Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia 1.2: starý kabát s novým zvukem

Fabia Classic pro modelový rok 2003 je při pohledu zvenčí stejná, jako byla ta pro letošní rok, a v podstatě stejná, jako byly první exempláře této typové řady mladoboleslavské automobilky. Přesto je letošní významně jiná. Ta změna se ovšem skrývá pod kapotou. Pro verzi hatchback je totiž základním motorem zcela nový škodovácký zážehový agregát s objemem 1,2 litru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlada

motor fabie 1,2htp

:-(větší krám jsem nepoznal,takovej motor jako je1,2htp neustale vnom při vyřezení zachrasti ,při jízde při opětovném přidaní škube

0/0
12.7.2007 14:30

X.Y.

škoda = přemrštěné drahé a nepovedené auto
Všechny současné vyráběné škodovky  jsou  hnusné, předražené  výrobky.  Auty  bych  je  snad  ani  nenazýval. Vlastním taky  škodovku  a  je  mi  hanba,  že  něco takového vůbec dovolí někdo vyrábět. Vím, dává to našim lidem práci, ale na jak dlouho. Nebude dlouho trvat,  v  Mladé Boleslavi každou chvíli propouštějí, zabírají či omezují výrobu v pobočných závodech a ještě z toho dotují ztráty v mateřském VW, a budou tam jen montovat z dílů vyráběných na ukrajině, v číně atp.
Na Fabii je  nepodařené vše: odporně strohá přístrojová deska, přední maska, málo místa uvnitř, blbě sklopitelná zadní sedadla, blbý přístup k výměně žárovek v předních světlech a mlhovkách, líné a  zastaralé motory s velkou spotřebou, obrovsky drahé náhradní díly (zejména ty co se hodně poškozují a vyměňují = plechařina) a drahý provoz (nejen vysokými hodinovými  sazbami značkových škoda-servisů,  ale  i  pojištění atd.  Známí  mají  zahraniční  značky, ale tolik servisních úkonů  neabsolvují. Tím pádem dávají za  méně  časté  opravy a údržbu i  méně  peněž.  A  když  vezmu,  že  i  za  běžnou  výbavu  se  u  škodovky  jako  za  luxusní  nadstandart  tvrdě  platí,  a  jiné  značky  to  mají  v  sérii,  vyjde  mi  i  pořizovací  cena  škodovek  (nejen  fabií)  jako  přemrštěně  vysoká  (levná  pracovní  síla  ukrajinců,  poláků,  slováků  to  celé  ještě  umocňuje).
0/0
24.11.2003 7:25

HeLL

vYPATLANCI!
Pani najdu sa tu riadny blbci, problem hladajte medzi sedadlom a volantom... Mam Polo 1.2 40kW. Jazdi sa s tym jedna radost... Naucte sa soferovat!
0/0
23.11.2003 21:53

Krs

Re:
 
Přesně tak. Já mám fabku 1.2 HTP 40 KW a jsem naprosto spokojen. Holt jsou zde típci co za 300 tis. hledají sporťáky. Opravdu je třeba umět řídit. A hlavně nemít komplex. Mám rád lidi, kteří si koupí auto, které jim nevyhovuje. Pak se dá hovořit o hlouposti. Je zde přece možnost zkušební jízdy.
0/0
26.11.2003 15:16

Jantar č.1

jste všichni jantaři
Hlavně že tomu všichni tak dobře rozumíte-odborníci.
0/0
31.8.2003 19:55

Jenda

Mám ji
Mám ho. ideální jako soukromý vůz. Cena je trochu vyšší, ale omlouvám to vyšší bezpečností, což je pravda.
Auto je tak pro dva lidi dospělé + malé děti. Na dálnici (D8) ve třech v pohodě 130km/h celou cestu i s kopečkama. Ve čtyřech lidech (4x80kg) už se z toho stává línější mrcha, ale já mám max. dva spolujezdce. Jezdim zatim za 5,8l/100km. Mám najeto 2300km a čekám, že spotřeba klesne. Maximální rychlost 165km/h ve třech na rovině, to se asi udělal pěknej vír v nádrži. Asi by to jelo i víc...ale proč?
Srovnávejte, v jakých otáčkách má to které auto max. výkon. 40kw při 4750 u Fabie 1.2 se dá jezdit-je to asi 155km/h. Ostatní mají maximálku při ot přes 5000 (benzíny) - na hranici červenýho pole. Kolik mají výkon při 4000ot ty "nabušený" mikry, corsy, punta a nevim, co ještě? Vsadim, se, že hodně podobný (+-5%). Srovnejte taky točák - ten je u maloobjemových motorů bezkonkurenční.
Tak to jsou moje zkušenosti.
0/0
19.6.2003 16:02

Marek

Re: Mám ji
Je to opravdu výborné auto, zatím jsem po všech stránkách spokojený - až na jednu. Pořád se mi nezdá ta spotřeba. Nemyslím si, že bych jezdil jak hovado, ale spotřebu jsem pořád měl nad 6,5. Až teď naposledy, při tisícikilometrovém výletě po německých dálnicích jsem se dostal tak na 5,7 (a to jsem chvílemi jezdil i slabě přes 140 km/h). Zatím mám najeto 5500km. Přijde mi to výrazně více než hodnoty uváděné výrobcem.
0/0
25.6.2003 14:27

Karel

spotreba
Vsichni skodovaci jezdi po meste pod 5 litru(!) a nezalezi na tom, jaky maji model. Nechapu, proc si Skoda tak skodi a udava v reklamni a technicke dokumentaci spotrebu kolem 10 litru.
0/0
14.4.2003 12:09

Jerofjev

No šunka jako každá škodvka.
0/0
7.2.2003 11:19

bojler

Re:
Zato ty ses mezi lidma trochu jinej...
0/0
27.7.2003 18:03

Roman

Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Dle zveřejněného článku je vidět,že výrobce DRZE tento krok zpět ve výrobě os.aut klidně nazve inovací a vylepšením jimi vyráběného auta!Ono nestačí,že Fabia 1,4 je líná,akcelerace díky nevhodně zvolenému systému vstřikování paliva má spoždění,z auta není pořádně vidět,každý plast má v interiéru jinou barvu,vevnitř je málo místa...že prostě tohle auto které se jaksi od začátku nepovedlo se výrobci dále podaří degradovat tím,že do něj dá tříválcový motor!Kde bere autor článku jistotu,že poptávka bude převyšovat nabídku nechápu,já bych si tak drahé,nedomyšlené,konstrukčně zastaralé a nebezpečné auto nikdy nekoupil.Stejného názoru je spousta lidí v mém okolí.O úsporách za povinné ručení by se dalo polemizovat,to co za pět let ušetříte(kolik to bude oproti 1,4 - 8 000,-Kč?)několikanásobně víckrát vydáte za GO motoru,který ve třech válcích a obsahu 1,2l vydrží tak 150-180 000km.Možná.Považuju to celé za,pro Škodu a.s., typické, obelhávání lidí-za šmejd s ubohým motorkem s archaickým rozvodem OHV(rozvod OHV si už netroufají vyrábět ani v Číně)inkasovat přemrštěné ceny a ještě to prezentovat jako převratnou novinku!!!FUJ,JE MI Z TÉ VAŠÍ FÁBIE NEVOLNO!!!!!
 
 
 
0/0
2.1.2003 8:37

Dalibor

Re: Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Nic proti, ale tenhle motor uz neni klasicky skodovacky splouchac, ale je to 1,6l VW s rozvodem OHC osizeny o jeden valec....
0/0
2.1.2003 17:06

Ferda Felda

Re: Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Kde jsi přišel na ten blud, že to auto je nebezpečné a zastaralé? Umíš říct čím? Jestli jo, budu Ti vděčný až se za čas budu rozhodovat čím nahradím tu svoji skvělou, krásnou, bezpečnou a v této debatě všelijak jinak vychvalovanou 5 roků starou feldu (s abstraktním ozdobným dekorem z koroze na pátých dveřích, prazích a přední masce, rozklepaným interiérem a viklající sedačkou a to vše po pouhých 85000km - ale pravda, motor funguje a kola se točí)  Je mi jen po přečtení Tvého příspěvku divné, že stejně stará služební oktávka je stále ve výborné formě a 2 roky staré fábie taktéž. Asi už se při své zastaralosti měly taky dávno rozpadnout. 
P.S.: Jestli Ti je 1.4 MPI líná, svez se (nebo kup si) v 1.4 16V nebo 1.9 TDI a nenadávej. Většina na silnici nechce závodit, ale odjet z místa A na místo B.
0/0
3.1.2003 10:04

Kamil

Re: Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Mám rád sebevědomí hochů jako Roman. Proč by se měl o něčem přesvědčovat, tak raději plácá nesmysly. Typický odraz chování této společnosti.
0/0
7.2.2003 11:04

bobo

1.2 = dobra volba
Muzu doporucit, mam ji zatim mesic na kazdodenni dojizdeni do prace. Jsem na 5 litrech spotreby, cena byla v ramci podzimni akce zajimava, akcelerace je vyhovujici. Je to ale nova koncepce, tak doufam, ze motor nezklame.
0/0
19.11.2002 14:16

bobo

0/0
19.11.2002 14:10

kubson

1,2 pohoda
jel jsem v tom.. nejdriv v 1,4 50kw potom 1,2.. rozdil zadny.. 1,2 se mi libila vic :o)
0/0
24.10.2002 20:00

Pavel

Je to dobre auto
Nedávno jsem měl možnost novou Fábii 1.2 delší čas řídit a musím napsat, že mě velice příjemně překvapila. Ve městě jezdí nad očekávání pružně, mimo město je v kopcích samozřejmě znát nižší výkon, ale předjíždět se sní   dá bez problémů. Na silnici sedí jako přibitá. Spotřeba velice nízká, závisí však na stylu jízdy ( s lehkou nohou se dá dostat pod 5 litrů). Dravec to určitě není, ale v téhle cenové kategorii se to ani nečeká. Ve výbavě Attractive , má to auto vše co je třeba pro bezpečnost a pohodlí. Protože se sám rozhoduji o koupi vozu, vážně o ní uvažuji, zvláště když jsem měl možnost ji porovnat s konkurencí (Renault Clio a Hyundai Genz). Určitě zajímavější však bude silnější varianta 3-válce.
0/0
24.10.2002 9:34

Petr

Nižší pojistka...?
O nižší pojistce si nechte zdát. Podle toho co chystají pojišťovny si budou všeci kupovat raději silnější auta aby za pojistku opravdu ušetřili.Takový bordel a paradox může vzniknout opravdu jen v našem "milovaném" česku!!!
0/0
21.10.2002 14:21

Otakáro

Re: Nižší pojistka...?
Jenže statisticky nejvíc nehod způsobují jezdci s motory do 1.4, takže nechápu, proč na ně měli dvou a třílitráři připlácet. Chápu, že se někteří musejí předvést, jak ta jejich nová Fabka jede a před horizontem s klidem předjíždějí silnější vůz, jehož řidič je rozumný a raději přibrzdí, aby to ta splašená Fabka zvládla. Pak ho sice brzdí do kopce, ale hlavně že to tomu frajerovi v zahraničním autě natřeli, co?
0/0
21.10.2002 15:26

Standa

Re: Re: Nižší pojistka...?
Protoža aut do 1,4l je nejvíc (favoriti,starý škodovky,feldy...), to dá rozum...ty....ty....ty.... třílitráři!!!!!!!
0/0
22.10.2002 6:42

Brb

Re: Re: Re: Nižší pojistka...?
To neni pravda, ze aut s obsahem do 1,4 je nejvic. Kuprikladu ja mam chrysler s obsahem 3,9 litru!
0/0
1.4.2003 11:28

.

Re: Re: Nižší pojistka...?
Nechápu  pisatele  Otakára.  Když  jsem  měl  na  škodovku  jako  takovou  negativní  názory,  psal,  že ji  zaujatě  haním.  Nyní  sám přiznává, že  Fabia  asi  nebude  to  nejlepší  pod  sluncem ...  Jak  rozporuplné
0/0
24.10.2002 10:58

Otakáro

Re: Re: Re: Nižší pojistka...?
Kdo se tady baví o autech? Bavíme se o ridičích. Před týdnem mě to udělala jedna zelená Fabie 1.4 MPI SPZ 1Bneco - kdo si to ma dneska pamatovat. Ovšem stejně tak si řidič toho vozu mohl koupit Polo, Clio, Corsu s malým výkonem a nadával bych jemu. Šlo jen o to, že vozy do 1.4 způsobují nejvíc nehod a na příkladu jsem dokládal, jak někteří jezdí. Pravda, kdyby měl 16 ventilů, tak bych ho v kopci třeba ani nedojel.
0/0
25.10.2002 13:34

Dramon

Re: Re: Nižší pojistka...?
Jak jsem videl nastavene ceny ruceni na novy rok mam dojem, ze se lidem s nizkou kubaturou protoci panenky. Bohuzel je nejlepe na dalnici pravidelne videt, jak prave vozidla s malymi objemy leti jako blazni. Je pomerne komicke videt Fabii jak me na rovine predjizdi, ridic div netlaci, aby to jelo rychleji.... a pak prijde kopec... a ja se svoji neochvejnou 130 ji nechavam opet za sebou :)
0/0
28.10.2002 18:41

dmb77

Proc tak velka spotreba?
Neni 6 litru na trivalec s tak nizkym vykonem trochu moc? Vzdyt se dnes uz delaji motory se spotrebou kolem 3-4 litru?
0/0
21.10.2002 9:08

TOM

NEDOPORUČUJI
OSOBNĚ VLASTNÍM ROK FABII 1,4 50 kW, PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ TO NENÍ ZLÉ, ALE SLABŠÍ VARIANTA 1,2 JE PRO SEBEVRAHY NEBO NESMÍTE PŘEDJÍŽDĚT KAMIONY. JE TO PŘÍLIŠ TĚŽKÉ AUTO!!!!!!! STEJNOU HMOTNOST MĚLA NAPŘ. VECTRA " A ".
PŘI PŘEDJÍŽDĚNÍ JSOU AIRBAGY A TUHÁ KAROSERIE NA DVĚ VĚCI!!! SOUČÁSTÍ BEZPEČNOSTI JE TAKÉ VÝKONNÝ MOTOR. ŠKODA PRÝ PŘIPRAVUJE 1.2 - 12 V VERZI 55 KW. TO BUDE ZAJÍMAVĚJŠÍ.
JEŠTĚ DETAIL - VYVINUTÝ MOTOR 1.2 JE ODVOZENINA STARÉHO 1.6 OD VW - STEJNÉ VRTÁNÍ A ZDVIH - PROSTĚ UBRAL SE JEDEN VÁLEC A PŘIDAL SE VYVAŽOVACÍ HŘÍDEL.VÝVOJ TRVAL TŘI ROKY. MOC NECHÁPU, CO CHLAPCI TAK DLOUHO  VYVÍJELI.
 
 
0/0
20.10.2002 21:21

Marek

Re: NEDOPORUČUJI
Tak to jsme na tom stejně, já mám teda kombíka. Odpich má dobrej, ale když jedeš ve čtyřech a s narvaným kufrem, a že se do něj vejde hodně, tak si člověk při předjíždění musí dávat bacha. Každopádně je to dobrý auto i takhle naložený.
0/0
21.11.2002 11:11

Malej

Re: NEDOPORUČUJI ?! - tak premejslej
No ... Skodovka patri do koncernu VW a tak bych se treba podival i tam jestli tam treba ty motory uz davno do aut nedavaji. Zjistite ze napr. sestricka Polo ma 2 motory a) 1.2 3valce/6ventilu 40kw (nepripomina vam to neco??) a 1.2 3/12 47 kw. Podle informaci Skody ten silnejsi bude na jare v kombiku. Takze pokud 1Litr 37kw nahradeji usprornejsim, pruznejsim a vykonejsim 1.2 , a 1.4 44kw -> 1.2 47kw tak nevim vcem je problem. Je to krok VPRED - kazdej to vidi. nevim kde berete informace, ze to jsou skodovacke motory, ja bych to hadal, ze jsou od VW, a ze skodovka PRIPRAVUJE ze ho tam da ?!! spis ceka az dostane svoleni od VW. Po technicke strance urcite zadnej problem. A tech 55kW nechapu kde se bere.
0/0
25.11.2002 17:45

Karel

Re: NEDOPORUČUJI
Jsi nějaký informovaný, až na to, že sada válec/píst je bez změny převzatá z motoru 1,4/16V. Změna je pouze ve zdvihu. 
0/0
25.12.2002 2:46

antiáčkař

přečtěte si
http://acka.nazory.cz
0/0
20.10.2002 17:55

freddie

tomu říkáte test? je to jen popis a ještě hodně blbej!
0/0
20.10.2002 9:37

freddie

co to meleš, moulo! litrový agregát 1,4 - co to má být???
0/0
20.10.2002 9:33

tipsy

Trh
Na českém automobilovém trhu mně osobně připadají zajímavé dvě věci: 1) Proč se Fabií neprodává tolik jako Felicií, když objektivně vzato má Fábie lepší parametry a je významně bezpečnější a 2) proč se ojeté škodovky prodávají tak draze? Myslím, že je to tím: ad 1) Fabie je dražší než Felicie i když ne zas tak o moc, ale hlavně asi nemá tak hezký design jako Felda. Podle mě je toto subjektivní kritérium rozhodující. 2) pořád asi platí, že když koupíte nové zahraniční auto, tak prvních pět let budete mít srovnatelné náklady se škodovkou (až na pojištění), ale jako pět roků staré auto je už přece jen (alespoň zatím) jistější škodovka. Takže to je otázka nabídky a poptávky, a když koupíte novou škodovku, tak víte, že ji po několika letech např. leasingu prodáte s menší ztrátou než třeba nějakýho japonce. Toho si je vědom i výrobce a proto drží ceny takřka stejné jako konkurence. Mladá Boleslav bude asi zlevňovat až se zruší dovozní cla někdy po vstupu do Unie.
0/0
18.10.2002 22:23

mbrom@lear.com

Re: Trh
Na auta z EU už se dovozní cla neplatí už nejméně dva roky.
0/0
20.10.2002 19:01

ipv@atlas.cz

Skoda mohla jit jeste trochu dal
hm moje Micra ma 998 ccm, 16V a vykon 44 kW :)) platim tedy povinne ruceni jeste mensi nez za tu Fabii s moturkem 1200.. kdyby ten motor jeste trochu vypiplali, vytocili do vetsich obratek a pridali par ventilu moh by mit jeste vetsi paru. A kdyz uvazim ze Micra vazi neco malo pres 800 kg a Fabia neco pres tunu tak nevim nevim...
0/0
18.10.2002 20:51

J.R.

Re: Skoda mohla jit jeste trochu dal
Ty snad chceš dělat závody na s prdtítkem jako je micra ??? Na závodění jsou jiná auta. Na účel klidné jízdy po městě ten motor 1.2 v pohodě stačí. O hmotnosti bych se radši ani nevyjadřoval, protože těch 800 kg silnéjší vítr sfoukne se silnice jak prd !!! Jen za tu cenu by mohla být větší výbava. I když výbava actraktiv je na bobré cestě.
0/0
20.10.2002 15:35

J.V.

Re: Re: Skoda mohla jit jeste trochu dal
Mily J.R. tak to prditko MICRA vyhralo v roce 1993 titul evropsky vuz roku jako prvni japonsky vuz v historii. Dalsim faktem je, ze mezi vznikem motoru micry a fabie je rozdil deset let a za tu dobu by uz snad ve Skodovce mohli neco poradneho vymyslet. Taky by me zajimalo kdy se ve skodovce zmuzou na zaruku 3 roky a 100 tis. km, kterou to "prditko" ma. J.V.
0/0
21.10.2002 23:10

Cmk

Cetl jsem hodne recenzi na cokoli, ale tohle je proste bomba
At se na me nikdo nezlobi, ale tolik chyb v tak uboze faktove napsanem clanku, to nema obdoby. Snad uz jen moje babicka vi o Skodovkach mene nez autor (omlouvam se timto sve babicce, ma miliony jinych prednosti). Napr: "Litrovy motor 1.4" - co je to za blbost??? Nebo: "1.2ka ma sice nizsi vykon, ale solidni kroutak" - dalsi blbost, autor ocividne spojuje 2 motory v 1. Z litru a 1.4ky udelal 1 motor s vykonem 1.4ky (44kW) a kroutakem litru - skutecne - tomu uz se neda rikat ani popularni zurnalistika, to je bohapuste tlachani nesmyslu.
A co se tyce samotne Fabie 1.2 - at si kazdej mysli co chce, kazdej ceka od auta neco jineho. Ze ja si myslim, ze ten motor je na 1100kg tezke auto slabej neni zdaleka tak podstatny jako to, ze nekdo zprzni informace o tomto aute takovym zpusobem, jakym se to tady stalo.
0/0
17.10.2002 20:45

Hromodar

to si ze mě děláte prdel!!!!!
Vážení soudruzi,můžu Vás ujistit, že takto líný pekáč,který jste vymysleli,nepůjde na odbyt ani v dálném Mongolsku,či Afganistánu. Kurzem koruny to také nebude,vymyslete slušnější ceny. Já bych takto líný vůz nekoupil ani manželce,je nebezpečné mít vůz který neakceleruje,v dnešním hustém provozu. Taky spotřeba škodovek je hrozná....................
0/0
17.10.2002 20:27

tipsy

Re: to si ze mě děláte prdel!!!!!
No, domnívám se, že pro typickou manželku (ježdění s málo obsazeným autem po městě a blízkém okolí) by toto auto mohlo být právě vhodné. Spotřebu by ten motor měl mít právě celkem nízkou. Dovoluji si však hlavně polemizovat se sílou motoru a nebezpečím v městském provozu! Se slabším motorem se nepřejede tak snadno do druhýho pruhu, ale rozhodně ne nebezpečněji než rychlá myška silnýho auta!!! Tady mnohem víc záleží na řidiči!
0/0
18.10.2002 22:31

vLada

1.2
Nojo, uz to tu dlouho nebylo, o5 Skoda 120 ;-) Rozdil je akorat v tom ze (po 20 litech vyvoje) zere o pul litru min. A kolik ze mel kW stary 120kovy motor? Jenom vzpominam na slova p. Kulhanka "Rover uz jsme dohnali, ted dozeneme Volvo" ... ;-)
0/0
17.10.2002 16:30

Chátra

Další mohutný skok zpět...
Myslel jsem, že Fabia 1,0 je to nejhorší a nejslabší, co si dovolí prodávat. (vím o čem mluvím, máti tímto zázkačným přibližovadlem disponuje) Když jsem tím jel s kamarádem (já 75kg, on 95kg), litrák nebyl schopný vytáhnout nás do kopce. Svou starou (lehce upravenou) Š125 jsem do stejného kopce vyletěl na 2ku bez problémů. Myslím, že tento zázračný třívalec těžkou Fabii nespasí. Objem je objem a 1.2 na takovou hmotnost, já nevim. Určitě od své lety prověřené Š 742.12x nebudu utíkat k takovému bastardovi, jako je tenhle 1,2 tříhrnek. (jsem se rozkecal, co?) Chátra
0/0
17.10.2002 13:16

Jirka :-)

Chyba
I tento tah skody byl absolutne smesny. I tak je to dost drahe auto s dost nekvalitnim podvozkem a nizkou zarukou...
0/0
17.10.2002 11:43

Petri

Re: Chyba
Nekvalitnim podvozkem?Podvozek je asi nejlepsi v teto tride, to znamena SKVELY!!!Motrory jsou ale az na TDi a 16V priserne.Akcelerace srovnaltelna se S120,to se jentak nevidi...proti tomu je muj favorit 136 zavodni automobil...
0/0
17.10.2002 21:50

Lennor

Re: Chyba
To byl asi preklep, ne ? Asi jsi chtel napsat: "je to auto s dost kvalitnim podvozkem".
0/0
21.10.2002 22:30

Tom

Uvidíme...
Popisovanou Fabii 1,2 mám již objednanou jako novou místo mé staré Felicie 1,3 a taky 40 kW. Na slabý motor jsem již teda zvyklej a nepředpokládám, že by Fabia byla pružností motoru horší (snad více naložená). S Felicií mi těch 40 kW nevadilo ani na dálnici, akorát to zdržovalo, když jsem jel 130 za hodinu, vjel mi tam nějakej kamión a mně trvalo dost dlouho než jsem se zase rozjel. Nalákala mě hlavně spotřeba, přece jenom lepší jízdní vlastnosti a komfort a v neposlední řadě bezpečnost a nízký pojištění, které třeba u jinak srovnatelného Clia je přece jenom vyšší. Takže doufám, že budu spokojenej, i když z lepšího auta by se do Fabie přece jenom přesedalo asi těžce...:)
0/0
16.10.2002 15:34

Honza

Re: Uvidíme...
Moh sis koupit Clio 1.2, nebo este lepe Punto 1.2 (tam dokonce dve verze motoru) a v Puntu je vic mista vsude a ma vetsi kufr.
0/0
17.10.2002 10:35

Standa

Re: Re: Uvidíme...
Škodovka je škodovka, ňáký punto.....pfff.
0/0
17.10.2002 11:24

Lennor

Re: Re: Uvidíme...
Honzo, Tom neni blb, aby si kupoval Clio nebo Punto.
0/0
21.10.2002 22:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.