09

Petr

ke vsem prispevkum ohledne ceny Skoda vs Renault
Udelal jsem male porovnani. A vzal ze stranek Renault.cz Zakladni verzi Laguny i kdyz by se mela radit spise k Superbu , porovnal jsem ji s nizsi tridou od Skody , tedy Octavii u ktere jsem zaskrataval dlouho a priplacel vybavu , ktera je u Laguny standardem... Vysledek je zde ...<br>
Laguna: motor 1.6 79 kW<br>
Octavia : motor 1.6 75 kW <br>
cili jako kriterium byla vzata vybava vybavenejsiho auta a ekvivalent byl zvolen u konkurenta :
ABS -Laguna i Octavia
EBV, MBA, a pod. -Laguna i Octavia
Kontrola tlaku v pneu -pouze Laguna , Octavia nenabizi
Airbagy ridice a spolujezdce -Laguna i Octavia
Bocni airbagy -Laguna i Octavia
Okeni airbagy vpredu a vzadu - pouze Laguna
Bezp. pasy s predpinaci vpredu -Laguna i Octavia Bezp. pasy s predpinaci vzadu -pouze Laguna Narazniky v barve -Laguna i Octavia El. a vyhrivana zp. zrcatka -Laguna i Octavia Klimatizace -Laguna i Octavia Posilovač řízení -Laguna a asi i Octavia Palubní počítač -Laguna , Octavia v příplatku nenabízí Karta -Laguna , Octavia ekvivalent nenabízí El. přední okna -Laguna i Octavia Cena Laguny je 609.000 Kc, Cena Octavie 505.000 Kc. Laguna ma navic nezanedbatele vyssi hodnotu ve vybave , ktera ani nebyla u Octavie mozna (zejmena okeni airbagy vpredu i vzadu+ akticni predpinace vzadu), ktere by zcela urcite Octavii katapultovaly na cenu srovnatelnou s Lagunou . Pak je tu jeste fakt ze by mela byt opravdu Laguna srovnavana se Superbem, jako to delaji ostatni media - viz treba test Laguna, Mondeo, Superb v HN.  POkud budu srovnavat odpovidajici vuz s Octavii - Megane , je jasne ze nebude mit Octavia sanci.  Strategii Skodovky zrejme je stavet vozy , ktere vypadaji opticky vetsi nez ve skutecnosti jsou a prodavat je bez jakekoli dalsi vybavy za ceny konkurencnich vozu , ktere jsou jiz bohate vybaveny , ale opticky vypadaji mensi. Dle vlastni zkusenosti muzu potvrdit , ze Octavia i Megane je uvnitr zhruba stejne veliky a zejmena prostor na zadnich sedadlech je v podstate shodny, ci dokonce mluvici spise ve prospech Renaultu. Zvenku pak Octavia robusnim dojmem pusobi jak konkurenci  Lagune i kdyz to tak zdaleka neni . Na zaver snad jeste fakt ze Octavia je konstrukcne i bezpecnostne na daleko horsi urovni , vzhledem k jejimu veku.  Dle meho  by odpovidajici cena Octavie s vyse uvedenou vybavou mela byt nekde na urovni 350-400.000 aby mne presvedcila k vyberu na ukor Laguny.                      
0/0
6.7.2002 14:50

tg

Re: ke vsem prispevkum ohledne ceny Skoda vs Renault
Škoda, že jsi skromně nepodotkl, že zadní okýnka máš v laguně na kličku a nejde s tím nic dělat.
0/0
9.11.2002 14:11

Idaho

Renaulty a kvalita....
Za posledních cca 15 let jsem měl několik vozů renault v soukromém životě i ve firmě ( R5., R19, R21, Megane I coupé, Safrane 2,5 Initiae, laguna I. 1,8  ) Jou to dobrá, pěkná auta s neotřelým designem, ovše se zvýšenou poruchovostí ( kromě R5 jsem všechny zakoupil nové ), ve firmě jsem měli například Forda Sierru 2.3 D, r.v. 87, najeto cca 130tis ( v době zakoupení nové R21 ) a co se týče spolehlivosti v mnohém předčil R21. Zde s emuseli po cca 20tis. km měnit zadní tlumiče ( záruka ), 22tis kloub řízení + čepy ( záruka ) a nakonec to bylo v 80tis turbo ( verze 1,8td ) - už mimo záruku. Za celou dobu jsem u Sierry vyměnil jednou přítlačný spojkový talíř. Co s etýče ceny originál dílů, jsou zhruba shodné s Fordem = vysoké.
Co s etýče spotřeby R21 tak ta s eskutečně nedá srovnávat skoro s ničím z té doby ( tušín r.v. 95?? ). Jinak co se týče interiéru kam se hrabala ze Sierou jak pohodlím tak kvalitou zpracování.
Co s etýče Laguny a Megane I. coupé.. nemám co dodat, Laguna super, Coupé bych si již nekoupil.
K Safrane není co dodat to u mne bude vždy hrát prim proti BMW či mesrcedesu, škoda že se již nevyrábí ( Vel Satiz nepovažuji za plnohodnotného nástupce Safrana ).  Je sice pravda že verze Initiae není zrovinka klasický tuctový Safrane ( jedná se o limitovanou sérii sportovně laděnou ). Když jsem vybíral vůz pro mne na služební cesty a rozhodoval jsem se mezi BMW, M, a R vyhrál to R, hlavně cenou(r.v. 1998). Protože výbavou byl v té době lehce nad BMW i M, ( stabilizace podvozku, el. řízené tlumení, syntet, hlasu atd...atd.. ) - bral jsem ho v max výbavě, co s etýče motoru, nenašel jsem v té době konkurenci ani u BMW aniu M. Obsah 2,5, 5-válec, výkon 177kW ( bi-turbo ). prostě tohle ato u mne vyhrálo a jsem s ním spokojen dodnes.
K poruchovosti vozů r mohu říci jen jedno, někdo má štěstí,někod ne, LAguna 190tis bez větších oprav ( pouze ve 170tis spojka +tlumiče ), Safrane 110tis bez oprav, R19 najeto 98tis - bez jediné větší opravy. R21 - už jsem psalvýš a o R5 ani nemluvím, přecejen to bylo zakoupeno starší ( r.v.85 naj. 65tis ) ale vcelku splnil očekávání.
0/0
6.7.2002 13:13

free

docela narez
jak tak si ctu vase prispevky,tak se dobre bavim.Fakt narez.Ja osobne si myslim ze renault ma vinikajici design.Kvalita a bezpecnost je tez v pohode.Muj otec vlastnil 16let renaul 8 a bylo to vinikajici auto.ja sem mnel mnoho aut,nejvic ale vzpominam na renault 25 a toyotu corolu{1980}.bohuzel nejsem v situaci,ze bych si mohl koupit novy auto,ale bylo by to tezky,jelikoz bych si spatne vybiral.Novy Passat,Corolla a Laguna jsou favoriti
0/0
6.7.2002 9:44

xxxman

megan
Mám k renaultum citovej vztah,i když podle mě jsou poruchovější než toyota a volkswagen. ale pro mě je to spíš o stylu a renault má svůj vlastní neopakovatelny image... novy megan dost slušny tešim se na kombi...
0/0
4.7.2002 22:39

Pavel

To je paráda ! - DESIGN OK+motory VVT!
0/0
4.7.2002 17:50

pavel

Megane II
To je opravdu paráda, auto se opravdu povedlo, jak designem tak i použitými motory VVT.
0/0
4.7.2002 17:45

pavel

Megane II
To je opravdu paráda, auto se opravdu povedlo, jak designem tak i použitými motory VVT.
0/0
4.7.2002 17:41

Zbyněk

Renault vs. Toyota a cokoli jiného
Nová Corolla je super, nový Megane bude super, německý auta jsou taky super a nový Renaulty jsou špička ve svých třídách a tím to hasne. Zkuste se tu dohadovat o korejcích, to jsou béčka.
0/0
4.7.2002 11:24

pLišák

Ksich ujde, ale vymyslel ho SEAT
Jenomže SEAT bych si nikdy nepořídil.
0/0
4.7.2002 11:23

Pavel

Jedině TOYOTU, souhlasím s Davidem.
TOYOTA je vážně nakažlivé auto, zajděte se svést s novou Corollou a Megane vám bude připadat směšný..... Je to nejnakažlivější auto, nebudete chtít jiné.....
0/0
3.7.2002 17:20

Zbyněk

Re: Jedině TOYOTU, souhlasím s Davidem.
Nesrovnávej novou Corollu se starým Meganem. Zkus srovnat minulou generaci Corolly se starým Meganem. Corolla byla takový designový humus, že se tomu musel dělat facelift hned několikrát a o nejistých jízdích vlastnostech a měkkým pérování darmo mluvit. Takže je řeč pouze o spolehlivosti a to beru..
0/0
4.7.2002 11:31

jtl

jééééééééé,další krasavec. Oni skutečně ty auta nejen vyrábějí,ale tvoří. Za svůj život mám již 5. Renaulta - v práci mám možnost služebních Fordů,Octacii a Fabie. Mám jediný poznatek, z každé služební cesty se strašně těším ,jak se usadím ve svém , v tuto chvíli, Scenicu. Další Renaultem u mne bude jednoznačně Laguna.
0/0
3.7.2002 16:58

Peters

Re:
Huráááá, konečně rozumnej člověk!
0/0
3.7.2002 17:08

Art

Re:
Je trochu nefér srovnávat Fabii nebo Octavii se Scénicem. Jedná se o úplně jinou kategorii vozů. Fabie není auto určené pro dlouhé služební cesty, ale i tak při dlouhých cestách nijak řidiče neunavuje, to musíte uznat.
0/0
4.7.2002 12:09

Peters

Renault
Renault patří do světové špičky a potvrzuje to i v F1. A ať si každej říká, co chce.
0/0
3.7.2002 16:53

DiscoStu

Fiat Multipla je horsi
Není to zas tak špatné,znám škaredější auta (třeba na Fiatu Multipla nebylo hezké vůbec nic-to je u mě opravdu nejhnusnější auto všech dob od vynálezu kola). Souhlasím s názorem viz níže,že franc. auta mají něco do sebe. Ta záď je opravdu zvláštní, v něčem připomíná Porshe a v něčem Citroen 5C (nevím přesně to označení, je to takový ten "Fantomasův"). Kvalitativní rozdíly se dnes myslím stírají, technologie jsou dnes téměř stejné, možná jsou rozdíly v řízení kvality. Jestli ovšem chceme nějaký designový pokrok (viz představy z roku 1980 o roce 2000, kdy jsme měli už jen lítat v raketách), musí se zkoušet takovéto neotřelosti.
0/0
3.7.2002 16:19

Marek

Re: Fiat Multipla je horsi
Mě Multipla připadá také jako něco šíleného. Jeden můj kamarád, když ho viděl, tak prohlásil, že designér "musel bejt zhulenej jako prase". Ale i tak musí mít pro někoho své kouzlo. Jinak by se jich tolik neprodávalo. Francouzi mají samozřejmě svoje kouzlo a šarm  z vlastní praxe mohu říci, že jsou to auta velice pohodlná. Jezdím již třicet let a Renaulty jsem měl tři. Bez mučení ovšem také přiznávám, že to byla také auta nejporuchovější. Odcházeli sice maličkosti jako páčky směrovek, táhla zámků, lanka a.p. ale ceny za opravy šly do tisíců. Kupoval jsem totiž originální díly a ty jsou u Renaultů drahé. Jezdit po vrakáčích mi připadalo u tak dobrých aut trochu pod úroveň. Nicméně pokud je někdo ochoten více investovat, nadělá více parády. Jinak celkem souhlasím z názorem, který jsem nedávno četl, že dnes - pokud nekoupíte Dacii - nemůžete koupit špatné nové auto. Buď koupíte dobré nebo výborné a to je pro mě jako pro člověka, který používá auto k přemisťování z bodu A do bodu B, dobrá zpráva.
0/0
4.7.2002 12:31

David

nekupovat francouzské auta!!!!
Dvakrát v životě jsem udělal tu hloupost, že jsem si koupil nové francouzské auto. Nikdy víc, vždy jsem litoval, pak jsem měl párkrát Forda a nebylo to špatné. Pokud chce někdo experimentovat, tak proč ne. Jinak si kupte japonce. Mám Toyotu, jsem řidič, který jezdí autem denně stovky kilometrů, už několik let a teprve toyotou jsem maximálně spokojený. Toyota je nakažlivé auto. Jednou si ho koupíte a budete psát to samé, co já......
0/0
3.7.2002 14:45

TooPOL

Re: nekupovat francouzské auta!!!!
souhlas
0/0
3.7.2002 15:34

Petr

Re: Re: nekupovat francouzské auta!!!!
Pravdou je, že francouzské auto jsem měl pouze jedno (Renault 21) a tak nemohu paušalizovat ale je také pravdou, že co do poruchovosti ze všech aut  s kterými jsem kdy jezdil, byl Renault absolutně nejhorší. Pokud si k tomu ještě přičtete naprosto nehorázné ceny náhradních dílů, pak se k výzvě "francouzská auta nikdy !!!!" mohu směle připojit.
0/0
3.7.2002 15:47

Petr

Re: Re: Re: nekupovat francouzské auta!!!!
MNo asi takto : Vzdycky jsem mel Renaulty az jsem udelal dve chyby .. Fiat Marea a Opel Corsa . Tuctove auta o nicem  , u Corsy se neustale meni termostat a vzdy pravidelne po roce (pokud clovek nepropali hlavu) se musi menit . Z tohohle auta jsem si vypestoval instinkt neustale sledovat teplomer (r.v. 97) Fiat Marea (r.v.98) silene hlucne  , loziska rvou porad a odhlucneni spodku je opravdu zalostne . Neustale problemy s klimatizaci , ukazatel paliva kazdou chvili ukazuje neco jineho ,  Cidla ABS odchazeji jedno za druhym a interier ma vrzani snad v naplni prace . Motor 100 PS se kterym se neni mozne svizne rozjet  , protoze motor bezi slusne az od 2700 ot/min.  Oproti tomu jsem mel R 25 V 6 z roku 88 a na tom jsem za celou dobu , co jsem najel cca 100.000 km menil pouze tlumice a jeden cep. Pak jesem asi pred tremi lety koupil R Safrane Baccara . Tohle auto je absolutne bez chyby , jedine co me v poslednich dnech nastvalo je , ze mi prasknul mech pneumatickeho , elektronicky rizeneho podvozku  i kdyz na to mel po x letech narok. Je to naprosto uzasne auto , ktere melo jiz od roku 1993 elektronicky rizeny podvozek s pneumatickym pruzenim. A to ne nic maleho , ale plnohodnotny ekvivalent toho co dnes objevuji nemecke automobilky BMW a MB.  To znamena  cidla naklonu , cidla zrchleni a pretizeni , 3 rezimy perovani ktere voli pocitac atd ... Trvam na tom ze Renault JE vedoucim inovatorem . Dokazal to nekolikrat v F1 (turbomotory, pneum. ovl. ventilu)ale i v realnem svete. Pomalu klesti cestu tem ostatnim - nevyraznym . (MPV -Espace , Scenic, karoserie hathback atd ...). Moje prvni R 25 z roku 85 se mnou mluvila !. Proste s Renaultem jste nikde jinde . Zapomente na nudu , ta patri k autum nemecke vyroby. Nakonec design poslednich let -  to je opravdu rana . Jenze nevim co s tim , protoze chci RX4ku , Avantime , i Megana :-)) . ...ach jo ... To samozrejme uz ani nemluvim o tom ze to jsou nejbezpecneji auta na svete. Proste jen sama fakta.  Mam radost z toho ze popularita Renaultu se stale zvysuje a ze se chysta prevalcovat ostatni automobilky i kdyz to u nas nemaji jednoduche , neb vsechny motoristicke casopisy jsou v nemeckych rukou a to je opravdu znat !
0/0
4.7.2002 22:03

Tomas T.

Re: Re: Re: Re: nekupovat francouzské auta!!!!
Porovnavat Corsu a Safrane asi nema smysl. Ze Fiat a Opel nejsou nic moc souhlasim, ze by Renault by to nejlepsi na svete ale uz ne. Zkuste porovnavat alespon auta ve stejne tride.
0/0
10.7.2002 9:12

Tak jsem si myslel, že ten příšerný vzhled použijí pouze u Avantime a oni ho nacpali i na Megan. Ze předu to vypadá pěkně, ale ten zadek vypadá příšerně. Skoro mi to připomíná malé dítě s plenou :-). To má taky takovou nevzhlednou bouli vzadu.
0/0
3.7.2002 13:39

wanrad

design fajn, ale co dál
starej Megan se mně poměrně hodně nelíbil a Thalia je dokonce dost hnusná ( a výroba v Turecku jí na kvalitě taky nepřidá ), ale tohle auto má nápad a vypadá velice dobře, je ovšem otázka jak to bude s kvalitou zpracování, kterou francouzský stejně jako italský auta moc pověstný nejsou, nezbývá než počkat a nechat se překvapit. Svoje místo si tohle auto určitě najde ( hodně bude záležet na tom jak bude nasazená cena)
0/0
3.7.2002 12:53

Kevson

Re: design fajn, ale co dál
rekl bych, ze s tou kvalitou ses vedle jak ta jedle. poslednich nekolik let patri renault mezi nesjpolehlivejsi auta.
0/0
3.7.2002 14:25

Doc. Chocholousek

Re: Re: design fajn, ale co dál
Podle TUV jsou Renaulty ovsem nejhorsi...
0/0
3.7.2002 18:42

Petr

Re: Re: Re: design fajn, ale co dál
TUV ¨ma ve statistikach pouze starsi vozy , a navic jde o nemecke statistiky :-) Znam nemce a jejich namyslenost :-)
0/0
4.7.2002 22:06

Dittrich

Re: Re: Re: Re: design fajn, ale co dál
TUV je tendenční(, aby ne když jsou to skopčáci.) Já měl Mégana I - maximální spokojenost, za celou dobu mi odešla akorát nějaká zásuvka (údajně prasklá už z výroby). Pak se skoro ve všech českých časopisech dočítám jaký jsou Renaulty šmejdy - měkký podvozek, který nesedí, sedadla maj špatný boční vedení, palubní deska skřípe....... prostě furt to samý dokola. Těm autorů podobných článků asi někdo radí co by měli napsat. Nejlíp je to vidět v novinách a časopisech s cizím majitelem (MF, HN) tak čim to asi bude?
0/0
6.7.2002 11:15

Vilda

Re: Re: Re: Re: Re: design fajn, ale co dál
Souhlasím. Někdy je až s podivem, co se v našich časopisech dočtete. Německý vliv je opravdu znát. To, co chválí u německého vozu, tak francouskému vytknou a nemusí to být právě Renault a když už nic, tak si najdou totální kravinu. Realita je trochu někde jinde. U nás to francouské vozy nemají jednoduché, ale soudě podle posledních výsledků prodeje, tak se to začíná asi měnit. Co se týče nového Mégana, tak je to opravdu povedené auto. Všechna čest. Jen tak dál. Měl jsem možnost vidět fotky nového Golfa včetně MPV, trošku asi ve VW zaspali.
0/0
8.7.2002 16:34

X.Y.

Renault: do hnusu to má hodně daleko (škodovka to má mnohem blíže!)
Nový Mégane  (ale  i  Thálie)  ošklivé  nejsou.  To  jen  nedá  spát  soudruhům  příznivcům  VW  a  jiných  německých  trabantů. Jak nevzhledná auta produkuje Německo a chce to nutit celému  světu... Renault  v ČR láme prodejní rekordy, to se nedá upřít. Na rozdíl od němců vypadají Renaulty jako  auta.  Thálie  či Clio to nakope Fabii, Laguna Octavii i  Superblbu. Nechápu, jak Škodovka může stále ovládat 50 % tuzemského trhu. Vždyť to nemá logiku. Škodovky jsou ve srovnání s Renaultem  (ale  i  s  ostatními  značkami) předražené (hlavně co se týče doplňkových výbav - za cenu dobře vybaveného Renaulta máme od Škodovky nejzákladnější sparťánský model, případně stejně vybavené auto, ale o třídu níž!)  a  opravdu  se  podobají  v  ladasčem  Trabantům  (palubní  deska,  tvrdá, nepohodlná  sedadla,  malý  zavazadelník  atp.).  Je  dobré,  že  Škodovku  drží  nad  vodou  u  nás  vlastenci  (ale  pozor,  moc  tuzemského  již  na  Škodovkách  není,  jen  ta  laciná,  vykořisťovaná  prácovní  síla,  zisky  jinak  míří  do ciziny,  kde  z  nich  dotují  ztráty  místních   výrobců),  v  zahraničí  pak studenti,  mladé  rodiny  a  důchodci  (čili  sociální  chátra).  Až  se  jednou   naši občané  probudí  a  přestanou  věřit  psychologickým  oblbovacím  vábničkám  Škoda-dealerů,  jak že jsou Škodovky    ve  srovnání  se  světem  laciné,  málo  nákladové,  málo  poruchové,  technicky  vyspělé  a  já  nevím, co  ještě do lidí  ti  lháři  hustí,  a  obejdou  si  pár  autosalónů  s  papírem,  tužkou  a  kalkulačkou,  zjistí,  že  není  všechno  zlato,  co  se  třpytí.  Jak  krásná  (a  jistě  i  levnější  -  nemuseli  bychom  sponzorovat  ztráty  ve  VW  Německo)  auta   se  mohla  v  ČR  vyrábět,  kdyby  ti  hraboši  a  korytáři  z  OF  a  ODS  neprodali  Mladou   Boleslav  do  N.D.R...
0/0
3.7.2002 12:11

Honza

Re: Renault: do hnusu to má hodně daleko (škodovka to má mnohem blíže!)
Člověče, ty se umíš sám od sebe nas..... Uvědomuješ si, ty rozumbrado, že 50% podíl na trhu určuje zase jen a jen sám trh, čili zákazník, který si , z různých důvodů, prostě tu škodovku koupí ? Já sám jsem si před pár měsíci koupil nový VW Passat,takže nejsem taky žádný zarytá "škodovkář" , ale vůbec by mě nenapadlo napsat takovou slátaninu, kterou jsi se tady prezentoval ty. Zamysli se, než něco napíšeš. Měj se.
0/0
3.7.2002 15:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.