Diskuze

Nové Audi A8 konečně přichází

Nástupce vlajkové lodi z Inglostadtu je hotov. Jeden z revolučních vozů, který před osmi lety inovativně přišel s hliníkovou karosérií, tak opět získává na síle a jeho boj s převážně německou konkurencí bude nadějnější. Manažeři nejsilnějších korporací se mají nač těšit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nick cave

15. 7. 2004 13:39
nick cave
0 0
možnosti

Jointik

28. 8. 2002 10:56
Je to bomba
Opět se potvrzuje,že audi patrí mezi špičku,kterou jen málokdo troufne.Z novinek za poslední dobu je to nejhezčí,co jsem viděl.Kam se hrabe Bavor nebo Méďa!!
0 0
možnosti

Jointik

7. 8. 2002 8:44
Je to bomba,jako ostatně každá Audi.
0 0
možnosti

jaromír

16. 7. 2002 21:02
německá preciznost
pro velkou Říši jedno velké auto,pro řížské zadky
0 0
možnosti

Tomáš

18. 7. 2002 15:28
Re: německá preciznost
Pro jednoho českého debila....... ať radši chodí pěšky
0 0
možnosti

Tomáš

16. 7. 2002 17:57
Made by VW
Proti gustu...
je to klasika, made by VW, nicméně mě se u velkých, reprezentativních limuzín líbí střízlivá nadčasová elegance. I interiér působí velmi příjemně, jen doufám že nebude svíti protivně červeně, je to drobnost, ale nějak červenému podsvícení nemůžu přijít na chuť.
techniku nemá ani cenu příliš zmiňovat, je špičková a přitom se mi zdá že, auto nepůsobí příliš jako pojízdná výzkumná laboratoř, viz. např BMW 7xx ( a to jsem velký zastánce "bavoráků")
Ps. Audi už je chybí dospělí offroad a může se stát velmi vážným konkurentem, M-B a BMW.
0 0
možnosti

Jan Mladek

14. 7. 2002 15:50
TDI
z temi statistikami mate pravdu, napr. VW si prisvojuje i prvenstvi v preplnovanych dieselovych motorech (TDI) a pritom to byl Fiat Croma (1.9TD i.d. 92koni), kdo toto pouzil davno pred nim a pak pro hlucnost tuto konstrukci opustil... Jinak proti VW ani Audi v podstate nic nemam, ale VW si za ty ceny nekoupim, je to prece jen "Lidovy vuz" za nelidove ceny a Audi si chce hrat na BMW a Mercedes, ale nema na to imagove.
0 0
možnosti

Emission

28. 8. 2002 23:56
Re: TDI
Vlastnoruční definice snoba.
0 0
možnosti

Muhammad

12. 7. 2002 14:29
V8 4.2T quattro (biturbo)...?
Zajímalo by mě, proč do toho rovnou nedali ten výše zmíněný motor o výkonu 331 kW z max. točivým momentem 560 Nm? Když to dávají do A6RS, tak tady by to slušelo dvojnásob! Nechejme se překvapit, ani z té jedné fotografie nelze nic usuzovat...
0 0
možnosti

Honza

12. 7. 2002 11:14
A já...
A já bych uvítal,kdyby sem psali jen lidi s IQ vyssim, nez mel Forrest Gump. Kazdy ma jine predstavy o krase, nekomu se libi Renaulty, nekomu konzervativní design německých aut, jinému japonci, ale hádat se o tom je přeci nesmysl.
0 0
možnosti

Tomík

12. 7. 2002 8:21
Na to že to zmastil koncern VW, tak ten zadek nevypadá nejhůř, ale při srovnání s konkurencí design značně zaostává (viz Renault, Alfa Romeo, Volvo, Peugeot, Jaguar).
0 0
možnosti

Spider

26. 7. 2002 19:03
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Šafrboy

10. 7. 2002 21:52
Německé bludy
Nové Audi A8 bude jistě důstojným pokračováním svého předchůdce. Pokud však jde o jeho inovativní hliníkovou karoserii, dovolím si oponovat. Každý kdo do aut dělá a něco o nich ví, mi dá jistě za pravdu, že první automobil (sériově vyráběný) s hliníkovou karoserií byla Honda NSX už v roce 1990. Volkswagen Group respektive Audi Brand se rádo často chlubí vymoženostmi a rekordy, které jim nenáleží (viz nejprodávanější automobil světa Golf 24,5 mil. "Toyota Corolla přes 30 mil") Proto se někdy vyplatí prověřovat, nejen důvěřovat.
0 0
možnosti

JH

11. 7. 2002 17:49
Re: Německé bludy
Celkový počet vyrobených Golfů nebo Coroll je blud jako takový, protože Golf I a Golf IV toho moc společného kromě jména nemají, stejně jako Corolla I a VII. Kdyby jiní výrobci drželi stejný název modelu, určitě by se také mohli chlubit tak "skvělými" prodejními úspěchy.
0 0
možnosti