Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Porsche tvrdí, že Cayenne stojí za vynaloženou námahu

Odborníci s určitostí říkají, že první nesportovní vozy značky jsou tahem na branku. Podle vzhledu je nové cayenne trošku rozměrnější, a navíc rodinné vozidlo, než aby se dalo označit za sportovní značku. Ale stále je to Porsche. Generální ředitel firmy vyrábějící luxusní automobily Wendelin Wiedeking podnikl další pokus trefit se do vkusu svých zákazníků s vidinou vysokých zisků automobilky.Předchozí článek - Cayenne: první Porsche do terénu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mr. AUDI

28. 8. 2002 8:53
Audi je audi!
Kam se hrabe nějaký Cayenne na Audi a taky na klasické sportovní 911!!!!!!
0 0
možnosti

Jirka H.

27. 8. 2002 18:53
Cayenne je delo do terenu !!! ...
... a ten VW je nemastnej neslanej jak z venku, tak zevnitr ... jediny co bude na tom Tuaregu brutalniho, je ten 10 valec TDi ... jinak ale na Cayenne se zdaleka nehrabe ani ta X5, natoz M a Range ... ale kazdy si sve zakazniky najde ... mit par zbytecnych milionku, bral bych to Porsche ... protoze ty ostatni ma uz kazdej !!! Proste Porsche je nadhera (924 a 944 jsou sracky). Tohle je urcite zajimavejsi pocin ... a az to nekdo vytuni, bude to litat jako 911 :-))) to bude teprv uuullleeettttt!
0 0
možnosti

howgh

27. 8. 2002 16:45
Dobrý PR, ale špatnej článek...
0 0
možnosti

Neldelinde

27. 8. 2002 14:27
V tom článku není nic o tom, že by to vznikalo ve vývojovém centru v Bratislavě. Jenom o společném vývoji a jedné podvozkové platformě. On bude i velký rozdíl v jiných věcech. Asi jako mezi Octavii, Golfem, A4 a nějakým Seatem. Kromě toho i v nejchudší výbavě s obyčejným motorem bude Cheyenne o třídu vybavenější než VW v maximu. Dost pochybuji o tom, že to bude mít to automatické pérování. A další věci.
0 0
možnosti

Honza Votava

27. 8. 2002 14:00
Porsche?
Pro mně je Porsche něco jiného než Cayenne... Mám 944.
0 0
možnosti

ALF

27. 8. 2002 13:30
ZA tohle auto bych tyto prachy nedal. Radeji bych volil stejne auto od VW, ktere je krome par designerskych detailu zcela identicke. Obe auta vznikly v ramci jednoho vyvojoveho centra v Bratislave. Ale cena bude dosti rozdilna. S dobrou vybavou od VW se dostanete do 2 mil. Kc. Stejne auto Porsche bude o 40-50% drazsi.
0 0
možnosti

honza

27. 8. 2002 13:46
Re: v bratislave ??????????????????????????????????????????
a nema ty pako jedno sve ustredi v Bratislave i CIA a FBI ?? co je to za hovadinu, ze to Porsche bylo vyvinuto na fucking Slovensku?
0 0
možnosti

Dr. No

27. 8. 2002 12:17
CO JE TO ZA NESMYSL!
"Cayenne je první nesportovní model ve čtyřiapadesátileté historii značky Porsche , a dokonce teprve třetím po modelech 911 a kabriolet Boxster."
A co modely napr. 944, 928, 968 a rada dalsich...a ze to neni sportovni auto???
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...