Diskuze

Více objemu pro Audi TT

Oslovit více potencionálních zájemců, o to jde managementu z Ingolstadtu především. Nyní by měla automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku nově vyhovět i ryze sportovně zaměřeným řidičům toužícím po elegantním kupé. Z výrobní linky v maďarském Györu totiž zanedlouho začne sjíždět model TT 3,2 quattro, nejsilnější varianta tolik diskutovaného "tétéčka".Nabídku Audi A3 a A4 za akční ceny najdete zde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

12. 12. 2002 7:38
Asi musíš být hodně dobrej řidič, když ti připadá TT pro modelky. Já sem se v něm parkrát svezl a pokaždé celkem s respektem. Jen tak pro zajímavost: v čem jezdíš, že máš TT v paži? Honza
0 0
možnosti

Vykuk

29. 11. 2002 19:17
union auta na ho...
Namontovat do auta pro modelky 3,2 litrovej motor uškrcenej na ostudný výkon a ještě ostudnější točák je prostě hovadina....
0 0
možnosti

roman

28. 12. 2002 13:10
Re: union auta na ho...
Nechápu proč by měl výkon 250 koní ostudnej, uvažuj o tom jakou to auto má hmotnost. Točák 320 N.m pro auto , který nemá turbo není vůbec špatnej...navíc, když v textu není uvedeno při jakých otáčkách??????
0 0
možnosti

corlis

29. 11. 2002 10:40
jel jsem v tom
jelikož jsem měl možnost se v tomto voze svézt, potvrzuji slova výše uvedená. Zátah je skvělý, ale ve střídajících se pasážích (rovina, dlouhá pravá, krátká levá, krátká pravá) je to o citu a velmi lehké noze....)))
0 0
možnosti

Otakáro

2. 12. 2002 16:09
Re: jel jsem v tom
zanedlouho začne sjíždět model TT 3,2 quattro. Ale odborník corlis už v tom jezdil. Tak to seš kemo fakt borec! :-)
0 0
možnosti

Tomáš

24. 11. 2002 11:48
Závaží
Jenom by ne zajímalo, zda bude stačit to závaží co se ještě nedávno odlejvalo v čechách, aby tohle éro drželo alespoň trochu na silnici.
0 0
možnosti

Jason

26. 11. 2002 6:51
Re: Závaží
, tendle smejd nebude drzet na vozovce nikdy. to je udel vsech co chteji lacina auta union
0 0
možnosti