Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford GT40 - legenda se vrací

Milovníci klasických sportovních vozů zatají dech a běží hledat prasátko s úsporami. V obývacím pokoji pak budou , vedle Muchových tisků a modelů Eiffelovky, oprašovat nový Ford GT40. Ano je to tak, u Forda se rozhodli, že protentokrát nebudou pokoušet osud s novým modelem, který si žádá trh, namísto toho se chystají vsadit na klasiku, kterou žádají fanoušci značky, klasiky v novém kabátě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiri

vsak jde o penize
No ze se vyrabi krasne auto je pekna vec, ale to samo o sobe jeste na vyplaty zamestnancu nestaci, auta se musi taky prodat.
0/0
14.12.2002 15:30

Petr

GT 40
Vážený příteli, váš článek o GT 40.....a ta poznámka na konec o návratu do minulosti. Dovolte abych Vám napsal svůj názor. GT 40 nebyl a nebude jen tak ledajaký automobil, myslím / a určitě nejen já /, že takovýto vůz nezná pojem morálního zastarání. Když už jsme u toho, co je nejvíc vyhledáváno mezi sběrateli a opravdovými motoristy? AC Cobra, staré sporťáky od Ferrari, Jaguáru a podobně. Vážený pane, GT 40 se nevyrábí proto aby se chlubila kolik elektronky jí špikuje, kolik má el. stabilizátorů, které eliminují špatné podvozky a podobně. GT 40 je pro lidi, co chtějí mít požitek z jízdy a vědět že těch cca 500 koní za zády nešponuje uhnané turbo 1.8, nebo velmi módní přečipované TDI. Když už jsme u toho novátorství.... Nový Mercedes sporťák s dieslem, tomu říkám šlápnout do hovna / pardon ten výraz /. Kam spadla naše hrdost a osobitost při výběru vozu??? Kam až zajdou výrobci, aby se vnutili svému potencionálnímu zákazníkovi? Levná nafta, spotřeba jen 5,1 l na sto.....to se ke sporťáku prostě nehodí Nezlobte se na mne, ale vaše dotázka byla mírně řečeno trochu mimo mísu. Ford je ten kdo udával a udává směr designu osobních vozů pro širokou veřejnost. Stačí si jen vzpomenout na Granadu, Sierru, Ka, Mondeo, Focus... vše auta nadčasová, která si ještě pár let po začátku výroby držela náskok od konkurence. A právě proto si myslím, že GT 40 je vynikající počin, kdybych na ní měl, neváhám a nic jiného nekoupím. A otázka nakonec, řídil jste někdy V8 o výkonu větším než 200 KW ? S pozdravem Petr Drážník
0/0
19.11.2002 17:19

Speedy

U nás by třeba Škodovka mohla znovu vyrábět Felicie z šedesátých let. To byla poslední pěkná škodovka.
0/0
19.11.2002 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.