Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto roku 2003 - u Renaultu slaví

Evropským Autem roku 2003 zvolila mezinárodní novinářská porota Renault Mégane II před Mazdou 6 a Citroënem C3. Letošní ročník pod patronací španělského motoristického časopisu Autopista nabídl 58 ......

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miki

Uvidíme
Mám objednanou fabii combi a koho znám tak jezdí bez problémů, tak nevím pánové proč máte tolik předsudků. Když dělala MF porovnání Fabie a Ren. Thalia, Thalia dopadla hrozně. Sám jsem v tom jel a seděl a hlavně vzadu, úplná hrůza, mám 182 cm, tak co mi tady chcete namlouvat za blbosti, šikmoocí, ať si to prodávají na dálném východě, tady jim na ty jejich papíráky nikdo není zvědavý.
0/0
5.2.2003 13:26

LittleJ

tesne
Jezdim mazdou 6 a myslim ze je to nejlepsi vuz sve tridy a nic bych mu nevycetl nevim jaky je megane ale nemyslim ze muz mazde konkurovat !!!!!!
Pro me je Mazda 6 jednickou
0/0
11.12.2002 18:51

plotňák

Re: tesne
Japonec až na konec!
0/0
12.12.2002 10:46

...

sláva
sláva - konečně někdo dál Náckům na frak.  To  jejich vnucování  výkřiků s ohavnou, strohou palubní  deskou   i jiných  vymožeností  á la  TRABANT celému  pokrokovému  světu  již  bylo  úděsné.  A  ceny  -  hrůza.  Škodovka svými předraženými modely musí  tahat  z  krize  ostatní  neprosperující  firmy.  A   ještě  prý  velice prosperuje VW Bratislava,  kde  mají  prý  3x  větší  zisk  než  u  nás  škoda,  ale  Slováci  nemají  vlastní modely.
Kéž  by,  aby  Renault  v  ČR  se  svými  supr  auty  předhonil  i  tuzemského  producenta  nevzhledných,  drahých  rakvo-šunek.  Importéra  no.  1  v  ČR  (VW)  už  zaplaťpánbůh  předhonil.  Jen  tak  dál...
0/0
21.11.2002 12:45

Rüdiger

jo jo jo
VIVAT MEGANE, VIVAT RENAULT !!!
0/0
20.11.2002 8:23

Motorista

To je vidět, kdo dělá pořádná auta. Italové a Francouzi. Když se na tom shodne celá odborná motoristická Evropa, tak na tom asi něco bude.
0/0
20.11.2002 7:56

Honza

Re:
No nevim. Precti si na www.auto.cz forum k P307 a snad kazdymu se to sere. Italove a Francouzi skutecne delaj nejhezci auta, ale bohuzel i nejnespolehlivejsi.
0/0
20.11.2002 15:39

Honza

Re:
No nevim. Precti si na www.auto.cz forum k P307 a snad kazdymu se to sere. Italove a Francouzi skutecne delaj nejhezci auta, ale bohuzel i nejnespolehlivejsi.
0/0
20.11.2002 15:39

Speedy

Re: Re:
Už mám několikátýho Peugeota a zatím žádnej problém. A zatím mě nikdy nenechal na holičkách. Za to u otcovýho Passata s vychvalovaným TDI praskla po 150 tisicich km hadice k chladiči, takže ho musel nechat odtáhnout. Ale to jsou moje zkušenosti a tvrdím to pořád, dneska jsou ta auta tak stejná, že je jedno jestli koupite novou Toyotu, Volkswagen, Fiat nebo Mercedes. Ovšem když si dovezete bořený vrak, tak se nedivte, že se na tom čas od času něco podělá.
0/0
21.11.2002 8:35

&

superblb NE
Ještě  štěstí,  že  se  nepodařilo  zařadit  do  soutěže  škodovácký  Superblb.  Asi  se  nepodařilo  vyrobit  5000  kousků,  protože  má  poroblémy  s  odbytem  hned  na  začátku.  Jsou  tací  hauři,  kteří  by  si  dovolili  tvrdit,  že  by  i  vyhrál...  Odvážné  to  tvrzení  s  autem  bez  historie  a  zkušeností.  Vlastně  ne - škoda má a bude mít v zahraničí vždy pověst  laciného, béčkového  auta  z východu,  i  kdyby  se  VW  stavěl  na  hlavu.  Ale  i  VW   to  již  pochopil,  když  škodu  zařadil  do  konzervativního  segmentu,  cenově  k  Hyundaovi  pro  méně  rozvinuté   a  majetné  trhy.  Jen  v  Mladé  Boleslavi  se  stále  cítí  být  konkurentem   Volva.  Placenou  inzerci  stylem  "vyhodnocení   škody  v  zemi  x. y.  jako   nejlepšího  auta  na  světě"  atp.  jsme  již  všichni  dávno  prokoukli.
0/0
19.11.2002 13:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.