Diskuze

Fabia 1.2: starý kabát s novým zvukem

Fabia Classic pro modelový rok 2003 je při pohledu zvenčí stejná, jako byla ta pro letošní rok, a v podstatě stejná, jako byly první exempláře této typové řady mladoboleslavské automobilky. Přesto je letošní významně jiná. Ta změna se ovšem skrývá pod kapotou. Pro verzi hatchback je totiž základním motorem zcela nový škodovácký zážehový agregát s objemem 1,2 litru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlada

12. 7. 2007 14:30
motor fabie 1,2htp

:-(větší krám jsem nepoznal,takovej motor jako je1,2htp neustale vnom při vyřezení zachrasti ,při jízde při opětovném přidaní škube

0 0
možnosti

X.Y.

24. 11. 2003 7:25
škoda = přemrštěné drahé a nepovedené auto
Všechny současné vyráběné škodovky  jsou  hnusné, předražené  výrobky.  Auty  bych  je  snad  ani  nenazýval. Vlastním taky  škodovku  a  je  mi  hanba,  že  něco takového vůbec dovolí někdo vyrábět. Vím, dává to našim lidem práci, ale na jak dlouho. Nebude dlouho trvat,  v  Mladé Boleslavi každou chvíli propouštějí, zabírají či omezují výrobu v pobočných závodech a ještě z toho dotují ztráty v mateřském VW, a budou tam jen montovat z dílů vyráběných na ukrajině, v číně atp.
Na Fabii je  nepodařené vše: odporně strohá přístrojová deska, přední maska, málo místa uvnitř, blbě sklopitelná zadní sedadla, blbý přístup k výměně žárovek v předních světlech a mlhovkách, líné a  zastaralé motory s velkou spotřebou, obrovsky drahé náhradní díly (zejména ty co se hodně poškozují a vyměňují = plechařina) a drahý provoz (nejen vysokými hodinovými  sazbami značkových škoda-servisů,  ale  i  pojištění atd.  Známí  mají  zahraniční  značky, ale tolik servisních úkonů  neabsolvují. Tím pádem dávají za  méně  časté  opravy a údržbu i  méně  peněž.  A  když  vezmu,  že  i  za  běžnou  výbavu  se  u  škodovky  jako  za  luxusní  nadstandart  tvrdě  platí,  a  jiné  značky  to  mají  v  sérii,  vyjde  mi  i  pořizovací  cena  škodovek  (nejen  fabií)  jako  přemrštěně  vysoká  (levná  pracovní  síla  ukrajinců,  poláků,  slováků  to  celé  ještě  umocňuje).
0 0
možnosti

HeLL

23. 11. 2003 21:53
vYPATLANCI!
Pani najdu sa tu riadny blbci, problem hladajte medzi sedadlom a volantom... Mam Polo 1.2 40kW. Jazdi sa s tym jedna radost... Naucte sa soferovat!
0 0
možnosti

Krs

26. 11. 2003 15:16
Re:
 
Přesně tak. Já mám fabku 1.2 HTP 40 KW a jsem naprosto spokojen. Holt jsou zde típci co za 300 tis. hledají sporťáky. Opravdu je třeba umět řídit. A hlavně nemít komplex. Mám rád lidi, kteří si koupí auto, které jim nevyhovuje. Pak se dá hovořit o hlouposti. Je zde přece možnost zkušební jízdy.
0 0
možnosti

Jantar č.1

31. 8. 2003 19:55
jste všichni jantaři
Hlavně že tomu všichni tak dobře rozumíte-odborníci.
0 0
možnosti

Jenda

19. 6. 2003 16:02
Mám ji
Mám ho. ideální jako soukromý vůz. Cena je trochu vyšší, ale omlouvám to vyšší bezpečností, což je pravda.
Auto je tak pro dva lidi dospělé + malé děti. Na dálnici (D8) ve třech v pohodě 130km/h celou cestu i s kopečkama. Ve čtyřech lidech (4x80kg) už se z toho stává línější mrcha, ale já mám max. dva spolujezdce. Jezdim zatim za 5,8l/100km. Mám najeto 2300km a čekám, že spotřeba klesne. Maximální rychlost 165km/h ve třech na rovině, to se asi udělal pěknej vír v nádrži. Asi by to jelo i víc...ale proč?
Srovnávejte, v jakých otáčkách má to které auto max. výkon. 40kw při 4750 u Fabie 1.2 se dá jezdit-je to asi 155km/h. Ostatní mají maximálku při ot přes 5000 (benzíny) - na hranici červenýho pole. Kolik mají výkon při 4000ot ty "nabušený" mikry, corsy, punta a nevim, co ještě? Vsadim, se, že hodně podobný (+-5%). Srovnejte taky točák - ten je u maloobjemových motorů bezkonkurenční.
Tak to jsou moje zkušenosti.
0 0
možnosti

Marek

25. 6. 2003 14:27
Re: Mám ji
Je to opravdu výborné auto, zatím jsem po všech stránkách spokojený - až na jednu. Pořád se mi nezdá ta spotřeba. Nemyslím si, že bych jezdil jak hovado, ale spotřebu jsem pořád měl nad 6,5. Až teď naposledy, při tisícikilometrovém výletě po německých dálnicích jsem se dostal tak na 5,7 (a to jsem chvílemi jezdil i slabě přes 140 km/h). Zatím mám najeto 5500km. Přijde mi to výrazně více než hodnoty uváděné výrobcem.
0 0
možnosti

Karel

14. 4. 2003 12:09
spotreba
Vsichni skodovaci jezdi po meste pod 5 litru(!) a nezalezi na tom, jaky maji model. Nechapu, proc si Skoda tak skodi a udava v reklamni a technicke dokumentaci spotrebu kolem 10 litru.
0 0
možnosti

Jerofjev

7. 2. 2003 11:19
No šunka jako každá škodvka.
0 0
možnosti

bojler

27. 7. 2003 18:03
Re:
Zato ty ses mezi lidma trochu jinej...
0 0
možnosti

Roman

2. 1. 2003 8:37
Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Dle zveřejněného článku je vidět,že výrobce DRZE tento krok zpět ve výrobě os.aut klidně nazve inovací a vylepšením jimi vyráběného auta!Ono nestačí,že Fabia 1,4 je líná,akcelerace díky nevhodně zvolenému systému vstřikování paliva má spoždění,z auta není pořádně vidět,každý plast má v interiéru jinou barvu,vevnitř je málo místa...že prostě tohle auto které se jaksi od začátku nepovedlo se výrobci dále podaří degradovat tím,že do něj dá tříválcový motor!Kde bere autor článku jistotu,že poptávka bude převyšovat nabídku nechápu,já bych si tak drahé,nedomyšlené,konstrukčně zastaralé a nebezpečné auto nikdy nekoupil.Stejného názoru je spousta lidí v mém okolí.O úsporách za povinné ručení by se dalo polemizovat,to co za pět let ušetříte(kolik to bude oproti 1,4 - 8 000,-Kč?)několikanásobně víckrát vydáte za GO motoru,který ve třech válcích a obsahu 1,2l vydrží tak 150-180 000km.Možná.Považuju to celé za,pro Škodu a.s., typické, obelhávání lidí-za šmejd s ubohým motorkem s archaickým rozvodem OHV(rozvod OHV si už netroufají vyrábět ani v Číně)inkasovat přemrštěné ceny a ještě to prezentovat jako převratnou novinku!!!FUJ,JE MI Z TÉ VAŠÍ FÁBIE NEVOLNO!!!!!
 
 
 
0 0
možnosti

Dalibor

2. 1. 2003 17:06
Re: Typicky zlodějská politika Škoda a.s.
Nic proti, ale tenhle motor uz neni klasicky skodovacky splouchac, ale je to 1,6l VW s rozvodem OHC osizeny o jeden valec....
0 0
možnosti

bobo

19. 11. 2002 14:16
1.2 = dobra volba
Muzu doporucit, mam ji zatim mesic na kazdodenni dojizdeni do prace. Jsem na 5 litrech spotreby, cena byla v ramci podzimni akce zajimava, akcelerace je vyhovujici. Je to ale nova koncepce, tak doufam, ze motor nezklame.
0 0
možnosti

bobo

19. 11. 2002 14:10
0 0
možnosti