Diskuze
Potíže Fiatu nekončí
Děkujeme za pochopení.
Míra
Reklama Fiatu
je naprosto špatná, klipy jsou nesrozumitelné, nemají příběh, ani auto není pořádně vidět - Stilo i Punto. Přitom jsou to kvalitní vozy, technicky, bezpečnostně a užitnou hodnotou na výši. Prodejní a servisní síť je v ČR nekvalitní a nestabilní (mám vlastní zkušenosti z Č.Bud.)Pokud je to podobné i v jiných zemích, není divu, že má Fiat problémy. Je to škoda pro něj ale zejména pro motoristy.LaHa
Re:
Míro,nezbývá než s tebou souhlasit. Tvůj názor je opravdu vyčerpávající a jedině správný.LaHa
Je to vidět
Vrátil jsem se z dovolené na ostrovech Krk, Cres a Lošinj, kde je plno Italů a nestačil jsem se divit v čem jezdí. Ve fiatu málo, rozhodně méně než jsem čekal. Třeba Itala ve Stilu vidíš méně často než v Octavii, častěji než Fiata mají Alfu nebo Lancii. Jinak hlavně německý vozy.pavlicekk
Fiat je srdcovka
protože italové dělají nejhezčí auta. Stilo je krásné, ale chybí mi verze kombi jako rodinné auto i na dovolenou. Fiatu držím palce, protože bez jeho aut by ubylo pestrosti.Jura
Je vidět co dokáže reklama...
Auta od VW Group jsou šmejdy s nejhoršími motory, ale díky marketingu je každý koupí. Co se týká spolehlivosti, taky na tom nejsou nejlíp. A nový motor škoda 1.2 HTP ? Prý vysoký točivý moment v nízkých otáčkách. Jen samé lži, ten motor je tak slabý, že se s ním rozjíždí hůř než s motorem ve stodvacítce. jen pro srovnání : Punto 1.2 16V - 59 kW/5000ot/min - 114/4000 Nm a Fabia 1.2 HTP - 40 kW/4750 - 106/3000 Nm. To je potom jiná jízda...jirka
Re: Je vidět co dokáže reklama...
Po zkušenostech s prací servisů Fiat, které jsem navštěvoval s rodinným Tipem, když jsme ho měli, a zvláště pak při srovnání s prací autosalonu Ford nebo Škoda, což jsou další auta, s kterými jsem také jezdil, mě u Fiatu nikdy neuvidí. Příklad - při výměně rozvodového řemenu v plzeňském Ricardu nevyměnili napínací klapku, prý to není potřeba - takovou pitomost jsem v životě neslyšel. Vrchol pak byl, když se přejímací technik, jakýsi pan Kasík, pokusil ošidit o 30 korun.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej investičního pozemku Brno - Dolní Heršpice
Brno - Dolní Heršpice
4 500 000 Kč