Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nového passata přinese nejdřív příští rok

Volkswagen Passat je již tradičně modelem, který je velmi žádaný a oblíbený mezi tuzemskými zákazníky. Na veřejnost proniklo několik fotografií jeho nové generace, která by měla být představena během roku 2004.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tranant

At zije trabant:-)
0/0
28.1.2003 11:40

animal

Nevim, nevim
Golf a stejne jako Passat uz nejsou co byly. Bohuzel se tady da pouzit ohrane - Malo muziky za hodne penez. Ani jeden automobil nema jiskru. Jiste se da namitnout, ze VW nebyl nikdy nejak extravagatni, ale ja nevidim zadny rozdil mezi novym a starym Passatem. Myslim, ze dostanou sefove brzo po tlame. Kvuli vyssim marzim delaji vse. Skoda
0/0
22.1.2003 23:19

buro

spolu chyceni, spolu oběšeni !
Po přečtení diskuse je těžké sdělit něco původního, pokusim se spíše o sumarizaci:
a/ ředitel PSA neprohlásil, že jejich auta jsou lepší jak VW, jenom konstatoval, že jsou "sexi"...
b/ managment VW skládá účty majoritnímu akcionáři, tím je zemská vláda, takto politizovaná pozice je "zvláští"
c/ začátkem 90. let VW prodělal několik afér
DB, Lopez a konečně také AUDI TT v USA
z toho lze odvodit něco jako "poprděnost"
 arogance je následně jenom trapná 
d/ v návaznosti na předešlé lze potom pochopit "konzervatizmus" - s centrální myšlenkou "jenom neudělat chybu" - zmastíte co se zmastit dá
e/ pricip maximalizece zisku je sice módní. ale v oboru automobilové výroby často nefunguje, Opel může vyprávět
f/ elementární obchodní strategie musí jako 1.-určit komu a jako 2.- co,
nemám pocit, že u VW znají odpověď   výsledek je: zmatenost modelová a strategie, která vede ke konkurenci řad, značek a absence obsazení existujících segmentů, vrchol všeho je kanibalizmus a nápad, že řešením může být "mírné zmrzačení modelů Škody", které má suplovat dostatek INVENCE a INTUICE Šéf by měl být vybaven CHARISMATEM, INTUICÍ a INVENCÍ Smysl pro POŘÁDEK a POSLUŠNOST je málo, že, pane Kulhánku! 
0/0
21.1.2003 22:21

Adam

Já s tím článkem souhalsím,nicméně musím připomenout,že VW si může dělat politiku jakou chce.Je přece spousta dalších značek!Ja jsem mel takz VW a mel jsem ho rád.Protože byl docela kvalitní a levný.Teď bych si ho už nekoupil,protože je stale docela kvalitní,ale nepochopitelně drahý.Na tuctovku je příliš drahý a na reprezentaci je to příliš slabá značka.Ja si mzslím,že všichni,kteří se stále ohánějí německou kvalitou by si meli na čas pořídit Toyotu nebo Nissana.Asi by změnili názor!Jako já.
0/0
21.1.2003 17:08

dan

Passat - souhlas
Souhlasím zcela s článkem na téma VW. Kupuju si auta v cenovým segmentu Golf. Líbil by se mi, ale nikdy jsem nenašel u něj nabídku, která by nevypadla ihned v prvním kole srovnání s konkurencí - je to strašně drahý.
Souhlas hlavně s tím Passatem. Mimochodem: všimli jste, že ještě tak před 5- 8 lety byl Passat kombi TDI snem všech řemeslníků a firem. Kolik dnes vidíte na ulicích nových kombíků Passatů Já teda sakra málo. Jakoby zmizely a jezdí hlavně limuzíny.
0/0
17.1.2003 12:09

samper

Re: Passat - souhlas
Passatů kombi jsou na ulicích tisíce, mám na mysli samozřejmě ty nové. Jinak mám pocit, že tohle diskusní fórum je vlastně spolkem lidí, co nemají rádi VW a chtějí nebýt sami... No ještě že je v tom automobilovém světě tak široká nabídka. Mám moc rád auta, VW patří mezi ty kvalitnější a hezčí, no a takhle se vjeci maji pa
0/0
20.1.2003 9:55

passatista

vw proti psa a zbytku světa
Tlačit se do segmentu luxusních vozů není zrovna ideální strategií pro automobilku širokých vrstev , bmw a mercedes jsou prostě top a tak to taky zůstane , přestože technický a kvalitativní rozdíl již není tak zásadní , jako před pár lety, ale image je prostě image. Hned po revoluci jsem začal jezdil Peugeotem 205 grd , motor neměl chybu , ale ten zbytek byl totální shit , poloosy, čepy , elektrika , vrzání atd , poté následoval vw passat td - naprosto nesrovnatelná kvalita , nyní mám passata tdi , kterej má najeto 240000 km a pouze dolejvám naftu . Pro normální lidi vw zůstane držákem , kterýmu ostatní mohou pouze závidět ! Trh hovoří jasnou řečí !!!
0/0
17.1.2003 12:01

Speedy

Re: vw proti psa a zbytku světa
205 SE DA TAK POROVNÁVAT S DVOJKOVÝM GOLFEM A NE PASATEM. TO JE JAKO KDYBYCH TVRDIL, JAKY BYLO POLO DOVEZENY V DEVADESATYM ROCE VOTOCENY PRES STREHU SMEJD OPROTI MYMU ROK STARYMU PEUGEOTU 406 2.2 HDI. TO FAKT NEJDE POROVNAVAT, UPLNE JINA TRIDA A JINY DESETILETI.
0/0
17.1.2003 13:40

samper

Re: vw proti psa a zbytku světa
mluvíš mi z duše
0/0
20.1.2003 9:56

reeg

Re: vw proti psa a zbytku světa
Podle tvé definice by "držákem" bylo každé japonské auto střední třídy. Spousta z nich navíc s podstatně lepšími jízdními vlastnostmi, motory, výbavou a hlavně za nižší cenu. Passat je prostě předražené průměrné auto, nic víc, nic míň. 
0/0
20.1.2003 11:55

0/0
17.1.2003 11:38

Dan

Co je to za strategii?
Vzpomente si na concept Skody Tudor a porovnejte ho s Passatem cupé (2004). Hlavně že ty hov*** říkali, že na trhu není místo. VW je pěkně nenažranej - stačí si vzpomenout:nový supersporťák, crosscountry, Pheaton,... já se opravdu nestačím divit. Proč nevezmou Škodovce WRC?
0/0
16.1.2003 19:03

Ian

Re: Co je to za strategii?
Taky jsem si na tu koktávku vzpoměl...
0/0
17.1.2003 9:18

Marcello

Jedině německé vozy!
Můj názor je odlišný.Je pravda,že golf,passat a víceméně celá group VW je,co se designu týče,bez nápadu.Ale jinak na 'lidový auta' a němce vůbec nedám dopustit.Kvalitou jsou mnohem dál než všichni japonci,frantíci a taliáni dohromady.O fiatu,alfě a spol.nemá cenu vůbec mluvit.Francouzi u mě bodujou HDI-motorama.Řeč byla o kvalitě a o technice.Pokud jde o vzhled aut,to je pak všechno jinak.Jižani design umějí.Však taky nejednu kastli pro germány navrhovali.Nechci se nikoho dotknout.Můj názor pramení ze zkušeností s pěknou řádkou aut soukromých i služebních.Němci jsou prostě držáky! 
0/0
15.1.2003 21:42

dan

Re: Jedině německé vozy!
Otázka je, co je to německý auto. Měl jsem Escorta, Mondeo, mám Vectru, všechno německý značky a ani jedno nebylo dělaný v Německu. A kvalita těch Fordů byla nízká, hlavně teda motorů, jinak OK (netvrdím, že to nezlepšili tak poslední 3 roky, mám z první ruky zážitky, jak makali na zlepšení Focusu, kterej měl zpočátku katastrofální kvalitu).
Navíc i Mercedesa dělají i v Unterturkheimu hlavně Turci a celá východní Evropa.
Jinak ale souhlasim, ze tez si kupuju jen nemecky znacky, byt je to asi jen iracionalni predsudek s ohledem na to, co jsem napsal nahore...
0/0
17.1.2003 12:06

Radim

Re: Jedině německé vozy!
No s tím srovnáním nevím....v poruchovosti vychází podstatně lépe celá řada Japonských vozů přes Toyotu, Nissana atd.. Řada v uvozovkách Německých aut jako je třeba Opel ( GM ) se dle typu umisťuje v čtvrté či páté desítce. Věřím, že lze na VW najezdit statísíce kilometrů, stejně asi jako na každým současným autě střední třídy, pokud je s ním rozumně zacházeno. Pravda je, že VW je cenově za pořízení i servis trochu jinde než nabízený produkt. Ty klesající prodeje za posledních 10 let tomu odpovídají i když se stále prodává slušně o předchozí bezkonkurenčnosti se mu může ale pouze zdát. Za stejný peníz lze koupit daleko lépe vybavenou a modernější Mazdu 6, nebo Primeru, ale i Mondeo ......
0/0
21.1.2003 13:47

Dresik

Strategie?
Souhlasím s názorem, že WV by mělo dělat vozy takové třídy, kam patří. Pokud se totiž snaží dostat WV na úroveň audi (nebo-li do vyžší společnosti) , tak přetahuje jenom a jenom jeho zákazníky. Já osobně jsem jezdil v už v kde čem a ať si říká kdo chce co chce, tak Audi svou image vždy na BMW nebo Mercedes dotahovala (rozdíl poznáte až když přesednete z Audi do BMW, dokud to nezkusíte tak nevěříte a ten rozdíl nemyslím ani tak v technice jako v image). Tím, že WV si vybuduje image stejně kvalitní automobilky, možná i stejně prestižní jak audi, stáhne ji sebou na stejnou úroveň. Pak vám bude jedno jestli sedíte ve WV nebo Audi, ale už vám nebude jedno jestli sedíte ve WV resp. Audi nebo v BMW resp. Mercedesu. Prostě a jednoduše strategii koncernu vůbec nechápu. Myslím si z pohledu potenciálního zákazníka, že se hodně přepočítali.
0/0
15.1.2003 20:35

Dresik

Re: Strategie?
omlouvám se ještě za tu hrubku
0/0
15.1.2003 20:42

Paix

Je to pravda
Je fakt, že z "lidových vozů" se začínají stávat manažerské vozy. Asi by to měl někdo vedení Volkswagenu připomenout.
0/0
15.1.2003 18:42

Otakáro

Rakvošunka jako všechny VW
0/0
15.1.2003 17:27

PeKa

německá invence
jako řemen. Přijde mi, že už delší domu u VW všichni spí. Nový Golf = Peugeot 307 ať už klasická verze nebo kombi, u Passata se snad ani nedá hovořit o nové generaci. Bohužel , ale  . Pozdní inovace (u Golfu) a ještě kopie konkurence. Zlatá Fr (novy Megane) a Japonci
0/0
15.1.2003 13:48

Foo Loo

vw,bmw,mcds
No musim rict ze me uvaha o tom ze phaeton nema snaci proti BMW a ercedesu trosku zarazi. Pokud chce znacka proniknout o tohoto segmentu trhu tak to proste nikdy nebude skokem, takze si lidi prvne budou zvykat a jestli se nic nepodela tak to VW vyjde a za par let to lidem ani neprijde a budou brat ze vlajkova lod VW je dostatecne kvalitni aby stala za koupi.
0/0
15.1.2003 12:45

tradil@iol.cz

Kvalitni obrazky
Tyto obrazky lze najit na internetu uz nejakou dobu. A to v mnohem lepsi podobe (barevne a ostre). Staci dat na www.google.com hledani retezce passat 2004.
0/0
15.1.2003 12:44

Invin

Pica sunrace
ty ses asi vymastenej.....podivejse nejdrive na stare passaty a [pak se divej na superb...a uvidis kdo od koho kopiruje idiote...ty urcite budes ten nejvetsi odbornik pres auta jako ti ostatni co tu pisou o ekonomii... BTW lol^lol
0/0
15.1.2003 12:29

statistik

Nový golf
Golf V už nemá ty golfí tvary, kvůli kterým bych byl ochoten dát za něj takový přemrštěný peníz. Vypadá jak peugeot.... a 3-dvéř jako A3.
 
Ale Golf, pánové,  Golf by měl vydat jako Golf
0/0
15.1.2003 12:13

PeKa

Re: Nový golf
teda Statistiku - budeš zřejmě ulítlej na Golfy, ale nechápu dost dobře, co tě na nich tak vzrušuje. Myslím, že naprostá většina aut je více sexy ( a navíc ne tak koncepčně přestárlá ) 
0/0
15.1.2003 14:06

sunrace

... "novy Passat je jen napodobeninou Superbu"... :))))))))
novy Passat je jen napodobeninou Superbu - tak tahle hláška mně dostala!!! superb je dvojče Passatu VI, prodloužené o 10cm, tedy technicky naprosto totožné s Passatem současné generace. Díky své délce přišel o pohon všech kol z Passatu, což je u těch nejsilnějších motorů velké mínus. Tedy Passat další generace těžko bude napodobovat napodbeninu Passatu generace minulé, to musel vymyslet skutečně jenom chorý mozek zarytého škodovkáře.
VW měl i v minulosti úlety a výlety do sfér, které mu nepatřily, viz. např. VW 411/412. Nicméně nemyslím si, že by nový Passat měl problémy s prodejností, naopak. To spíš Phaeton, ten to trošku přepískl...
Ještě k Peugeotu 206, hezké a líbivé auto, nicméně kvalita nesrovnatelná s VW Golf, mám známého v servisu Peugeot,  i on se nestačí divit co všechno se na těch autech neustále rozbíjí. Včetně např. pokročilé koroze vnitřku prahů u sotva dvouletých aut
0/0
15.1.2003 11:05

Palki

.... Superbu?? - tim hůř....
Tak to je super.... jestli chce někdo napodobovat Superb, tak musí bejt trochu magor... Desingově horší auto než je superb snad neexistuje - jedná se o klasickej německej desing jako má Audi, VW a Škodovka - tihle výrobci nejsou schopný přijít s jakymkoliv nápadem, např. jako Mazda se svou šestkou nebo nový Hondy....
0/0
15.1.2003 12:14

pepa

Re: ...
Zvlastni, ze vetsinou predhazuji francouzskym autum ruzne neduhy lide, kteri v nich nkdy nejezdili :-) Navic diky globalizaci se rozdily v technice mazou, dnes uz nenajdete "narodni" auto.
0/0
15.1.2003 13:11

Emerson

Re: ...
Já dělal v servisu u Volkswagenu a vím co to je za plečky. Vychvalovanýho Golfa bych si už nikdy nekoupil, za ty prachy to byl děsnej pekáč. Měl jsem TDI s 81 kW a od VW už nikdy nic. A pašíci tam málem stáli frontu. Málo tam akorát jezdila Pola.
0/0
15.1.2003 13:45

geroc

VW
Je opravdu otázka kam směřuje obchodní politika koncernu VW. Protože zatím se v tom zdá být docela pěkný guláš. Pokud VW opravdu směřuje s celýn výrobním programem výš a výš tj. Lupo se posouvá místo Golfa atd. je potom otázka kam se posune Audi a Seat se Škodou. Zdá se že VW ujel nebo ujíždí vlak jak obchodně tak technicky. Možná místo nesmyslných investic do Lamborghini a Bugatti měly ty miliardy napumpovat do vývoje. Protože je jasné že Francouzi momentálně nasadili na trhák a zatím se zdá že nikdo jiný únik nezachytil. A co říct k novým modelům ? Dle mého názoru to je šeď ve srovnání s Francouzi a Italama , no možné se trochu z toho vymyká Seat. VW by měl honem rychle zvýšit kreativnost svého vývojového oddělení nebo rychle vyházet managery který rozhodují o modelové politice, jinak neuvidí ani světla toho ujíždějícího vlaku.  
 
0/0
15.1.2003 11:00

Cindy

Volkswagen Golf
Volkswagen Golf v se povedl. Je sice "dost" podobný "čtyřce" , ale je líbivý. Zvlášť pak v provedení combi. Jeho prostor oceňuji, neboť často cestuji ( a to i s mým opravdu nemalým psem ) a ten dostatek místa opravdu ocení. Jen jaká bude cena ?
  
0/0
15.1.2003 10:08

tg

Jen mě udivuje, že nás autor zase nekrmí tím, že TDI-PD jsou zastaralá a příjde C-R. Článek vyznívá, jako, že Golf i Passat jsou absolutní propadáky a následník na tom bude ještě hůř. Tak jen nerozumím, že se jich v Evropě prodává víc, něž všech Modeíí, Lagun a Vecter dohromady. Autor nejen nerozumí automobilům (C-R motory v Audi mluví za vše a proč by je potom nepoužil i následník Passata, nebo si autor opravdu myslí, že pojedou paralelně dvě různé filozofie motorů v jednom koncernu???), ale ještě je vidět jeho zaujatost proti VW-koncernu. Prosím najděte si už konečně nezaujatého a hlavně odborníka.
0/0
15.1.2003 9:56

suxx

takze porad stejnej hnus
, jak audi
0/0
15.1.2003 9:51

Shocker

Je to tak jednoduche.....
jde preci o logickou fintu. Ja se na to divam asi takhle: tim, ze se dany model zvetsi, bude vic luxusnejsi a samozrejme drazsi je jednoducha finta jak dostat zakazniky nad urcitou uroven, proste z nich vytahnout vetsi penize. Passat ma samozrejme svoje skalni priznivce, lidi, kteri jiz passata maji a budou ho proste normalne obnovovat (stary model velice rychle zestarne). Tim,  ze se to auto posune o tridu vyse vznikne mezera a neni nic jednodussiho nez tam strcit bud novy model (kam se ted asi posune Bora???) a nebo se zacnou zvetsovat mensi auta (viz golf). Je to jednoduche, misto golfu bude polo, misto pola lupo atd atd.
Takhle to funguje (nebo bude fungovat vsude). Ten kdo zustane u sveho oblibeneho jmena sveho milacka (nic jineho nez image stary a novy passat nespojuje) se proste chtic nechtic dostane nekam jinam, nez puvodne zacal. Ted jde o to jestli je to dobre nebo spatne.
 
0/0
15.1.2003 9:31

mates

presne tak.....
moje rec, nesrovnavejme VW dle podmineek v CR, prodej v nasi republice je skutecne minimalni,zivotni uroven je zde stale jeeste o dost nizsi a tak je to auto pro nas drahe (nebo spis, vetsina cechu na nej nema, to jee rozdil...) Osobne jsem mel moznost vyzkouset hodne aut, a prosim netvrdte tu,ze francouzska auta jsou kvalitnejsi, tak to ani nahodou, vzhledove jsou jiste hezci, o tom neni sporu, ale co do kvality provedeni a spolehlivosti se proste zatim proti VW nechytaj, a dlouho jeste asi nebudou....
0/0
15.1.2003 9:10

Foo Loo

Re: presne tak.....
Mam francouzky auto uz 3 roky a zatim jsem nemel sebemensi problem s kvalitou. At uz jde o zpracovani interieru nebo  o "funcnejsi" casti auta. Takze reci o tom ze je VW kvalitnejsi sou o nicem kdyz to proste uz kvalitnejsi nepotrebuju. - Kdyz se proste nic nepokazi tak neni potreba to kupovat  kvalitnejsi (z hlediska zpracovani).
0/0
15.1.2003 12:47

Kamo

Re: presne tak.....
tak tyhle úvahy už jsou dávno minulost. V okruhu mých známých používá několik lidí Audi - jedno je dokonce fungl nová A4- problémů mají víc než dost a navíc neskutečně nepružný servis. Já se svojí zánovní franc. ojetinou nemám sebemenší problém a jezdím bez závad. PSA už je dnes naštěstí někde jinde než za časů 309, AX popř. ZX. Statisticky asi ještě převažují výsledky starších modelů, ale kdo ví, jaké bude porovnání za pár let.
0/0
15.1.2003 14:34

Kreuzer

Re: Re: presne tak.....
Jawohl! Nebo snad oui? Cesi jsou fanatici, ale uplne mimo. Jsou zamindrakovani a maji zaskatulkovane ctyrkolky tak, ze by pro svoji milovanou automobilovou znacku vrazdili :-) A pritom vedi houby. Myslim jako skutecni odbornici, kteri prisli do styku s auty dlouhodobou zkusenosti (az na par exotu, kteri holt meli tu kliku uz za komancu), ne diky nazorum kamaradu, stejnych "fajnsmekru". Jasne, kdyz bouchnete dvermi mondea, nebude to nikdy tak prijemne tlumene a mohutne jako u passata. Ale komu to vadi? Kdyz mi bude peugeot "zrat" min diky HDI, jsou PSA motory o tridu lepsi nez stara dobra TDI? Jsem konzerva, kdyz mam passata? Dobre mi tak! Hledam hodne mista uvnitr? Musel bych byt idiot, abych si kupoval octavii! Nebo ne? Jenom mi proste treba nesedi focus nebo 307. A tak dokola... Docela fajn je sledovat dlouhodobe testy, ale jeste lepsi je dat na pocity a dojmy. Nechce se mi litat jak nudle v bande tri roky v "nalizovanem" aute, ktere vyhralo x crash testu, kdyz mi pri prvnim seznameni proste nesedi. A basta :-) Takze to chce obcas vylezt ze skatulky a rict si: jo, v tomhle aute se budu citit fajn. A ne: jo, vsichni se ted ze me poserou. Co, Cesi? ? Mistri?
0/0
16.1.2003 14:24

Prosi

Lidoví už asi nikdy nebudou
Podobnou cestu razí i Škoda, tlačí se do prostoru, kde nemá co dělat. Proto její prodeje jdou dolů a auta začínají být předražená. Je to, zdá se, koncernová politika a jak to dopadne, ukáže čas. Jisté je, že konzervatismus ve vývoji vozů nepovede k převratným změnám modelů a tím pádem nedojde i  k zajímavému nárustu prodeje. Kvalita vozů VW začíná být chabým argumentem ke koupi, neboť všichni světoví výrobci rapidně zlepšují kvalitu svých modelů.
0/0
15.1.2003 8:49

Pozorovatel

Jen je nechte!
Panove z Volfsburgu prochrapali spoustu casu a konkurence je zatim valcuje. Misto, aby situaci radikalne resili (rozumej uvedli na trh nove a zivotaschopne modely), snazi se dusit uspesny byznys dcerinnych firem (Nezda se vam, ze novy Passat je jen napodobeninou Superbu? A to mu jiz nikdo neodpare!). Sefove z Megalomanie uvadeji na trh Phaeton, nadupany neprodejny Passat a hlavne predrazeny Golf bez naznaku inovace. A zakaznik zatim nakupuje minivany u konkurence. Naskok diky technice (rozumej TDi motory od Audi) je take tentam, ted uz nepomuze ani slevnovani modelu s 1.9 litrovym TDickem, vzdyt konkurence radostne prodava modely s lehkym 1.4 litrovym turbodieselem s primym vstrikem, zatimco Audi se predvadi predrazenym A2, ktery je jen dirou do rodinneho rozpoctu! Anebo si myslite, ze tak male auto se porizuje jako rodinne auto? Kdyby naduti Nemci meli aspon jednu zenu ve vrcholnem managementu, tak by nebyli tak zahledeni do technickych parametru, ktere jsou sice o 2% lepsi nez u konkurence, zato vsak o 50% drazsi! Myslim, ze "lidove" imperium ceka na radikalni rez! Bud prijde nekdo, kdo ve Volfsburgu "rozsviti", nebo je trh nacpe "do cerne diry" a basta! Takova je realita vsedniho dne! Megalomani by obcas meli zajit na nakup do levneho retezce - bez zpetne vazby nelze imperium dobre ridit.
0/0
15.1.2003 8:25

PeKa

Re: Jen je nechte!
do kamene tesat ( a přeložit do němčiny) Bohužel se v tom se Škodovkou vezeme taky, Octavia už měla být dávno někde jinde a Fabie - škoda slov...
0/0
15.1.2003 14:00

Bradley

Strategie VW
Snaha VW "tlačit značku někam nahoru" je celkem logická, protože pokud by měli zůstat na pozici lidového vozu, do jaké kategorie by pak spadala jimi koupená Škoda? Segmentace značek jako lidový, manažerský, luxusní není přece dána jednou provždy a je snahou každého se posunout se co nejvýše a udělat přitom dobrý kšeft (pozn. kšeft je samozřejmě prvořadý).
Podle obrázků mi ten nový Passat spíše připomíná zmenšený Phaeton, což však není na škodu, protože se mi ten výsledek zdá elegantnější.
Osobně jsem příznivcem spíše francouzských a italských aut, která zejména v poslední době jednoznačně udávají designerský tón. Peugeot 307, Alfa Romeo 156,147 nebo Renault Megane II jsou určitě všechno jiné, jen ne "nuda, nuda, šeď, šeď", což se o připravovaném Golfu už řici dá. Svědčí o tom i přehled evropských vozů roku v těchto letech.
A poslední poznámka; němec dá přednost Golfu, i kdyby to jezdilo na uhlí, místo střechy by to mělo deštník a seděl by musel na bedně od margarínu. To není žádná urážka, ale konstatování faktu, že dává přednost domácímu výrobku. Stejně jako američan nebo francouz. Inu národní hrdost.
0/0
15.1.2003 8:23

Honza

Novy golf...
...mi prijde jako nepovdena varainta Peugota. Chtelo by to nejaky vlastni napad,
0/0
15.1.2003 7:50

jiFi

Re: Novy golf...
presne, zkopirovana 307 ... navic s ubranym sarmem ... proste nic moc
0/0
15.1.2003 13:38

Honza

Novy golf.....
0/0
15.1.2003 7:48

Tomas Roba

Kam míří strategie VW?
Nejsem žádný odborník v ekonomii, ale předsi jen firma VW, dle mého názoru, na tom není zrovna nejhůře a to zvláště v období, kdy automobilový průmysl prožívá menší útlum. Dle mého názoru strategie firmy VW není zaměřena na zákazníky v České Republice, kde se těch aut přeci jen tolik neprodá ale na stále stoupající požadavky zákazníku v zahraničí, zejména pak v USA, kde se pravděpodobně prodá za týden tolik vozů této značky, jako u nás za celý rok. Popularita VW v USA narůstá a zisk nových zákazníků závisí na nabídce a ta pro američana znamená silný motor a kvalitní výbava. Ona možná cena VW bude jen o pár tisíc US$ nižší než ta za kterou by se dal pořídit Mercedes, BMW nebo Jaguár, ale podmínky pro koupi (financing program) nebo leasing VW jsou ve srovnání s výrobci vozů luxusní třídy daleko výhodnější.  
0/0
15.1.2003 7:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.