Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kulhánek: Výroba superbů se zvýší koncem 1. čtvrtletí 2003

Automobilka Škoda Mladá Boleslav by měla obnovit denní produkci vozů Škoda Superb na 150 kusů denně koncem 1. čtvrtletí příštího roku. V rozhovoru pro rozhlasovou stanici BBC to dnes řekl předseda představenstva Škody Auto Vratislav Kulhánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alfons

???nerozumím
Nestačím se divit, Škoda je úspěšná na cizích trzích, teď Superb má popularitu a VW chce škodovku přidusit! Mám pocit, že Němci závidí úspěch, jejich auta na tom nejsou nejlépe (kromě Golfu, Passatu, Audi A4, A6) a tak brojí proti Škodě. Vždyť zisky naší škodovky jdou i jim, sami si tím způsobí ztrátu některých zákazníků. Doufám že se varovné vize v černých barvách nenaplní.
0/0
19.11.2002 14:30

...

opatrně
S  tím  úspěchem  škody  opatrně.  Na  tuzemském  trhu  se  propad  nedal  ututlat,  ale  i  v  cizině  Superbly  a  Fabie  na  odbyt  vůbec   nejdou,  a  to  se  tam ještě  dodávají  daleko  více  vybavené  než  např.  k  nám.  Snad  jen  Octavie  ještě  jedou,  ale  už  každý  čeká  na  inovaci ...
0/0
21.11.2002 13:10

jj

az bude WW zle
skoda a jeji zamestnaci budou prvni kdo to vodserou.divim se ze jenom 200 odborarum to doslo a nesmele protestuji proti degradaci jejich podniku na vyrobnu superlevnych ,nevybavenych plecek.
0/0
11.11.2002 0:30

okřídlený číp(ek)/šíp(ek)

žádná sláva
no  nevím,  nevím.  škodovka  škodovkou  zůstane  stále.  Cesta  vytyčená  VW:  konzervatismus  a  láce  a la Hyundai.  Ale  s  tou  lácí  opatrně:  na  trhu  jsou  i  levnější  kvalitní  značky,  kde  za  méně  peněz  dostanu  lepší  výbavu  i  parametry. Jen  se  trochu  rozhlédnout ...  Dle  vedení škody však  chtějí  konkurovat  Volvu!  Trochu  odvážné,  že ...  Výsměchy  na  značku  s  okřídleným  šípem  nelze  zlikvidovat  zcela  novým  modelem,  jenž nemá  žádnou  tradici  či  ochrannými  křídly  VW,  ze  dne  na  den.  Zatím  se  to  nepodařilo  ani  za  10  let,  co  škodu  ovládá  VW.  Články  v  západním  tisku  vychvalující  škodovky  jako nejlepší  vůz  na  světě  jsou  snad  placenou  inzercí ...  Vždyť  i  VW  se  svým  fantomasem  se  jen  těžce  dostává  do  třídy  luxusu  Mercedesu,  BMW  atp.  Vždyť  název  VW - lidový vůz - snad  hovoří  za  vše.  Vy  byste  si  koupili  neprobádaný  vůz  luxusní  třídy,  který  by  nesl  název  VAZ,  Trabant,  Dacie  či  Wartburg?  Asi  ano,  ale  jen  ti  největší  odvážlivci,  kterým  na  nějakém  tom milionu  nezáleží.  Co  ovšem  jejich  společenská  prestiž? 
0/0
4.11.2002 10:04

jan

Nekup to
Myslím ,že jeho časv přijde . Já sám reaguji na model CELEBRTITIONE ,který jde teď na trh za asi 689 000,- No nekup to ,v ceně je metalíza ,ALU kola ,Climatronic atdddd.
0/0
2.11.2002 19:03

Borovec

Jen tak dal
No konečně, přece to těm náckům nenecháme, aby si vyráběli luxus a my jenom pro podřadné vrstvy? To by se jim líbilo. Doufám, že Superb bude mít následovníka. Je lepší, levnější, větší a mín poruchový než Passat, a stejně si lidi kupujou Passaty, protože jsou blbý. Ale snad je to přejde...
0/0
31.10.2002 23:43

Lee Harvey

pane Kulhánku!!
co s těmi Superblby budeme dělat? Fábie za 200k a uvidíte jk půjdou na dračku...
0/0
30.10.2002 15:58

Yaroukh

Re: pane Kulhánku!!
"IMHO to sem top-management Skodovky chodi po vecerech procitat"
0/0
30.10.2002 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.