Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké bude nové Audi A3?

Nový rok rozhodně nezastihl německý koncern v nejlepší kondici a především jeho zástupci v nižší střední třídě dělají managerům VW více starostí, než by bylo zdrávo. Nezapomeňte na zajímavou fotogalerii!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honda

Cože???
Má nějaký Němec(sériovej)240k při objemu 2.0l (4 válec) jako Honda S2000?
0/0
18.1.2003 14:04

Honza

Re: Cože???
Má nějakej Japonec (sériovej) výkon 450 PS při objemu 4,2. A nebo 150 PS při 1,9 diesel? Mimichodem ta S2000 nemá ani takovej krouťák jako tento diesel.. Ale jinak klobouk dolů pře designem S2000. Pěkný autíčko!
0/0
18.1.2003 16:24

Honda

Re: Re: Cože???
Samozrejme jsem nechtel rict ze Audiny jsou spatny auta, to v zadnem pripade. Jsem ale zatizenej na japonce uz mam tri japonsky auta (Honda Accord, Toyota Corolla a Nissan Patrol GR) a nemuzu si je vynachvalit- slapou jako hodinky. Ale takove Audi RS6, taky bych si dal rict!
0/0
20.1.2003 8:04

honza

Re: Re: Re: Cože???
Já mám s Japoncama taky jen dobrý zkušenosti. Co se týče spolehlivosti sem zažil Mazdu 323 a to mylo absolutně v pohodě... Ale ten design. Tak sprznit 626 je fakf trestuhodný. Jinak ještě prožívím motorky a tam jakakoliv japonská moto nemá na Ducati (myslím designem). Co říkáš?
0/0
20.1.2003 8:31

Honza

Speedy, A3 je o 40 000 dražší než Škoda octavia v identické výbaně. Je to předražený??? Kolikrát jsi jel v A3? Ja naposledy včera na testovacím polygonu a to, co tam předváděla Octavia bylo dost chabý...
0/0
17.1.2003 18:17

0/0
17.1.2003 18:15

honza

Tak myslím, že větší blábol sem hodně dlouho nečetl... hlavně ten názor, že francouzský auta mají lepší techniku!!! Nebo japonci - napřiklad auto roku 2000 Yaris nemela až do nedávna ani možnost si pořídit ABS... Nebo TDI od Audi. Kdo že má 150 ps při bjemu 1.9. Jakej Japonec? Vždyť ti ani neumí diesel vyrobit. Má nějaký japončík (sériovej) při objemu 4,2l výkon 450 PS a krouťák 600 nM jako Audi RS6? Myslím, že ani na papíře ne... No ale po ránu úsměvný článek potěší. Ještě něco napiš. Honza
0/0
17.1.2003 8:49

Cindy

audi?
Já audinu nemám, ale musím říct, že tvarově není nejhorší. Já jsem spíš na ty francouze. 
0/0
14.1.2003 15:12

Otakáro

Kdo by taky byl zvedavej na nudny zdechliny od fauvecka. Autor ma pravdu, ze VW musi inovovat, pac diky povesti uz nic neproda, nebot Japonci jsou davno v kvalite a inovaci dal, ted nemce preskocili i francouzi a nektery italsky znacky /alfa romeo, lancia/ jsou taky dal. Pro ty, co me budou oponovat, nesnazte se porovnavat pres strechu otocenou zdechlinu, kterou jste si celi nateseni dovezli na zacatku devadesatych let ze zahranici.
0/0
14.1.2003 14:31

Pavel Hrabal

Re:
nechtel bych tu nic pomlouvat, ale prirovnavat Audi k francouzskym a italskym lidovym znackam??? si upad hlavou naznak, ne? A3 je jiz moje 2. auto znacky Audi a jsem nadmiru spokojen. Jezdil jsem taky Peugeotem, znamej ma Alfu 146 a abych rekl pravdu, tak bych nemenil... u Audi proste vedi, jak se delaji auta.
0/0
16.1.2003 14:14

Speedy

Re: Re:
Ze nekdo predrazi auto a vydava je za luxusni znacku jeste neznamena ze je to fakt dobry. Je to spis pro maly kluky, co na poradny auto nemaji a Juguar nebo Mercedes si nemohou dovolit. Nezapomente, ze je to koncern Volkswagen a to mluvi za vse. Image levnejch plastaku. A Alfa 146 se uz asi tri roky nevyrabi, takze asi tezko srovnavat s A3. Ovsem Alfa 147, to je jina, navic evropsky vuz roku. O tom si muzou VW nechat tak akorat zdat.
0/0
17.1.2003 9:24

Pavel Hrabal

Re: Re: Re:
ja nevim, proc kazdej porad narazi na VW, vi vubec nekdo, ze Audi neni VW tak podrizena, jako treba Seat nebo Skoda? proc myslite, ze se vyrabeji verze S, ktere nemaji v ramci VW srovnatelny "levnejsi" protejsek? Alfa 146 je ze stejne doby jako ta moje A3 z roku 1998, cili ty auta MUSI byt srovnatelna!!! a ze je Audi predrazena znacka? mozna trosku ano, ale na druhou stranu, ten kdo kupuje Audi, tak vi, do ceho jde.
0/0
17.1.2003 11:46

Speedy

Re: Re: Re: Re:
Protoze Audi ma vetsinu dílů spolecnejch s VW. Staci uz jen pohled do interieru. Stejny kliky, stejny ovladace jak v A4, tak v Golfu, tak i ve Fabii za par suntu. Já vim ze to jsou detaily, jenze prave ty detaily odlisuji Audi od znacek, kterym by chtela konkurovat (Mercedes, Jaguar, Lancia, BMW, Saab).
0/0
17.1.2003 11:58

Honza

Re: Re: Re: Re: Re:
Jaguar - ve ztrátě, SAAb - ve ztrátě, Lancia - na pokraji zhroucení jako celej FIAT. Doufám, že v tomto Audi nebude konkurovat. Mimichodem - tento rok má opět vzrůst prodeje. Honza
0/0
17.1.2003 18:21

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To nic nemění na tom, že Saab nebo Jaguár je extraliga a Audi může kopat tak akorát krajskej přebor.
0/0
20.1.2003 17:23

honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Tak to je vidět, že hodně dlouho nečetls žádnej srovnánací test. Například v posledním Auto tipu je A4, Saab a Volvo a A4 je hodnoceno jako nejlepší. V Jízdě na Primě bylo srovnání Volvo Cross Country a Allroad. Allroad porazil Volvo na celé čáře.... Ale asi jsi najezdil s Volvem a Saabem a taky s Audi hodně kilometrů... Já jezdím jenom s Audi, ale stačí si do Volva sednout a je vidět rozdíl. Mimochodem - kolik a včem si najezdil km, že se v tom tak vyznáš? Honza
0/0
21.1.2003 8:50

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Rok 91-93 Audi 80, 1,8 motor. Ale to jsem ještě neměl papíry, bylo to otcovo, dovezný z německa, ale nebouraný, tuším, že rok výroby 89.S tím jsem fakt moc nenajel a ještě je odřel. V letech 97-99 jsem měl Volvo S40, půlroku stará předváděčka od prodejce, naprosto bez problému, Saaba 93 Turbo jsem měl jen půjčenýho od známýho na týden, ale ten byl super. No a ještě občas jsem jezdil s A6 2,5 TDi, než to táta vyměnil za Peugeot 607. Číst testy, to nezvládám a ani mně to nebaví, navíc mně takový test ani při výběru auta neovlní. Teď mám favority mezi novým Megane a Alfou 147 a na tu Alfu mám velice výhodnou nabídku. No uvidí se po uzávěrce. Takže zatím nashle, mám tady dost práce.
0/0
21.1.2003 9:30

honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No tak před Alfou klobouk dolů, co se týče designu. 147 je taky jediný auto kromě Audi, který bych snesl. V těch testech máš pravdu, je to pouze orientační. Nicméně jsem jezdil minulej týden na poligonu ve Vysokém Mýtě a můžu s klidem říct (což tvrdil i instruktor), že pokud se týče jízdních vlastností, je Audi na špici. Berme "normálníů auta. Mezi náma, nejdůležitější je design. Pokud bede něco nechutná krabice (starý Volvo) a bude super jezdit, stejně si to nikdo nekoupí. Nakonec to i u Volva pochopili. Tak hodně šťastných km a tiše závidím tu 147... Ahoj Honza.
0/0
21.1.2003 13:23

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Zas tak jistá 147 není, uvidí se příští týden. Jo a abych těm Audinám tak nekřivdil, dneska jsem potkal novou A4 kombíka a ta se dost povedla. Asi jsem zaujatý kvůli té A6, která mně k srdci vůbec nepřirostla. Motor byl super, ale zbytek auta mně nepřišel tak kvalitní jak by se podel ceny dalo hádat.
0/0
21.1.2003 16:41

Speedy

Re: Re: Re: Re:
Protoze Audi ma vetsinu dílů spolecnejch s VW. Staci uz jen pohled do interieru. Stejny kliky, stejny ovladace jak v A4, tak v Golfu, tak i ve Fabii za par suntu. Já vim ze to jsou detaily, jenze prave ty detaily odlisuji Audi od znacek, kterym by chtela konkurovat (Mercedes, Jaguar, Lancia, BMW, Saab).
0/0
17.1.2003 12:02

Honza

Re: Re: Re:
Speedy, A3 je o 40 000 dražší než Škoda octavia v identické výbaně. Je to předražený??? Kolikrát jsi jel v A3? Ja naposledy včera na testovacím polygonu a to, co tam předváděla Octavia bylo dost chabý...
0/0
17.1.2003 18:28

Honza

Re:
Tak myslím, že větší blábol sem hodně dlouho nečetl... hlavně ten názor, že francouzský auta mají lepší techniku!!! Nebo japonci - napřiklad auto roku 2000 Yaris nemela až do nedávna ani možnost si pořídit ABS... Nebo TDI od Audi. Kdo že má 150 ps při bjemu 1.9. Jakej Japonec? Vždyť ti ani neumí diesel vyrobit. Má nějaký japončík (sériovej) při objemu 4,2l výkon 450 PS a krouťák 600 nM jako Audi RS6? Myslím, že ani na papíře ne... No ale po ránu úsměvný článek potěší. Ještě něco napiš. Honza
0/0
17.1.2003 18:30

honza

Dobrý den, sám mám to potěšení jezdit v "obstarožní" A3 a mohu autora článku ujistit, že jízda například ve Fiatu Stilo nebo Škodě Octavia je oproti jízdě v Audi někde jinde. Ne vždy technické parametry svědčí o vlastnostech vozu. Například Fiat je řádově o dvě třídy níž. Přitom cenově je to rozdíl "pár tisíc". Zajímalo by mne proto, kolik km měl autor možnost s A3 najet. Nejspíš v ní ani neseděl, protože i to je zážitek.
0/0
14.1.2003 9:01

Pavel Hrabal

Re:
 ozvi se mi prosim na mail - paja@ahc.cz , zajimaji me tvoje zkusenosti.
0/0
14.1.2003 10:08

Vypada jak tank, jeste kulomety tomu chybi.
0/0
13.1.2003 20:27

0/0
13.1.2003 20:26

Pavel Hrabal

fakta?
jelikoz sam A3 vlastnim, tak se o tuto znacku docela zajimam a musim konstatovat, ze uvedene obrazky (zde ve velice mizerne kvalite) jsou v audi komunite jiz velice zname, dokonce vim, kde se jejich tvurce vyskytuje. v nemeckem AutoBildu vysly trosku lepsi informace. predne autor jaksi pozapomel na verzi avant (a jeji sportovni verzi RS3), o verzi off-road nic nevim, stejne tak jsem skepticky vuci motorum 1.4, ktere presto ze byly davany do Golfu se u Audi (nastesti) nepouzily. dale tam byly vyobrazeny mnohem lepsi studie, jak by mohla nova A3 vypadat...
motory by se mely zpocatku pouzit tyto: 1.6 SRE, 2.0 FSI, 2.0T FSI, 3.2 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI do roku 2005 by se rada mela rozsirit take o motory: 1.8 FSI, 3.2 V6 FSI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, S3 3,2, RS3 3.2 T
kdo ma zajem, tak clanek z AutoBildu je zde: http://www.audi-a3us3.de/Menu/DerA3uS3/NewA3/newA3_01.htm
0/0
13.1.2003 17:58

Odkdy používá koncern VW ve svých TDI-čkách common-rail??? To je asi celkem velký úlet autora, ne?
0/0
13.1.2003 8:45

františek dvořák

Re: common rail
Dobrý den, v článku je uvedeno toto: Škála vznětových motorů bude pokračovat přes oblíbené čtyřválce 1,9 až po šestiválce vyšších objemů - všechny samozřejmě s nejpokročilejší technikou systému common-rail. Není zde řečeno nic o tom, že by u současných vznětových motorů VW byl používán systém common-rail. Dá se však předpokládat, že i tento systém příjme koncern VW na milost a bude jej používat u svých pohonných jednotek. Téměř všechny automobilky systém vysokotlakého vstřikování paliva common-rail používají. Přiznejme však, že jej automobilky používají NE pro snižování spotřeby paliva, či nárůst výzkonu(jak se nám snaží namluvit), ale PŘEDEVŠÍM pro snižování množství emisí ve výfukových plynech. Klasická TDIčka z produkce VW jsou velmi konkurenceschopná z pohledu spotřeby a výkonových charakteristik, z pohledu emisních parametrů jsou však pravděpodobně na limitu svých možností. Děkuji za Vaší reakci, s pozdravem František Dvořák http://auto.idnes.cz/
0/0
13.1.2003 11:46

Jirka

Re: Re: common rail
Proč by měl přijmout koncern VW "na milost" systém common-rail, když má svůj systém pumpe-düse, který má papírově (a nejen to) lepší parametry než konkurenční common-rail?
0/0
13.1.2003 14:38

tg

Re: Re: common rail
Čirá spekulace a ničím nepodložená!!!!! Jak se píše již v jedné z reakcí - VW-koncern používá systém PD a opravdu by mě zajímalo na základě čeho tvrdíte, že tyto motory jsou na limitu svých emisních možností. NEPROFESIÁLNÍ článek a amatérská blamáž člověka s povrchními znalosmi z automobilového světa. Na vyvrácení prosím nějáký konkrétní důkaz, nebo zdroj odvažující Vás k tomuto tvrzení. Jinak můžu zrovna tak tvrdit, že C-R od Mercedesů je na limitu svých možností. P.S. Koncernové motory s PD-systémem vykazují výrazně VYŠŠÍ konkurenceschopnost z pohledu spotřeby a výkonu - viz. ukažte mi C-R motor o objemu 1.9 a výkonu až 110 kW.
0/0
13.1.2003 17:14

Buddy

Re: Re: Re: common rail
BMW 320 D 2002
0/0
14.1.2003 8:15

Honza

Re: Re: Re: Re: common rail
Klobouk dolů před BMW. Stejný parametry, ale větší objem... Ale to je jediný auto. A taky cenově jinde než Seat Toledo s motorem 1.9, že? Ahoj Honza
0/0
17.1.2003 18:33

Tom

Re: Re: Re: common rail
Asi jsi to nepochopil - nejde o výkon, ale o emise, az bude u konce norma EU4 bude u konce iten slavný PD - nic proti němu, je výkoné, ekonomický, ale CR má prostě emise nižší. Technicky vzato , CR má tlakový zásobník a elektromagnety ovládané vstřiky - každý extra pro každý válec se přizpůsobuje reálným podmínkám. PD je stále vačkou ovládaná mechanická hračka s elektronickým přívěškem drive-by wire.  To´t vše.
0/0
23.1.2003 12:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.