Diskuze
Kolik potřebujete místa v kufru auta?
Děkujeme za pochopení.
Senegalec
V našej rodine sa to rokmi vykrištalizovalo takto.....
Luděk
Kompromis
Já jsem vyřešil problém velkého kufru a rozumných provozních nákladů (denně najedu do práce a zpět necelých 200 km) koupí ojetého Peugeota 405 Kombi v dieslu /1993/. Kufr skvělý - dostanu tam bez větších problémů 4 horská kola nebo kočárek s bagáží na dovolenou. Pořizovací cena 150 000 Kč (v r. 2000) a spotřeba do 6 l nafty je podle mně téměř ideální.Miroslav_Vladim@seznam.cz
Jde o to naco
ryzner
Kufr a přístup do něj
Málo se tady píše i o způsobu nakládání. K čemu mi je např. VW Passat, popř. nová Vectra, Mondeo - když koncepcí to jsou sedany. Kufr sice objemově velký, ale otvor pro nakládku věcí hrozný...nedáte tam ani diplomatku na výšku, o televizi a větší krabici ani nemluvě. ale např. do Octavie s výklopnými pátými dveřmi natáhnete po sklopení sedaček i lednici (televizi, pračku, sekačku na trávu, kočárek) prostě věci, které běžný člověk potřebuje odvézt. A místo na zadních sedadlech, kolik dospělých tam běžně jezdí a kolikrát tam seděl kdo z vás.....pro děti naprosto o.k.martin
stačí malé
Tomáš Langer
Re: stačí malé
theo
méně je někdy více
Mám představy o kufru omezený spíš z druhé strany - nechci auto s kufrem přes 400 litrů, na druhou stranu pod 350 by to jít nemělo. Jsme rodina s 2 dětmi a 340 litrů je i na dovolenou OK. Spíš než litry mě osloví variabilita - Octavii bych nikdy nechtěl, nohy si do kufru nedám, zato třeba Stilo s posuvnejma zadníma sedadlama - to je můj favorit.Lukas
Re: méně je někdy více
Určitě bych Stilo nehodnotil jenom podle kufru a jeho variabilitě, co se týče ostatních krytérií si myslím že je třeba Focus nebo Golf IV mnohem lepšíhaha
NA CO?
Nebudu přeci kupovat stěhovák protože jedu jednou za rok na dovolenou.Takové MPV,SUV nebo větší kombi je v běžném každodenním provozu poměrně nepraktické.O ekonomické stránce versus skutečnému využití se nemá cenu rozepisovat.Je to hlavně módní záležitost a snaha ukazovat na veřejnosti "že na to mám" a jaký jsem "highway king".Znám několik majitelů MPV nebo SUV v mém okolí a většinou jsou to úspěšní postarší podnikatelé,kteří nemají početnou ani "aktivní" rodinu a na dovču stejně nakonec letí letadlem.Je to "Dallas"syndrom.Alan
Jako ve snu???
Já nevěřím vlastním očím. Jsem rád že mám formana a na nové auto nebo ojetinu jak uvádíte bych nikdy neměl. Mám dvě malé děti. Jsem rád, že takovou situaci kam na dovolenou a s čím řešit nemusím. Není za co.Sukoj
Páni redaktoři - přemýšlejte.
David
Re: Páni redaktoři - přemýšlejte.
Přesně tak. Naprosto postrádám třídu MPV - myslím, že by dostala více hlasů než kombíky. Mimochodem Picasso má v základu přes 500 litrů naprosto rovné plochy.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...