Diskuze
Vymáhali jste na někom škodu za poškozené auto?
*zda jste se soudili se správou silnic kvůli autu, poškozenému na děravé silnici
*zda jste nesouhlasili s udělenou pokutou od policie
*jak jste postupovali v takovém případě?
*kde se podle vás dá pokuta "reklamovat"?
*dá se domoci spravedlnosti?
CHATUJTE nebo PIŠTE MAILEM na radek.pecak@mfdnes.cz!
Děkujeme za pochopení.
Ing. Fr. Juráň
Další důvod pro vstup do EU
Obávám se, že naprosté většiny "reliktů komunismu" se nezbavíme jinak než vstupem do EU a to ještě ne hned, ale budou větší možnosti se bránit a i naši soudci se budou muset pomalu naučit soudit podle ducha zákona a poněkud více chránit poškozeného před pachatelem. Pokud jde o škody způsobené rozbitými vozovkami, ale i nekvalitními a málo únosnými svodidly, je to zase otázka soudců a právníků. V EU je možné když vletíte do svodidel, prorazíte je a spadnete z mostu a zjistí se, že na trhu je svodidlo podstatně únosnější, žalovat stát, nebo společnost vlastnící silnici či most, protože máte právo očekávat, že takový výrobek bude mít ty nejvyšší parametry, zvláště jsou-li takové výrobky na trhu. U nás podobné úvahy budí pouze úsměv. Bohužel úroveň soudců u nás je asi velmi nízká. Co byste řekli soudci, když dostane k projednání případ krádeže dejme tomu 120 osobních automobilů a on vyměří pachateli 4 roky? To znamená, že po dvou letech je výtečník zpět doma a má vystaráno.SmArt
Re: Další důvod pro vstup do EU
Toto je největší podlost, jakou jsem kdy viděl. Žalovat stát za to, že jste to přepálil a narazil do svodidel... To už se blíží tomu, jak tlouštíci žalují McDonald's za to, že jsou tlustí.Lumír
Dira na Průmyslové v Praze
Před 5 lety jsem najel v Praze na Průmyslové do neoznačené díry (mimochodem díry tam jsou prakticky každou zimu). Došlo k k požkození gumy, ráfku, tlumiče a ramena - škoda 26 840 Kč. Pokusil jsem se soudit se správou silnic - ale po utracení 11 000 Kč za právníky a po 3 letech bezvýsledneho chození po soudech jsem to vzdal. Nelze vyhrát, alespoň takto skončila má kausa na radu mého právníka. Pokud se někomu podařilo nad správou silnic zvítězit, tak to musel asi být z jiného země a né z Čech.Pepák
Re: Dira na Průmyslové v Praze
Pavel
Bouračka u Dlouhopolska.
Tento víkend, konkrétně v sobotu 26.10. jsem havavaroval na zcela nové silnici u vesnice Dlouhopolsko. Nedobrzdil jsem na zmoklém povrchu. Auto ale nedobrzdilo podle mého názoru ne kvůli nedodržení bezpečnostní vzdálenosti, ale kvůli neobyčejnému kluzkému povrchu, který se prý u nových silnic vytváří (auto brzdilo jak na ledu, bylo +14 stupňů). Samozřejmě, že jsem podle policie viníkem já, ale když brzdím, předpokládám, že silnice má určitý standart a neklouže jak namazaná vazelínou. Nevíte někdo, jak se tomuto jevu u nových silnic odborně říká, případně šlo by u správy silnic požadovat náhradu škody?Dino
Re: Bouračka u Dlouhopolska.
Ahoj Pavle, je to tak cca 3 týdny a v pořadu Nedej se ukazovali lidi z obce ve stř.Čechách, kteří se bránili otevření kamenolomu, který měl být zdrojem kamení pro fabriku na výrobu silničních povrchů. A jeden z jejich hlavních argumentů byl, že dle odborných posudků ten kámen pohlcoval vodu a jeho povrch se stával hladkým. Správa silnic se bránila, ale ti lidi na to měli skutečné geologické odborníky. Zeptej se teda v ČT v redakci a dozvíš se jména těch odborníků, byli v té reportáži. A napiš nám, ať se taky můžeme bránit až.........najedeme jako Ty na takový super povrch. Ahoj DinoJakamarus
Kaluž s dírou
Rokba
Re: Kaluž s dírou
Vymáhat soudní cestou! Pokud to byla jediná díra široko daleko, tak se nejedná o závadu, kterou mohl řidič předvídat. Pokud byla silnice děravá, je to složitější.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!