Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Rakousku si na dálnici hrál na závodníka

Rakouští dopravní policisté hlídkující na Tauernské dálnici ve spolkové zemi Salcbursko dnes odpoledne nevěřícně strnuli, když kolem nich prosvištěla jakási blesková čára. Teprve přístroje jim potvrdily, že tudy právě projel automobil neuvěřitelnou rychlostí 221 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ondra

"Rychlá Jízda"
Já to mám s mojí 1.3 Felinou za 165km/h ve čtyřech lidech... (rozjížděl sem to skopce). Ptáka mám 17 a je mi 18. Jinak si klidně vyhulte ty vaše vejfuky ale hlavně na těch silnicích nikoho nezabijte. Vim jakym způsobem získává řidičák ta tlupa zfrajeřenejch debílků co si myslej že když uměj kroutit volantem a šlapat na pedál tak uměj řídit auto... takovejch už bylo... tak hodně štěstí při cestách... Čus
0/0
1.2.2003 19:38

Honza

Octavia RS
Můj rekord je 262 km/h, Octavia RS, načipovaná, sportovní filtr a benzín Shell V-Power 99. Ale stejně to není ten pravej požitek. Paráda je přišlápnout plyn v kopci při 120 a vychutnávat si to plynulé zrychlení až třeba do 240. To je paráda.
0/0
29.10.2002 23:25

Zdenál

Re: Octavia RS
Chacha, aby to tak jezdilo, spíš by to potřebovalo nějakej pořádnej motor a ne čípek ve vejfuku. Vím co říkám, s enkovým mišákem jezdíme rallye. Ta převodovka v RS není na 260 stavěná, z kopce těch 240, ale to je maximum a to ještě musí být po větru a pořádně prudkej kopec.
0/0
1.11.2002 13:30

Renault Laguna V6

Re: Octavia RS
To bych chtěl vidět, včera to za mnou drtila stříbrna RS a u Berouna odpadla při 210 km/h.
0/0
5.11.2002 11:08

Nookie

221?
No nevím, kamarád včera trochu spěchal na letiště a jenom proto, že se mu tam motala auta, tak jel jenom 280. Jenže nemá pseudo závodní Vectru, Galanta nebo "vyladěnýho" Golfa. Prostě Ferrari F355. :)
0/0
16.10.2002 10:40

Root

To je toho
I po plne D1 se da jet s patricnymi svetelnymi a pripadne zvukovymi efekty 250 km/h i vic... A jeste lepsi je D2.
0/0
15.10.2002 19:02

Evžen

Čeští blbečci
To je klasika! Zpráva o tom, jak jednoho německýho blbečka docela po zásluze chytili, a  čeští blbečci se budou přetahovat o to, že ONI jeli ještě daleko, daleko rychlejc, jaký jsou to kabrňáci...
Ještě si vy ubožáci rozepněte poklopce a měřte si ptáky, kdo z vás je ten nejlepší!
0/0
15.10.2002 15:55

Olaf

Re: Čeští blbečci
No ja ho mam 18 cm.
0/0
15.10.2002 16:23

Fifo

Re: Re: Čeští blbečci
to je k vzteku já ho mám taky 18 cm
0/0
20.10.2002 9:39

Standa

Taky jsem už jel 220, ale souhlasím, že optimum na našich dálnicích je kolem 160, a to jenom když provoz dovolí - není nic horšího když z prvého pruhu vyjede tak 100m předemnou favorit a začne předjíždět- ve 190 mam co dělat, abych ubrzdil. Ale takova plzenska D5 v noci je dobrá...
0/0
15.10.2002 11:27

Milan Prudký

Já má rekord 275 km/h (2.5 V6 M3 GTI SV24 Turbo), je teda fakt, že 220 udělá dneska kde kdo, tak proč o tom psát, že? Nějaká Audina, co se se mnou chtěla honit odpadla ve 240, ale jinak pohoda běžná rychlost, akorát to trochu víc žere, ale to mě nedrtí, adrenalin je to dobrej. Teda dokud není člověk omotanje o mostní pilíř nebo neskončí pod náklaďákem, ale já jsem tak dobrej, že se mě to nemůže stát. Mám na to pořádný auto a pokuty mě nevytrhnout a kdyžtak dám policajtům na oběd.
0/0
15.10.2002 10:52

Petr

Re:
Imbecile, jen pockej a casem na tebe tady dojde (omotanej o sloup), hlavne aby pri to m nezakalil jeste nekdo dalsi, tebe asi ale skoda nebude kdyz si o to vylozene koledujes.
0/0
15.10.2002 17:23

Milan

Re:
Co to je " 2.5 V6 M3 GTI SV24 Turbo" ? To máš nějakou slátaninu ? Zepředu Omega, znak M3 z Bavora, emblém GTI z Golfa a turbo z Una 1.4 TD ne ?
0/0
15.10.2002 19:57

Ludvik

No a co
Zajímalo by mě zda svou jízdou někoho ohrozil. Pokud ne, tak proč tak přísně?
Mohl jet bezpečněji než nějaký chrudimák v tyroláčku v trabantu při rychlosti 50 km/h
0/0
15.10.2002 9:31

Amigo

Letos jsem Rakousko projel do Italie a zpět tak mezi 150 - 170 a nikde zadnej polda. Tak asi bylo stistko. Jinak je fajt, ze Ti rakousti camprdlici jsou na cizi spz pekne vysazeni.
0/0
15.10.2002 8:18

Andrej

Re: Rakusko 150-170
Zijem v rakusku a podla vlastnych skusenosti a vypovede rakuskeho policajta je v rakusku na dialnici bez striktneho obmedzenia rychlosti tolerovana rychlost do 160 Km/h.
0/0
15.10.2002 18:43

Milan K

:-)))) 221 "neuveritelná rychlost" lol
:-)))) 221 "neuveritelná rychlost"  lol  - jak psal kolega nize - i u nas se bezne jezdi 250 - a to proto ze v drtive vetsine pripadu zacne fungovat omezovac rychlosti :-)
0/0
15.10.2002 8:16

Milan

Re: :-)))) 221
Mám osobní rekord 275 km/h (BMW M3 s odblokovaným V-Max) , ale jinak jezdím kolem 150-160, to je optimální rychlost. Na těch našich dálnicích se stejně jinak ject ani nedá (viz třeba Mohelnice-Olomouc) .
0/0
15.10.2002 8:43

michal

Re: Re: :-)))) 221
hele pánové, Mohelnice - Olomouc není dálnice, ale rychlostní silnice. To jsou věci jinak já to mám za 240km/h v sériovém BMW 535i a nijak se nebojím říct, že mi to úplně stačí. Jinak moje osobní typy kam zajet "protáhnout" auto: D5 Plzeň - Rozvadov, D2 Brno - Břeclav (ale raději v noci, tam měří s železnou pravidelností) a pak (a to je díky zatáčkám zábavnější) na R46 Vyškov - Olomouc. A solidní cestovní rychlost vidím tak do těch 180 km/h...
0/0
23.10.2002 14:29

fireball

Re: :-)))) 221
Mám rekord 272km/hod.(Mitsubishi Galant,2.5 V6), a to jen kvůli omezovači. Ale už pracuji na vylepšení :)
Nějakých 221 udělá Octavie jako prd.
0/0
15.10.2002 10:25

Jaryn

Re: Re: :-)))) 221
To ti ten galant musel pekne premerovat. 272km/h se 120kW motorem a relativne tezkym autem ani omylem. Vim, o cem mluvim, o neco podobneho jsem se pokousel s Vectrou 2.5V6 125kW.
0/0
15.10.2002 12:50

Johny

Normalka
Nechapu proc to vubec tisknou, vzdyt u nas se tak jezdi bezne, aspon moji znami jezdi normalne 250, nechapu ze to vubec otiskli, asi uz asi fakt neni co napsat..
0/0
14.10.2002 18:22

Nazdárek

No, u nás
by řidič trochu vysvětloval, lamentoval a lezl poldům do zadku, pak by jim vrazil každýmu "na kafe", a jel by dál . . .
0/0
14.10.2002 18:11

Big Boss

To je vskutku k neuvěření :-)
No, že by mi rychlost 221 km/h připadala nějaká neuvěřitelná, to teda ne. Jo, takovejch 321, to by bylo jiný kafe. I na našich dálnicích se jezdí ne o moc pomalejc a nic tak k neuvěření to neni. Neřikám, že je to v pořádku, na druhou stranu taky neřikám, že bych se k podobný rychlosti nikdy nepřiblížil. Tak ať se pan redaktor sveze třeba do Brna a bude mít pro něj asi spoustu takovejch zážitků k neuvěření.
0/0
14.10.2002 17:57

RL

bezne ?
No, taky mam se svym golfikem osobacek neco malo pres 210, jsem vsak zvedav, jestli tohle dokazu i v 57 letech.....:-)
0/0
14.10.2002 16:45

radek

normálka
Přesně tak,když mám pořadnej auťák tak ho pořádně proženu
0/0
14.10.2002 16:38

jura

vzdyt to je bezne...
i na nasich dalnicich se jezdi bez problemu 190 km/h a tech 220 neni jiz tak daleko! ...kdyz auto dobre sedi na ceste a ta je dobra, tak to asi neni problem, tak nevim proc se divi... 
jasne ze to je velice nezdrave, dokonce i pro kolemjedouci, nebude to az tak neobvykle  ptam se, proc tedy takove auta vyrabi, kdyz to na nic neni?
0/0
14.10.2002 16:24

Petr z Mnichova

Re: vzdyt to je bezne...
ale je ... tady neni omezena rychlost, ale pouze doporucena... a pokud mel panacek duvod spechat v Rakousku a zvlast na pasti na nemcoury jak se tomuto useku prezdiva, tak mu to jedine patri... (ne ze bych byl slusnak, ale vim ze rakousti poldove jsou pekny bastardi a za cokoliv pokud mam znacky jiny nez jejich schopny trhat ridicak)
 
0/0
14.10.2002 16:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.