Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Více objemu pro Audi TT

Oslovit více potencionálních zájemců, o to jde managementu z Ingolstadtu především. Nyní by měla automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku nově vyhovět i ryze sportovně zaměřeným řidičům toužícím po elegantním kupé. Z výrobní linky v maďarském Györu totiž zanedlouho začne sjíždět model TT 3,2 quattro, nejsilnější varianta tolik diskutovaného "tétéčka".Nabídku Audi A3 a A4 za akční ceny najdete zde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Asi musíš být hodně dobrej řidič, když ti připadá TT pro modelky. Já sem se v něm parkrát svezl a pokaždé celkem s respektem. Jen tak pro zajímavost: v čem jezdíš, že máš TT v paži? Honza
0/0
12.12.2002 7:38

Vykuk

union auta na ho...
Namontovat do auta pro modelky 3,2 litrovej motor uškrcenej na ostudný výkon a ještě ostudnější točák je prostě hovadina....
0/0
29.11.2002 19:17

roman

Re: union auta na ho...
Nechápu proč by měl výkon 250 koní ostudnej, uvažuj o tom jakou to auto má hmotnost. Točák 320 N.m pro auto , který nemá turbo není vůbec špatnej...navíc, když v textu není uvedeno při jakých otáčkách??????
0/0
28.12.2002 13:10

corlis

jel jsem v tom
jelikož jsem měl možnost se v tomto voze svézt, potvrzuji slova výše uvedená. Zátah je skvělý, ale ve střídajících se pasážích (rovina, dlouhá pravá, krátká levá, krátká pravá) je to o citu a velmi lehké noze....)))
0/0
29.11.2002 10:40

Otakáro

Re: jel jsem v tom
zanedlouho začne sjíždět model TT 3,2 quattro. Ale odborník corlis už v tom jezdil. Tak to seš kemo fakt borec! :-)
0/0
2.12.2002 16:09

Tomáš

Závaží
Jenom by ne zajímalo, zda bude stačit to závaží co se ještě nedávno odlejvalo v čechách, aby tohle éro drželo alespoň trochu na silnici.
0/0
24.11.2002 11:48

Jason

Re: Závaží
, tendle smejd nebude drzet na vozovce nikdy. to je udel vsech co chteji lacina auta union
0/0
26.11.2002 6:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.