Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Civic s hybridním pohonem na české silnice?

Poté, co Honda uspěla s kombinací klasického benzínového motoru a elektromotoru v Japonsku i USA, přichází její trumf i na Starý kontinent. První zemí, kde se "hybridní" civic začne prodávat, bude Velká Británie. Další země EU by měly následovat. Český dovozce zatím možnost prodeje nepotvrdil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DiscoStu

dobry pokus
Není to špatný nápad, alespoň něco, ale co takhle vyrábět auta na dřevoplyn. Až dojde ropa a než bude vymyšlen motor na vodu nebo něco obnovitelného by to nebylo od věci :o)
0/0
22.7.2002 11:54

Maruška

NAVRHUJI DEBATU :
...zapomněla jsem plynový pohon, ale to je vcelku fuk.... :-)
0/0
22.7.2002 11:53

Viper

Re: NAVRHUJI DEBATU :
NEni moc co debatovat, protoze alternativni pohony existuji uz davno , ale je pravda ze je naftove kartely nedovolily uskutecnit. Existuji pohony na vodik, slunce, ale hlavne na energii eteru a kosmicke zareni, a take existuji karburatory ktere ujedou stovky KM na litr benzinu ...ale kseft je kseft a proto jezdime za draho a se strasnou spotrebou ...Peta
0/0
22.7.2002 15:44

C

Re: Re: NAVRHUJI DEBATU :
Ty stovky kiláku na litr benzinu by mně zajímaly - teď jsem se díval na výsledky takové té soutěže o nejmenší spotřebu na 100 kiláků (kde jezdí výhradně prototypy a kde se o lobismu opravdu mluvit nedá) a pořád je to něco málo přes litr.
A to v tom "autě" sedí jeden maník a jede po rovině neustále tak 50 km/h.
0/0
24.7.2002 16:30

Toska

Re: Re: Re: NAVRHUJI DEBATU :
Je smutné sledovat a to nejenom v této debatě, jak špatná je informovanost o dění kolem nás... A přitom stačí jenom chtít a dostatek informací lze získat, třeba na Internetu... Takže již několik let jezdí seriově vyráběná / v sousedním Německu ji pořídíte od 15 000 Euro/TOYOTA Prius s hybridním pohonem, Wolksvagen nedávno předvedl auto /dvoumístné a normálně akcelerující, byť zatím drahé.../ se spotřebou 0,6 l/100 km, jezdí auta na stlačený vzduch, s palivovými články a elektromotory, ale také s parními stroji... Zajímavá jsou auta na zemní plyn, což je nedaleko nás také již dávno realita...Možnosti se hledají, propracovávají, je to o penězích, o potřebách a prioritách...
0/0
25.7.2002 16:24

Maruška

NAVRHUJI DEBATU :
Myslíte si , že už někdo někde dávno vymyslel jiný pohon pro auta než benzín, nafta, baterie ? Dejme tomu :-))) pohon na vodu, vzduch či ještě jiný neuvěřitelnější pohon, ale ropné syndikáty mu vysolily takovou neuvěřitelnou částku za utajení nápadu, že to bude ležet v trezoru další stovky let ???
0/0
22.7.2002 11:52

Martin

neřeší to otázku ropy jako ubývající suroviny
Podle me je problém v tom že tento projekt řeší pouze otázku hlučnosti a exhalací v městech ale neřeší otázku problémů s využitím jiných než ropných zdrojů. Možná že není problém automobil nabíjet před cestou ze sítě a tím ušetřit pár litříků benzínu ale nic moc. Až to bude na vodík a bude se to moci dobíjet i ze sítě bude to jiné, cena ale asi taky.
0/0
20.7.2002 9:10

kejml

PRAVOPIS!!!!
Tak tohle se snad učí už na prvním stupni ZŠ. Učí se i ve zvláštní škole. Autor asi nenavštěvoval žádnou z těchto institucí. Bohužel.
"Dokonce není ani potřeba dobíjet baterie z elektrické sítě, ty se totiž automaticky doplňují sami za jízdy."
 
0/0
19.7.2002 15:56

Zdenda

Re: PRAVOPIS!!!!
Jeste sis nezvykl? Skoro v kazdym clanku v teto sekci je nejaka chyba, o obsahu nemluve...
0/0
19.7.2002 18:11

Ace2

cena
Hmm což o to. Je to nejlepší pro přechodné období z fosilních paliv na obnovitelné. Zakazníci si budou postupně zvykat na to, že jejich auto nemusí jezdit jen na benzín a čím dál tím více budou jezdit pomocí jiného paliva. Problém u nás, ale je celkej jasný. Kdo si koupí Civica za řeknemě 800 tis ?
0/0
19.7.2002 15:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.