Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký elegán přijíždí hýčkat Evropu

Začátkem roku 2003 by měl na vybrané Evropské trhy dorazit Cadillac CTS. Reprezentant amerického pojetí luxusu je na domácích trzích nadmíru úspěšný a tak vyráží do boje o zákazníky i na našem kontinentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

American

hmmmm a co tak ELDORADO??
tohle je folksvagen cadillacu pro evropany.
za tech 40 000 zelenejch tady muze mit clovek AUTO!!
0/0
8.1.2003 0:08

Ace2

Re: hmmmm a co tak ELDORADO??
Eldorado se už půl roku nevyrábí.
0/0
8.1.2003 9:31

jirka

vzhled
Vypadá jak tank, ten váš elegán. Zlatý evropani.
0/0
5.1.2003 18:33

briza

Re: vzhled
Zezadu to neni tak spatne, ale jinak je to elegan spis v tom svejkovskem pojeti "... ten je vam tak osklivej az je peknej..."
0/0
6.1.2003 10:49

Z

Vzhled
, Me to pripomina vzhledove ten posledni vyvojovy typ Tatry 613...
0/0
5.1.2003 9:00

werni

vaha
me by zajimalo jag je to tezky ....  a taky jestli to dodavaj jen s tim jedinym motorem ...
0/0
4.1.2003 21:27

mechanik

Re: vaha
Vaha vozu je 1600 Kg. Jediny motor je 3.2L V-6 s 220 konmi, 0-100Km za 6.4 vteriny.
0/0
5.1.2003 14:58

ballo

Re pro Leo
Srovnavat BMW  7 a Cadillac CTS je naprosty nesmysl a ten kdo neco takoveho muze napsat nema o autech paru.  Ja ziji v zemi, kde uz nejaky ten patek toto auto jezdi a je to prijemne osvezeni designerskych linii. Na ceste ho rozhodne neprehlednete.
0/0
4.1.2003 4:32

Paulo

luxus - cha cha
elegance zadna, pristrojovka vypada jak z nejakeho Japonce a tvar vozu strasny. Diesel neexistuje a za 40000 eur to asi tezko bude konkurovat necemu jinemu nez BMW 5, nebo passatu.
0/0
3.1.2003 12:57

PeKa

Re: luxus - cha cha
náhodou vypadá celkem dost zajímavě. Rozhodně se vymyká, jak bylo uvedeno v článku, šedému průměru evropských značek, který je až na Francouze opravdu dost fádní. V této cenové kategorii navíc asi málokdo bude postádat úsporný diesel. 
0/0
3.1.2003 13:28

mechanik

Re: luxus - cha cha
Mel jsem moznost s tim vozem jet. Proti tem vetsim Americkym luxusnim vozum, je to trochu vice sportovnejsi, vybaveni je na jednicku, vnitrni ergonomika je podle uspesnych Japonskych modelu, podvozek je naopak podle Evropskych vozu, takze ma to nejlepsi s obou koncu ! Diesel nebyl pro tento vuz vyvinut, jelikoz neni v USA zadany  . Je to opravdu vyborny vuz pro moderniho ridice, ktery odmita zastarale Evropske modely.
0/0
3.1.2003 18:44

leo

Re: Re: luxus - cha cha
Mechaniku, tím "zastaralé" myslíte například BMW řady 7???, které mimojiné má v sobě přes 30 světově převratných funkcí.....pokud ano tak je mi Vás líto
0/0
3.1.2003 21:31

mechanik

Re: Re: Re: luxus - cha cha
Mel jsem na mysli vzhled toho auta, je to moderni vzhled a tim jsem mylsel, ze je modernejsi, nez starsi Evropske modely. BMW serie 7 je vynikajici vuz, ale moc se nelisi treba od Audi A8, je to vsechno jenom na jedno brdo.
0/0
3.1.2003 23:55

leo

Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
podle mě nemáte pravdu, že je to na jedno brdo...
BMW se vždy odlišuje a dle mého válcuje konkurenci především vynikající motory, jízdními vlastnostmi....
Já bych to auto považuji za takový "výkřik", uvidíme jak zaujme a hlavně jaké kategorie kupců
0/0
4.1.2003 10:14

Ace2

Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
Málo kdo z vás vůbec ví co je to za auto. CTS je nejmenší model v porfoliu Cadillac. Je to koncipovaný jako compaktní sportovní vůz vyhledávající konkurenty jako je BMW 3XX, nebo sportovní modely Acura. Pokud někdo z vás chce srovnávat 7xx BMW s Cadillac, tak jistě můžete, ale s modelem DeVille. DeVille má takové vychytávky jako je noční vidění, motor který umí jezdit i bez jediné kapky vody, satelitní rádio, asistence při vystřelení airbagu. Základní motor je 275hp V8 agregát. Kdo tady něco říkal o dieselu ? To byl vtip, nebo to bylo myšleno zcela vážně ? Diesel motor v Cadillacu nebude. Mít diesel motor v osobním voze v USA je společenské faux pas. A ještě v Cadillac. Jinak pokud se vrátíme k CTS. Je na výběr v USA stojí 29.900 dolarů. Je libo mít holé BMW s kličkama v zádu a umělohmotnýma poklicema, manuální klima, nic v elektrice, jeden ze základních motorů a na sedačkách hadr ? Nebo slušně vybavené CTS se slušným motorem s kvalitou Cadillac. Nesrovnávejte nesrovnatelné. více info na www.tady.cz/cadillac sekce video pod sekce reklamy, tam máte televizní reklamy na CTS. Když se povede tak již dnes na adrese www.cadillac.cz přenastavujeme DNS...
0/0
6.1.2003 17:13

lump

Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
NO JOO ALE LEXUS JE LEXUS
0/0
6.1.2003 21:08

cts fighter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
DeVille je zastary model s prekonanym motorem northstar a vychytavky jako nocni videni se zrovna neprodavaji nejlepe.  Konkurentem mu muze byt Lincoln Towncar svoji cenou kolem $50 000. Oba vozy jsou urceny pro americke duchodce a jako fleet cars. Cadillac se stale jeste nepriblizil nemecke konkurenci nebo Lexusu.
0/0
10.1.2003 19:18

roman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
Porovnávat BMW a Cadillac je holý nesmysl. BMW je sportovní vůz, určený pro řidiče, kteří ho dovedou ocenit. Cadillac si myslí, že když dává do auta nějaký 8 válcový nebo větší motor tak překoná tradiční evropské značky.
0/0
11.1.2003 15:02

Ace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
No on si to nemyslí, on je celkem s přehledem překonal. V čem je BMW lepší ? Dražší ? Zastaralé technologie ? Diskutabilní interiér ?(nesrovnávat nynějšího DeVille s 7xx, v 2004 příjde nový DeVille s RWD a V12). Nicméně si nějak nepamatuju, že by někdo na rozdíl od BMW 7xx dojel do servisu v nouzovém režimu bez světel a blinkrů... :-)
0/0
11.1.2003 19:49

roman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
V čem je BMW lepší, tak zaprvé motor, podívej se kdo vyhrál soutěž motor roku..., pak mluv o tom co je zastaralé.Za druhý podvozek od bavorů je jednička.Tak mi pak řekni v čem je překonal...., že by ve spotřebě?? Co je na interierů BMW zastaralé?? Sedadla s perfektním bočním vedením, o tom si cadillac může nechat jen zdát.... Srovnávat bmw a cadillac je blbost. Cadillac je asi to nejlepší co amerika nabízí, ale je snad tak nanejvýš konkurentem možná Mercedesu? Co se týče ceny tak to beru, ale stejně si radši připlatím. poslední větu jsem nepochopil....,,??????
0/0
12.1.2003 15:56

Ace

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: luxus - cha cha
No on výkon není všechno že jo. Northstar kde jsou všechny agregáty na bloku motoru, kde je alternátor chlazený vodou, motor který dokáže fungovat i bez kapky vody, motor který má ten nejsametovější běh co jsem kdy v autě jel. To je pro mě pan motor. 305 koní je řekl bych ideální. Podvozek ? Cadillac jako první automobilka na světě které začal dělat nezávislou zadní nápravu, nebo automobika která začal používat plynové tlumiče. Popřípadě v roce 94 elektronicky hlídaný podvozek, kdy během mikrosekundy přenastavoval charakteristku (1994!!!) O autolevelingu zadní nápravy nehovořím, to už existuje od 70. let. Cadillac je o nerušeném pohodlí a ne o tom kde rychleji projede zatáčkou. I když co jsem jel se Seville STS tak nemám pocit, že byl nějak pozadu. Absence výrazného bočního vedení na sedadlech je dáno posláním vozu. Když už jsme u těch sedaček. Kvalita kůže je tak propastná, že jsem nejdříve považoval kůži u BMW za koženku  Samotná kvalita sedadel u Cadillaca je na hodnotě 0. Cadillac totiž montuje sedadla jen do modelu CTS a dříve tak trochu více nepovedený Cimarron. Ostatní modely jsou vybaveny křesly, což je tak trochu rozdíl  V Německu se na to ještě nepřišlo, asi jezdím jenom po kruhovém objezdu aby byla patřičně vychutnána implementace výrazného bočního vedení. Ve Státech se jezdí buď rovně nebo do pravého úhlu. Jiné silnice složitě hledat. No a s tou poslední větou bylo natáženo na kausu kdy několik spokojených majitelu nového 7xx bylo nuceno se doplazit do servisu bez světel a blinkrů, protože vysoce sofistikovaný elektronický systém u BMW nedovolil v nouzovém režimu tyto složitá zařízení použít. Jinak nashle v 2004 u nového DeVille s V12 Northstarem s technologiií Displacement on demand popřípadě za pár let u FTS s V12 :) BMW má bohužel lepší image, to je všechno. Vývoj u je Cadillaca mnohem lepší bez jeho vynálezů bys startoval BMW ještě klikou :) Což mi připomíná, když se po silnicích proháněla nádherná silná Eldorada, tak BMW představil své první auto. Tříkolka s motorem z motorky a otevíráním jedněch dveří do předu :) 
 
0/0
12.1.2003 21:17

Frigo

Diesel do "Caddy "
Kdo by chtel "traktorovy motor" do Caddy  ?
0/0
23.1.2003 20:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.