Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Redakční Peugeot 405 je v polovině testu

Přes metu 20 000 kilometrů se minulý týden dostal redakční třináct let starý Peugeot 405 SRD. Tento vůz jsme na sklonku loňského roku zakoupili v pražském autobazaru AAA, abychom zjistili, zda i takto staré auto může být dobrou alternativou pro zájemce o pohodlný, poměrně dobře vyhlížející vůz s výkonným dieselovým motorem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Grave1501

Buď je to fake nebo tomu musel někdo předtím strašně dávat

Tomu nemuzu verit, tyhle auta se vyznacujou vysokou spolehlivosti, jsou tim celkem zname...! Ja osobne 405ku vlastnim a krom praskle zarovky ve svetlometu jsem s vozem za 36000km, co jsem s nim doposud najel, nemel jediny problem!!! Jezdim s tím denně, krátké, dlouhé trasy, jak prazdny tak plně naložený do zahraničí a nikdy nic!! Podotykam, ze to auto ma najeto k dnesnimu dni 362 000km a nejake drbne!!! Buď tomu motoru musel nekdo dávat strašnej kotel a nekvalitni olej, jinak si napr. zadrene lozisko na klice nebo prasklinu vlozky valce nedovedu vysvetlit nebo pisálek kecá. Převodovky .. jakbysmet, ty prezijou auto pri solidnim zachazeni...

Nechápu :-/

0/0
4.8.2008 22:54

Ludovit

Peugeot 405 GRD

Velmi pekne som sa nad tymto clankom zasmial...Som zo slovenska,peugeot 405 som kupil asi pred tristvrte rokom za 45000,pretoze ma najazdene 420000km.Dodnes som nemal jednu zavadu,jediny problem,teraz je zima a aj v 15stupnovich mrazoch startuje ako diabol,az na to ze dimi jak svina.Cez sviatky este musim vymenit lozisko na prednom kolese a privarit vyfuk...Inak ani jedna drobna chybicka...Uz teraz sa mi tych 45t vratilo na spotrebe a na jazdach...uvidim co bude dalej...ZDRAVIM PEUGEOTAKOU

0/0
21.12.2007 10:59

Petr.

KUPEC z MF ktery koupil 405TD z AAAcek za 89000 = IDIOT
No comment.Za 89000 s AAAcek koupit 405ku TD.To ten kupec musel bejt veliiice najivni,ze to auto bude OK.Nu coz,i takovy jsou mezi nami......
0/0
15.3.2005 21:06

Aleš

405 GRD
Vlastním tento typ vozu uz poněkolikáté a vždy s drobnými závadami. Pokud to není elektronika, stačím si sám. Máte-li šikovné ruce a trošku se v autech vrtáte, je oprava tohoto vozu(hlavně motoru) dobrou školou. PS:Měl jsem závadu na palivovém čerpadle...prosakovala nafta zpod pružiny...nikdo mi neporadil(chtěli měnit celé čerpadlo).Poserfoval jsem po internetu a našel kompletně rozebrané čerpadlo a tam gufero i s číslem. Výměna trvala 4 hodiny a stroj OK. Nafta neteče a zdá se, že to mohla být příčina klopýtání motoru za studena...Je klid a klidně jezdím... To byl jen jeden příklad za všechny. V servisu, který nebudu jmenovat mně chtěli stanovit předběžnou cenu 5000 za opravu. A já dal 125,- za gufero a během 4 hodin práce vypil 3 plzně, hezká sobota... Zdravím všechny kdo tento vůz mají.. Aleš
0/0
18.2.2003 7:41

Radek

Auta z AAA...
Mám velké zkušenosti s autobazarem AAA, kamarád tam pracoval. Dobrá rada nad zlato: NEKUPUJTE S TAMA NIC CO MÁ KOLA!!!
0/0
15.2.2003 21:01

Petr..

Moje zkusenost..
V roce 1991 jsem si koupil P405, sice ne diesel, ale benzin. Mel najeto asi jen 80.000km, cena toho vozu nebyla spatna, ale behem dvou let, co jsem 405ku vlastnil, jsem do toho nacpal vic jak 100% penez, nez byla cena vozu. Zavady na motoru byly beznou zalezitosti, problemy s el. instalaci, zadni napravou, zatekani do interieru, loziska v kolech atd...A nejhorsi na tom bylo, ze ani znackovy servis si nekdy nevedel rady se zavadou na motore...Peugeot?? Ne, nikdy vice...! Koupil jsem noveho VW passat, VR6, mam na nem skoro 300.000km, a dily menim jen proto, ze jsou opotrebene.(brzdy,tlumice,loziska,gumove ulozeni naprav)A AAA autobazar?? Jen 800 ne vozidel, ale vraku tam maji!! Jen dealer znackoveho servisu vam muze prodat dobrou ojetinu s nejakou zarukou!!!
 
0/0
1.9.2002 18:38

psi

A co ESA?
Lidi,zajímal by mě Váš názor na autobazar ESA.Máte někdo s nima skušenost?O nich není nikde pomalu ani vidu ani slechu.....Díky
0/0
27.8.2002 18:46

Bobeš

Uvědomte si, že Peugeot 405 je Automobil roku 1987!!!!! To jsme tady hrkali ještě 120kama a žigulíkama, pár šikovnějších mělo Fiaty Uno. Takže porávnávat takový auto se současnou produkcí dost dobře nejde, navíc když je ještě z áček.
0/0
27.8.2002 15:10

Radim

Re:
Ty auta, co se tyce vlastnosti, nikdo s novou produkci neporovnava. Tady jde o to, jestli se vyplati koupit stary auto, ktery je levny. A nebo novy, ktery je trikrat drazsi. Kazdej totiz nema tolik penez a nekdy i to stary slouzi dost dobre.
0/0
29.8.2002 11:11

jozin

vrak
 popelnice
0/0
27.8.2002 14:26

PSA

BX 19TRD - AAA
Měl jsem BX 19TRD. Najel jsem s ním 126.000Km (Před koupí tachometr ukazoval 131.000Km. Za celou dobu jsem měnil kus výfuku, brzdové obložení, pneu, gumičku do ostřikovače a ložisko zadního ramene. Jó, a pak ještě olej. Posledních 40.000Km jsem ho ale už neměnil. Jezdil jsem na řepkovou naftu se spotřebou do cca 5,5l. (Mám ale podezření, že počítač km ukazoval o cca 5-10% více než byla skutečnost - v tom jsou ale přebornice hlavně oktávie). Pak jsem ho prodal AAA. Mysleli si, jak levně koupili, ale spletli se. Časem opadá cement ze spojky, povolí letování hydraulických trubiček a sklepané kulové čepy. Zjistí se prasklé gumové manžety poloos, papírově tenké brzdové kotouče, lanka ruční brzdy a spojky držící na jednom drátku, neměněný rozvodový řemen aj. Kdybych to měl prodat někomu konkrétnímu, asi bych to neudělal, ale vůčí AAA mě to nějak nemrzí - asi kvůli jejich reklamě, že za vše berou záruku - nevím. Ale kupovat auto u AAA nikdy.
0/0
26.8.2002 13:00

Drak

Umění koupit ojetinu
Mám taky francouzské auto není to Peugeot ale Citroen Bx 1,9D r. v. 1988, jsem s nim maximalne spokojen ma najeto 300k je teda dovezene z belgie a je videt ze to auto bylo udrzovane a setrene motor krasne slape spotreba po meste je lehce na 7l zatim jsem menil jen rozvoda, a remeny na alternatoru a hydraulice...
Musím se přiznat že mi to auto vybral mamy manžel který má na citroeny servit a je to poznal já sám bych koupil asi pěknýho šmejda. Kdo koupí auto bez mechanika a ví to tom jedině kam se leje olej tak at si nestěžuje když se to po pár km podělá
 
U AAA bych auto nekoupil slyšel jsem že běhěm sepisování smlouvy někdy vymění i motor takže je to takové podivné...
0/0
24.8.2002 10:57

Axel

405
mel jsem 8 let 405SRD z roku 1993, byl to luxusni, na svou dobu vybaveny vuz, velice spolehlivy. u kazdeho auta musite mit stesti na kus, v globalu si myslim, ze 405ky jsou stale velice oblibene a kvalitu tohoto vozu dokazuje dnesni stav prevazne vetsiny techto vozu - vypadaji stale pekne. hlavni chyba je ovsem ve vyberu bazaru, to je znama vec (autoradio a paka na volant zdarma - shit !). proto doporucuji - priste nakupujte u odborniku  (napr. ojetiny primo u prodejce peugeot). 
 
0/0
23.8.2002 14:01

alex

Ad 405
No, s tou 405kou muzu potvrdit, mam taky 405ku, 1.8 TD a jezdi naprosto super..... a opravy sou vcelku jednoduchy, tak si je delam sam....
 
jinak doporucuju, kouknete na www.peugeot-club.com - docela dobrej clubik, takze kdyz budete mit zavady na svym pezotu, tak dobre poradej....
0/0
23.8.2002 1:05

Pendler

P205, 15 let - zkusenosti
Nechapu, ze se na tak "novem" aute, jako je ten redakcni P405, muze nachytat tolik zavad. Sam jsem koupil pred 2ma lety 205 v dieselu za 50 tKc. Auto melo najeto 185 tkm a jsem 4. majitel. Predtim s tim nejaka firma rozvazela pizzu, dokazete si predstavit to zachazeni. Koupil jsem s vedomim, ze dalsich 50 tKc utratim za opravy, coz se behem 85 tkm potvrdilo. Ale auto me zatim nikdy nenechalo ve stychu, vsechno se kazilo postupne. Doporuceni: 1) kdyz kupujete ojetinu, nechejte si nejmin 20 tKc na opravy a opravte vsechno, na co automechanik, ktery ten typ auta zna, prijde; 2) kupujte takove auto, jakych jezdilo hodne a spoustu dilu sezenete levne na vrakaci; 3) nahr. dily, ktere podlehaji opotrebeni (vyfuk apod.), kupujte nove, zejmena pokud jezdite hodne; 4) pokud mate kontakt, tak na nemeckych vrakovistich jsou nahr. dily v podstatne lepsim stavu. A pokud bydlite tam, kde se krade - natukly blatnik a rezavejici dvere jsou vynikajici vec. To, ze auto jezdi perfektne spolehlive a neprsi do nej, to zlodej nevidi.
0/0
22.8.2002 20:58

Petr

405ka
Man 405ku r.v.92a najeto 245000 Nechavam delat jen beznou udrzbu a mensi opravy . Jsem druhy majitel, sam jse najel 135000. Snad jeste chvilku vydrzi nez bude 406ke za rozumnej peniz
0/0
22.8.2002 16:34

Pepa

Peugeot 405
Mam uz druhou 405ku, prvni r.v. 92 a dojel jsem ji az do 225 tis. km, krome bezne udrzby bez problemu, ale uz bylo poznat, ze ma neco najeto. Ted mam druhou v.r. 95 a uz jsem s ni najezdil asi 30 tis. km (jezdim denne cca 100-200 km) a zatim bez problemu. Samozrejme hned po koupi menim oleje a rozvodak. Ale chce to si vzit nekoho, kdo tomu rozumi a taky nebrat hned prvni auto, ktere vidim (samozrejme pokud nestoji za koupi). Uz pomalu premyslim nad 406kou, samozrejme zustavam u peugeota v dieselu, ma ho cela rodina a nemuzume si stezovat.
0/0
22.8.2002 9:47

Anton Špelec

Problem je v tom, ze AAA vykupuji nejvetsi smejdy v CR a pak se jich musi nejak zbavit.
0/0
22.8.2002 8:27

Luděk

Peugeot 405
Myslím si, že problém není v tomto případě až tak v AAA. Není nikde uvedeno, kolik má to auto najeto, já osobně mám P405 Kombi (Diesel-1993), najeto 180 000 Km, jezdím celoročně - denně cca 200 km (cesta do práce a zpět) a při spotřebě do 6 l nafty naprostá spokojenost (dle TP jsem 3.majitel - kupováno v autobazaru). Popisovaný stav vámi testovaného kousku odpovídá tak 350 000 km nebo se jedná o obzvláště nevyvedený kousek, popř. velmi špatné zacházení předchozího majitele (majitelů). Jinak doporučuji rezence ojetin na www.hyperlink.cz/dalin/index_ojetiny.htm
0/0
21.8.2002 20:22

vlastnik p405

Re: Peugeot 405
souhlas, mam P405, rv 1991, najeto 220000, diesel - a nevymenit obcas tlumice kvuli prazskym komunikacim, tak do toho stale jenom leju naftu - okolo 6 l na sto vc. mesta.
0/0
22.8.2002 9:14

creestos

AAA
musim rict ze jsem si pred vice nez rokem koupil u AAA karku tak krasne slape, absolutne bez chyb je radost s tim jezdit.mozna to je tim ze se jedna o pomerne nove auto. Mondeo rok 97. Ale dneska co tak posloucham tak uz bych tam nesel. ikdyz mozna je vse zpusobene tim ze AAA j eopravdu nejvetsi takze tech pripadadu je pomerne vic nez u jinych bazaru coz je logicke.
0/0
21.8.2002 16:21

Michal

AAA anebo cokoli jineho...
Vazeni, je treba si uvedomit, ze tomu autu bylo 13 let a tudis to neni jen o liti paliva a jezdeni. Vsichni do jednoho nadavate na AAA ale co myslite, ze tam s tema auta delaj? Ze je schvalne rozhasej, aby se to po par km rozsypalo? At udelaji redakcni test s autem koupenym na inzerat nebo v jinym bazaru! Ja osobne mam uz asi cca 30 auto takoveto "tridy" a s klidnym srdcem muzu rict, ze je jedno, kde se auto koupi - jen je potreba nebyt slepy a pripadne si vzit nekoho, kdo tomu rozumi s sebou a nekupovat podle omotavky volantu. Na takove zavady, jako je lozisko na klice, vstrik, synchron... vas stejne nikdy nikdo neupozorni. (nekolikrat se mi stalo, ze jsem od soukromnika ani s tim autem neodjel - v bazarech to aspon umejou i zevnitr). Takze poucka: kdyz jsem automobilovy analfabet a chci ojete auto, prokonzultuju to nejdrive s clovekem znalym, nezavislym, pripadne si ho vezmu s sebou a pak muzu jit kupovat. Kamkoli!
0/0
21.8.2002 15:12

Alacka

Re: AAA anebo cokoli jineho...
No, ma 13 let stareho Favorita, najeto 150000 a je to jen o liti paliva a jezdeni (a to velmi casto po Praze). Zalezi na tom, kdo s tim jezdil pred tim. A to se na tom aute proste pozna. Takze by i podle toho mela byt nastavena cena.
0/0
21.8.2002 15:53

Speedster

AAA - asi jediny spokojeny klient
Koupil jsem pred dvema lety v AAA toyotu za 150 000,- Porad jezdi super a jedine investice jsou olej a bezna udrzba. Ja bych auto bez zkusenyho automechanika nekoupil a nikdo vam nebrani si auto v klidu zkontrolovat a prohlidnout i na plosine. Kdyz burani chodej se stotisicema v kapse a bez rozmyslu koupeji prvni vylitany faro co videji je to jejich vec. Kde jinde mate na jednom miste vic jak 800 aut ? To by jste museli sjet pulku republiky. Chce to klidek a vybrat se tam da. I kdyz cenove uz nejsou zdaleka nejlevnejsi.
0/0
21.8.2002 14:59

Ratamahata

0/0
21.8.2002 14:51

Jiří

sběrna šrotu
Když jsem se v jednom obyčejném autobazaru zmínil o AAA auto, bylo mi řečeno: "Když některé auto nemůžeme prodat dáme ho do AAA auto".
0/0
21.8.2002 11:32

Pavel

Souhlas, nakupujte u profesionalu ...
... a ne v AAA, mam osobni zkusenosti s autem, ktere jako bezchybne predvadel technik AAA a jakoby zahadou se rozsypalo asi 5 km za Prahou na dalnici. Jednalo se o Felicii v cene asi 150 tis. AAA je jako Smrt, taky bere vsechno... Takze na to bacha :-)))
0/0
21.8.2002 9:48

iv0

AAA - souhlasim
Musim se pripojit k lamentacim, mam take auto z AAA. Potvrzuji postreh z clanku o stejne velkych investicich do oprav jako do nakupu. To je asi v AAA standard.
0/0
21.8.2002 9:18

David

Není se co divit.
Vůbec mě nepřekvapuje, že tento Peugeot tráví tolik času v servisech, neboť je ze "seriózního" bazaru AAA. U těch zlodějů bych nekoupil ani kafe z automatu.  
0/0
21.8.2002 8:56

Kabris

V AAA auto ještě někdo nakupuje? Blázni.
0/0
21.8.2002 8:46

Honza

Re: AAA
Zamyslite se co zde pisete. AAA je nejvetsi autobazar, ma 800 aut k prodeji a tak nemuzete srovnava z bazarem, ktery jich ma sotva50.  V tak velkem bazaru kdyz se posere 80 aut je stejne jako v malem 5 aut.
0/0
22.8.2002 0:04

Speedy

Že ta 405ka z áček jěště jezdí je spíš div.
0/0
21.8.2002 8:27

Grave1501

Re:

Já mám taky 405ku (GR,1,8benzin,1994) z áček, je fakt, že byly tažený kilometry asi o 150tis. takze auto misto nejakejch 346tis. (po načtení ABS) melo na tachometru namalováno 196tis. se kterými jsem to koupil. Krom provedení základních bežně udržovacích oprav + čepy nápravy (investice asi za 20.000) je auto naprosto v richtiku a slape dobre. Dokonce jsem si jeste pred nactenim myslel, ze to ma snad min, nez je na tom tachaci :) Auto mam skoro rok, jezdim s tím denně do práce a po Praze, na dovolenou do zahraničí a musím zaklepat, že za těch 30tis., co jsem s tim ja najezdil, mělo jedinou a  těžkou závadu - prasklou žárovku v předním světlometu :)

0/0
12.8.2008 12:44

hmmm

Závady
Vždy, když prodáváme firemní vůz a nedovolíme si ho nabídnout komukoliv ze známých skončí v AAA ......
0/0
21.8.2002 8:27

Vrabcakk

Drby, nedrby
Nejdriv jsem si myslel ze zpravy o AAA jsou drby, ale nejsou - znam uz mnoho postizenych a zatim jsem nenarazil na jedineho spokojeneho klienta. Kazdy si tam sice diky obrovskemu vyberu vybral auto, ale vzdy to byl pruser.
0/0
21.8.2002 8:20

zbysa

auto z AAA rovnou na vrakoviště
Auta, které se prodávají v Áčkách jsou pro hodně bohaté, nebo´t po koupi následuje ještě hodně tučný bonus na nutnou opravu a uvedení do prům. stavu vozu. Záplavy i na AAA.
0/0
21.8.2002 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.