reakce
Dnes se na pokles prodeje nových aut svádí kde co ... Povodně, Ládinek z Afghánistánu ... Brzy to bude přicházivší zima, pak špatné jaro (letos na jaře povodně nebyly a jaké Škodovka měla problémy - musela dokonce několikrát zastavovat výrobu na sklad, protože sklady jsou přecpány k prasknutí...).
Naše ekonomika je zkrátka v pr...., to nikdo veřejně nechce přiznat. Trvdit, že za to opět mohou komunisti, to si asi v tomto případě netroufne asi ani největší příznivec ODS.
Na jedné straně podnikatelé, zahraniční monopoly, banky a pojišťovny neví, co roupama dělat a jak drahá a luxusní auta si mají koupit (či líznout), na druhé straně běžné obyvatelstvo kupuje v autobazarech šrot ze západu a o nových autech si může nechat jen zdát. Když někdo zveřejňuje takovéto informace o prodejích nových aut, tak by stálo za to rozlišit, zda se jedná o sektor obyvatelstva či sektor podnikatelský. V článku mi chyběla informace o propadu či růstu prodeje nových zahraničních aut. U Škodovky, VW a italské produkce, tam je propad jasný (kdo by si za tak velký peníz kupoval tak odporná auta, mnohdy i hodně poruchová, vyžadující nemalé investice do údržby a provozu - snad i naši lidi dostávají rozum a dokáží si spočítat, co kde za svůj peníz mohou dostat). Ale u některých značek, mám pocit, že prodeje vzrostly i přes "nepříznivou" situaci. Určitě je to Renault. A o tom se v článku mlčí, jen se uvede počet prodaných kusů. Tam by vzrůst (či propad) měl být uveden!