Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi A8 konečně přichází

Nástupce vlajkové lodi z Inglostadtu je hotov. Jeden z revolučních vozů, který před osmi lety inovativně přišel s hliníkovou karosérií, tak opět získává na síle a jeho boj s převážně německou konkurencí bude nadějnější. Manažeři nejsilnějších korporací se mají nač těšit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nick cave

nick cave
0/0
15.7.2004 13:39

Jointik

Je to bomba
Opět se potvrzuje,že audi patrí mezi špičku,kterou jen málokdo troufne.Z novinek za poslední dobu je to nejhezčí,co jsem viděl.Kam se hrabe Bavor nebo Méďa!!
0/0
28.8.2002 10:56

Jointik

Je to bomba,jako ostatně každá Audi.
0/0
7.8.2002 8:44

jaromír

německá preciznost
pro velkou Říši jedno velké auto,pro řížské zadky
0/0
16.7.2002 21:02

Tomáš

Re: německá preciznost
Pro jednoho českého debila....... ať radši chodí pěšky
0/0
18.7.2002 15:28

Tomáš

Made by VW
Proti gustu...
je to klasika, made by VW, nicméně mě se u velkých, reprezentativních limuzín líbí střízlivá nadčasová elegance. I interiér působí velmi příjemně, jen doufám že nebude svíti protivně červeně, je to drobnost, ale nějak červenému podsvícení nemůžu přijít na chuť.
techniku nemá ani cenu příliš zmiňovat, je špičková a přitom se mi zdá že, auto nepůsobí příliš jako pojízdná výzkumná laboratoř, viz. např BMW 7xx ( a to jsem velký zastánce "bavoráků")
Ps. Audi už je chybí dospělí offroad a může se stát velmi vážným konkurentem, M-B a BMW.
0/0
16.7.2002 17:57

Jan Mladek

TDI
z temi statistikami mate pravdu, napr. VW si prisvojuje i prvenstvi v preplnovanych dieselovych motorech (TDI) a pritom to byl Fiat Croma (1.9TD i.d. 92koni), kdo toto pouzil davno pred nim a pak pro hlucnost tuto konstrukci opustil... Jinak proti VW ani Audi v podstate nic nemam, ale VW si za ty ceny nekoupim, je to prece jen "Lidovy vuz" za nelidove ceny a Audi si chce hrat na BMW a Mercedes, ale nema na to imagove.
0/0
14.7.2002 15:50

Emission

Re: TDI
Vlastnoruční definice snoba.
0/0
28.8.2002 23:56

Muhammad

V8 4.2T quattro (biturbo)...?
Zajímalo by mě, proč do toho rovnou nedali ten výše zmíněný motor o výkonu 331 kW z max. točivým momentem 560 Nm? Když to dávají do A6RS, tak tady by to slušelo dvojnásob! Nechejme se překvapit, ani z té jedné fotografie nelze nic usuzovat...
0/0
12.7.2002 14:29

Honza

A já...
A já bych uvítal,kdyby sem psali jen lidi s IQ vyssim, nez mel Forrest Gump. Kazdy ma jine predstavy o krase, nekomu se libi Renaulty, nekomu konzervativní design německých aut, jinému japonci, ale hádat se o tom je přeci nesmysl.
0/0
12.7.2002 11:14

Tomík

Na to že to zmastil koncern VW, tak ten zadek nevypadá nejhůř, ale při srovnání s konkurencí design značně zaostává (viz Renault, Alfa Romeo, Volvo, Peugeot, Jaguar).
0/0
12.7.2002 8:21

Spider

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
26.7.2002 19:03

Šafrboy

Německé bludy
Nové Audi A8 bude jistě důstojným pokračováním svého předchůdce. Pokud však jde o jeho inovativní hliníkovou karoserii, dovolím si oponovat. Každý kdo do aut dělá a něco o nich ví, mi dá jistě za pravdu, že první automobil (sériově vyráběný) s hliníkovou karoserií byla Honda NSX už v roce 1990. Volkswagen Group respektive Audi Brand se rádo často chlubí vymoženostmi a rekordy, které jim nenáleží (viz nejprodávanější automobil světa Golf 24,5 mil. "Toyota Corolla přes 30 mil") Proto se někdy vyplatí prověřovat, nejen důvěřovat.
0/0
10.7.2002 21:52

JH

Re: Německé bludy
Celkový počet vyrobených Golfů nebo Coroll je blud jako takový, protože Golf I a Golf IV toho moc společného kromě jména nemají, stejně jako Corolla I a VII. Kdyby jiní výrobci drželi stejný název modelu, určitě by se také mohli chlubit tak "skvělými" prodejními úspěchy.
0/0
11.7.2002 17:49

MarioV8

Re: Německé bludy
A ja jeste doplnim ze hlinik obalil, i dnes uz legendarni Land Rover v padesatych letech! Je pravda ze to nebyla samonosna karoserie ( samozrejme ocelovy ram u terenniho vozu ) a taky to bylo z jinych duvodu ( nedostupnost ocele po valce ). Tolik k jedinecnymu prvenstvi nemeckych konstrukteru, pred kterymi jinak davam klobouk dolu. Vzdy posouvali uroven techniky dal, a delaji to i ted.
0/0
12.7.2002 10:21

NickCave

Re: Německé bludy
Pane Šafr, pokud jde o německé bludy, stačí se podívat na celkové prodeje za jednotlivé koncerny. Pak vám to bude jasné. Pokud by ani to nestačilo, zkuste nechat VW Golf TDi a Tojotu Karjalu diesel přes noc venku a ráno uvidíte. Vlastně uvidíte jenom tu tojotu. A nakonec ? No japonec, přece. Zdraví Vás NC.
0/0
12.7.2002 15:45

Petr

No to je tedy neuveritelny kus nudy !
Proc dokazi neco hezkeho dnes udelat jen Francouzi ????
0/0
10.7.2002 20:35

Michal Dryml

Fotografie a MF iDNES podruhe
Ja bych uvital, abych jich take nebylo tolik, aby si ctenarstvo rozvijelo jeste vetsi predstavivost.
0/0
10.7.2002 20:06

Pavel Mikes

Fotografie a MF iDNES
Ja bych uvital kdyby ty fotografie byly jeste mensi aby tak vynikly vsehcny detaily. 
0/0
10.7.2002 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.