Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejkrásnější auto století: Jaguar Type E

Legendární automobil Jaguar Type E označilo několik set odborníků, na něž se obrátil britský magazín Autocar, za nejkrásnější vozidlo 20. století. Elegantní britské kupé 60. let v žebříčku stovky nejkrásnějších sériově vyráběných vozů předčilo dva proslulé italské konkurenty - Lamborghini Miura, Ferrari GT SWB a Ferrari 288 GTO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oloň

Lama - dat tam linky na ostatni auta tak ten clanek ma nejakou informacni hodnotu..
Ale lacine prekladat clanky z inych webu a ani trosku nemyslet ani se nesnazit - kvuli takovym lamam stoji dnesni media za vylizpicu...
0/0
3.1.2003 14:09

Petr

Ankety jsou velmi subjektivní
Tedy pokud je netvoří řádově stovky nebo tisíce respondentů.
Ale myslím, že volba byla spravedlivá - dle mého názoru.
I E-type se dělal ve třech seriích se třemi karoseriemi a jen první serie coupe je ten pravý klenot (ta na obrázku).
A právě ten si dříve či později koupí můj brácha, protože má stejný názor
0/0
29.12.2002 0:10

magic

jaguar-the best
Podle me je Jaguar abslolutni klasika-sem rad ze vyhral, neznam lepsi auto...
0/0
11.12.2002 19:55

ENGLAND

Kdyby soutěž pořádal německý časák ...
... vyhrál by to nějaký Mercedes. Opravdu objektivní pořadí. Měli to dát alespoň do 2 kategorií - SPORT, ELEGANCE.
0/0
30.11.2002 13:57

Jindřich

nejkrásnější...
Myslím že Jaguar Type E je opravdu nejkrásnější auto a řadí se estetickou úrovnní mezi další estetické skvosty : Wartburg 353, Trabant 601 a Škoda 120 M. Škoda, že doba těchto vozů skončila . . .
0/0
30.11.2002 10:48

Tvá Máňa

Co to tu kecáte? E-Type je sice cool kárka, ale the best of je 356 B O tom snad nemůže být pochyb! (Pro ignoranty,kretény a neznabohy: Porsche)
0/0
30.11.2002 3:02

Iani

Re: Co to tu kecáte? E-Type je sice cool kárka, ale the best of je 356 B O tom snad nemůže být pochyb! (Pro ignoranty,kretény a neznabohy: Porsche)
Já preferuji 356 A, nebo 912ku
0/0
2.12.2002 12:06

Jirka

Re: Re: Co to tu kecáte? E-Type je sice cool kárka, ale the best of je 356 B O tom snad nemůže být pochyb! (Pro ignoranty,kretény a neznabohy: Porsche)
356 je pekna a zacina se mi libit cim dal tim vic, proste porsche a jeho koncepce je nesmrletna ... a ze je 911 na 4. miste, dyk je to jedno, vsechny tyhle auta jsou skvosty a tenhle JAG se mi taky libi ... k cemu naky poradi, ja mam svy oblibeny a na poradi nakych anket kaslu ...
0/0
2.12.2002 12:38

alfred

Proc
Proc je tak hnusny?
0/0
29.11.2002 18:02

Neu

-
Eckovej Jaguar je fakt trida, moc pekny. Akorat mi chybi v tabulce i legenda Ford Mustang, aspon me se libi vic nez dost. A nechapu ze tam rvou auta z roku 2000+ ty jsou uplne nekde jinde.....
0/0
29.11.2002 14:14

geroc

P.S.
Na osmém místě je Muercigalo to je snad z 21. století nebo se mýlím?
0/0
29.11.2002 11:47

geroc

Nejkrásnější auto
Jelikož vyhlašovatelem ankety je britský časopis muselo vyhrát britské auto. Není co řešit. Dle mně si tento titul zaslouží Lamborghini Miura ale rozhodně ne Jaguar E Type.
0/0
29.11.2002 11:45

Marin

Re: Nejkrásnější auto
Mozna rozhodlo i rozsireni a komercni uspesnost. Miura se vyrobila jen v poctu neco pres 1000 kusu, ale E-Type vsech typovych rad ma na konte asi 50 000 kusu a hodne jich porad jezdi.
0/0
29.11.2002 12:14

Milan

AC Cobra ???
jak může někdo napsat že AC Cobra je z roku 62 !!!!! Cobra 62 je přece Ford, resp. Shelby a ne AC ...... AC je replika co nemá s původní Cobrou nic společného !!!!!!!!!!!!!
0/0
29.11.2002 10:57

Marin

Re: AC Cobra ???
Blbost. Shelby vytvoril v roce 1961 spolecne auto s firmou AC - ta dodala sasi a karoserii a Shelby vyladeny osmivalec Ford. Tak vznikl z typu AC Ace typ Cobra. AC je skutecne pravoplatny "majitel" typu Cobra. Shelby byl vicemene jen pres motory.
0/0
29.11.2002 11:03

leOn

Re: Re: AC Cobra ???
Ahoj, ja tedy nejsem odbornik a pisu jen proto ze jsem nedavno videl dokument o Shelbym v nemz tohle tema bylo docela rozebrany( z jedny strany samozrejme ) argument pana Shelbyho byl ten ze AC delala karoserii je to firma u ktere si Ford nechal delat karoserii. Bral bych to kdyby si nechala delat AC motor u Forda ale bylo to obracene tak panu Shelbymu neberme jeho paradni auto. pekny den
0/0
29.11.2002 13:31

Petr

???
911 až čtvrtá??? Kde nechali oči! A co teprve Lamborghini Countach. Kde je to? V první 20 7 Ferrari...kde nechali oči :-(
0/0
29.11.2002 9:54

Marin

Dobra volba
Ecko je opravdu jedinecny auto. Nastesti se jich vyrobilo dost, tak snad jeste dlouho ze srazu veteranu nezmizi. Kazdopadne dnesni automobilovy design by se mel v 60. letech hodne inspirovat, aby soucasna auta nebyla tak hnusna... Ford uz to dela a treba GT40 je krasna, protoze je temer identickou kopii puvodniho vzoru.
0/0
29.11.2002 9:52

BX

Vskutku skvost !
0/0
29.11.2002 7:25

Broken Hope

pekny shit
0/0
28.11.2002 23:17

Ž

tak nevim...
Jestli je Jaguar Type E nejkrásnějším autem století, pak Škoda 100 je nejkrásnějším autem tisíciletí.
0/0
28.11.2002 19:58

Losk

Re: tak nevim...
Volečku.....
0/0
29.11.2002 8:59

miche

A co Skodovka ??????? :-))))
Treba 130 RS je krasna a basta .....
0/0
28.11.2002 19:17

Vykuk

Re: A co Skodovka ??????? :-))))
Podívej se do zrdcadla třeba seš taky krásnej jako škodovka...hahaha
0/0
1.12.2002 8:37

cesar

Re: A co Skodovka ??????? :-))))
s boleslavskýma zázrakama jdi do háje i s novou octavií a fabčou. co jiný káry měli před 10 lety oni vystavují jako luxus za který musíš ještě platit. v základu jseš rád, že máš vůbec volat a ne řidítka.
0/0
19.12.2002 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.