Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seicento: malý Ital ještě nedomluvil


hodnocení iDNES 3/5

Přestože Seicento již nějaký ten rok po silnicích jezdí (model debutoval v roce 1998), jeho životní dráha ještě nekončí. Naše redakce po dobu jednoho týdne testovala verzi Fiat Seicento 1,1. Co tedy může vozítko z polského města Tychy zájemcům nabídnout?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kokin

hm
Pane Dvořák, Ty, Ty, Ty! Nicméně s uspokojením kvituji Vaši bleskovou reakci. Lukáši promiň.
0/0
15.2.2003 21:04

kokin

amatéři
Lukáši, Lukáši. V nejrůznějších rubrikách si lidé stěžují na velimi nízkou kvalitu příspěvků na idnes a ty jsi z nastoleného trendu nevybočil. Proboha proč ten článek po sobě alespoň jednou nepřečteš? A jestli jsi ho četl, tak nevíš o autech vůbec nic. Copak tě neťukne, že Matiz nemůže mít při svém obsahu 55 kW výkon (chyba se záměnou výkonu v koních za výkon v kW a jejich oslovským přepočtením zpět na koně se opakuje i u jiných aut) nebo že Micra má sotva rozvor 2580 (to nemá ani Oktávka). Buď to po sobě nečteš a pak není tvá práce nic než šlendrián anebo seš pečlivej kluk, ale o autech nemáš ani tucha; pak doporučuji nějakou společenskou rubriku. Promiň mi upřimnost.
0/0
15.2.2003 18:34

františek dvořák

Re: amatéři
Dobrý den, Lukáš je v tom nevinně. Tabulku jsem dával doromady já, sice jsem ji po sobě překontroloval, ale jak vidno špatně. Při jejím sestavování se mi do ní připletly údaje jiného vozu. Tabulka by už nyní měla být správně. Děkuji za upozornění. František Dvořák, www.auto.idnes.cz
0/0
15.2.2003 20:47

dall

cena
základní cena není 215.000 ale 204.900, po slevě nyní 184.900,- neškodilo by si vyptat nějaký ceník, když už si pučujete auto na test... Co se týká palubky, tak ta je u seiča z jednoho kusu + kaplička s přístroji, takže opravdu nevím kde může být špatné zpracování, ale to je asi povinnost to tam napsat, přece je to fiat, ne???
0/0
14.2.2003 18:50

jarda

fotky
Teda fuj, kdo to fotil. Vzdyt to auto neni skoro videt...
0/0
14.2.2003 17:49

Jarda

"koncern"
 To s tím koncernem byl "dobrej" vtip. Podle mne by autor článku měl především vycházet z toho, že Seicento je miniautomobil do města a ne ho v některých parametrech porovnávat s vozy o třídy výše.
0/0
14.2.2003 13:59

Martin

Re:
Presne. Boha to auto prece stoji 185 000,-, takze nevim o co jde, je jasne ze za podobne penize nemuze chtit zazraky, to same v crash testu. Az ten jeho "koncern" vyrobi auto za podobne penize, tak budiz, muzeme porovnavat. Nebo ho muze srovavat treba s Matizem.
0/0
14.2.2003 15:52

Martin

Re:
Jak tam jeste napsal koncernovou preciznost modernich automobilu :-) Stale mi neni jasne jaky koncern vlastne myslel. Jestli VW, tak moderni Fabie (to vazne) se super modernim OHV motorem  je ukazka VW moderny. Pokud autor nemyslel koncern VW tak se omlouvam
0/0
14.2.2003 15:54

Speedy

No asi koncern Fiat, kam patří Alfa Romeo, Lancia, Ferrari. Což jsou super auta.
0/0
14.2.2003 13:42

Martin

Koncern?
Jak pisatel pise, ze majitele vozu koncernu jsou zvykli na vyssi kvalitu palubky, Fiat je taky koncern, tak jaky koncern to ma autor vlastne namysli?????
0/0
14.2.2003 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.