Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Getz: hlučnější motor, jízda na jedničku


hodnocení iDNES 4/5

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dfhd

hdfg
dfhdfh
0/0
6.5.2004 15:58

revo

Musím bohužel konstatovat,
že hyundai je na tom dnes už lépe než koncernové vozy VW. Moje faceliftové Audi A3 od Matchboxu je neustále odřené a porouchané. Kéž bych si mohl viděl aspoň na ojety hyundai.
0/0
19.3.2004 11:43

Johny

Getz 1,1
Taky jsem se začetl do diskuze kolem Getze a musím říci toto - LIDÉ JSOU RŮZNÍ (ALE I HRŮZNÍ). Ať se každý zamyslí nad tím, jak jezdí, s jakým vozem a jak je na tom finančně. Rozdíl je v tom, jestli jezdím služebním vozem, o který se nemusím moc starat a hlavně ne finančně a na druhou stranu jestli jezdím vlastním vozem, který jsem si koupil za těžce vydřené (sehnané) peníze. Kdo má prachy, tak se neohlíží na to, zda si za dva roky pořídí nový auto - a taky podle toho jezdí a zachází s autem. V práci mám možnost se občas svést služebákem (Felicie, Fabie, Ford), ale to je hrůza, v jakém jsou stavu. Po několika letech jsem se zbavil Škodovky 120 a pořídil si Getze 1,1 (nejsou prachy). Po 3 měsících provozu musím říci - NO PROBLEM. Je sice línější do prudších kopců, ale jak často tam jezdíme, že? Jsme rodina 2+2 a v pohodě. Nemajetným, jedincům a důchodcům vřele doporučuji.
0/0
18.2.2003 11:05

jbrouk

Re:
Já ho mám taky a mám s ním absolutně bez problémů nalítaných 34000 km a fakt žádný problém. Nevím jak Vy, ale jsme také 2+2 (děti předškolní věk). Byl jse s ním v létě v Chorvatsku a neměl jsem žádný pocit únavy.
Kolik Vám bere?
0/0
5.1.2004 17:26

tomas

Re:
Ted v zime tak okolo 7l/100km (motor 1,3)
0/0
14.1.2004 16:49

Pacanda

Getz vs Škoda
Nemohu nereagovat na diskuzi, která se rozeběhla na této stránce. Proč haníte jedno nebo druhé? Osobně jsem jezdil se stejnou verzí Getze a musím o tomto autě mluvit jen v dobrém. Řekl bych, že autor článku jej velice dobře popsal. Na druhou stranu mám Felicii r.v.2001 a už jsem s ní najel více než 50.000 km a naprosto v pořádku, s Fabií jsem taktéž jezdil, a přesto, že se mi nelíbí design tohoto vozu, nevím o nějákých vážných chybách. Pánové je jedno, jestli je auto z Čech nebo Koree, hlavně, že dobře slouží. A neodsuzujte značku podle jednoho vozu ( Náhoda je blbec a zrovna jste třeba měli smůlu, ale ostatní mohou být absolutně perfektní. Např. : Vlastním TV SONY a ač všichni tvrdí jak jsou spolehlivé, tak mne měsíc po uplynutí záruky odešla obrazovka.)
0/0
8.2.2003 7:18

Pavel

Re: Getz vs Škoda
Zcela souhlasím, myslím že by bylo lépe napsat o konkrétních zkušenostech ať už kladných nebo záporných z provozu a ne se trumfovat které auto je více super  a které větší krám.
0/0
11.2.2003 12:52

Vlkysh

Sbírám informace ....
Také zvažuju nové auto pro manželku,  její Felicia dosluhuje. Uvažoval jsem i o  Kia Rio,  ale na britském Tiscali ho TAK MOC sepsuli . !   Nevíte někdo něco o Riu ? Asi bude Getz lepší. Jinak :  korejského původu bych se už moc nebál,  vidím že za poslední leta šli s qualitou dost nahoru, Na rozdíl  třeba od Opelu,  kde je tomu naopak.  Švagr má Elantru od jara 02 a zatím jen chvála.  Jo, a Svene,  C3 jev Česku cenově opravdu úplně jinde,  než Getz..
 
0/0
7.2.2003 21:07

Sven

Re: Sbírám informace ....
Tak ja napisu trosku vic detajlu z toho svedskyho testu:(+++++ je max)
Vlastnit: +++ dobra cena, nizka spotreba, ale velka ztrata kdyz se ma prodat jako ojetej (sorry, nenasel jsem lepsi cesky vyraz, ale vite co myslim)
Rizeni: +++ dobra stabilita na rovne silnici ale spatna kontrola v zatackach
Komfort: +++ moc tvrde perovani, dobre predni sedacky, hodne odkladacich prostoru
Misto pro posadku: ++++ vepredu i vzadu dobre, ale vzadu malo mista na chodidla, moc nizky sedak vzadu
Bezpecnost: ++ ma tu nejdulezitejsi vybavu, ale nama ostrikovace svetlometu, Hruza!
Pocit:++ docela dobre obycejne auto, ale nic vic, nudny a konvencni interier
Celkove:+++ Hyundai je na dobre ceste, Getz je zatim druhe nejlepsi auto z Koreje, tesne za Atosem, ale anonymni, malo vybavy ale dost prostoru za malo penez
Tohle test z www.aftonbladet.se
0/0
14.2.2003 12:37

Sven

Re: Sbírám informace ....
Tak jsem si schvalne precet test na Kia Rio (tady ve Svedsku, Auto Motor & Sport). Testovali Kia Rio proti Skoda Fabia kombi. Naprosto jednoznacne vyhrala skodovka. Ve dvou testovacich rondach byla Kia lepsi: motor (ale ne prevodovka) a levnejsi nahradni dily.
0/0
14.2.2003 12:43

Vladimir

Getz - NE NE NE
Getz je shit a na Fabii nemá ani kvalitou ani jízdními vlastnostmi. Mam soukromou Fabii 1.4 55kW a ve firme jezdime (bohuzel) s Getzem. Po trech mesicich vsechno vrze a dvere sppolujezdce skripou. Rozdhodne se vyplati si priplatit na Fabii - pri prodeji ojetiny se vam to vrati!
0/0
6.2.2003 2:41

Martcz

Re: Getz - NE NE NE
No nevim, mame v podniku 3 sluzebni Fabie a u vsech se do 30tis. km menily stabilizatory naprav, jedna uz ma 3x novy pocitac a stejne cuka, palubky vrzou a jedna ted zacala pri zataceni pochybne skripat. Nejak tu vyssi kvalitu nevidim. Spis asi zalezi, jak se s kterym autem jezdi (sluzebni lidi moc nesetri)
0/0
6.2.2003 14:46

Petr

Re:
jednotky Fabii se flashuji VASem, proc bymenili pocitac? Treba se jim to jen nepovedlo preflashovat.
stabilizator bych zkusit nastrikat olejem (WD40) aby nevrzal
0/0
28.7.2003 4:15

Phazer

Re: Getz - NE NE NE
Fabie  naposto nedosahuje kvality Getze at uz pomerem cena/vybava tak i vzhledove. Kazdy auto zacne vrzat kdyz se s nim jezdi jako prase  
0/0
14.6.2003 12:44

Jarda

Re: Getz ANO
Vlastním Getz 7 měsíců a máme i Fabii,Getz ještě neměl závadu ajde stále potichu bez žádného vrzání zato Fabia již měla několik poruch.Jsem daleko více spokojen s Getzem než s Fabií.
0/0
30.7.2003 19:00

S.D.

Re:
100% souhlas jezdím s obojím a když můžu vybírám si Getz (ten můj ale "trochu" vrže :-), na druhou stranu byl o 60000,- levnější, má dva airbagy, předek v elektrice, autorádio s CD a plynový pedál je blíž ke mně než ke spolujezdci :-) .... a taky je o pár kilowatů silnější, u Fabie je podstatně lepší podvozek.
0/0
21.8.2003 23:00

DPD

Klimatizace
Neví někdo, jestli má 1.3 s klimatizací ukazatel vnější teploty?
0/0
4.2.2003 0:29

drag

FABIE X GETZ
MÁM FABII DRUHÝM ROKEM A MOC NADŠEN NEJSEM, NIC JSEM NEČEKAL, ALE ROZHODNĚ NEMÁ KVALITU OCTAVIE, TA SE POVEDLA MNOHEM VÍCE A JE SPOLEHLIVĚJŠÍ. ŠKODA, ŽE GETZ TEHDY JEŠTĚ NEBYL NA TRHU. KOLIK KG VÁŽÍ GETZ? FABIE JE BEZKONKURENČNĚ TĚŽKÉ A LÍNÉ AUTO. NEDOPORUČUJI.
0/0
3.2.2003 18:16

Pavel

Uvažuji o koupi vozu 1.3, kdo již máte zkušenosti s provozem a pod. napište, díky
0/0
29.1.2003 9:14

Vladimir

Re:
Vážený pane,
dovolil bych si vás od koupě Getzu odradit. Manželka si prosadila, že si ho koupí na ježdění do práce, protože Fabia ji připadala vzhlediově příliš konzervativní (?). Já sám jezdím s Octavii combi 1.9TDi 66kW Elegance a jsem maximálně spokojen. Po cca. 3 měsících a třech návštěvách servisu ho chce dát pryč, protože jí nepříjemně vrže palubní deska a patrně je vadný alternátor - baterie se již 2x totálně vybila. Rovněž sériově dodávané pneu Hankook jsou na mokru velmi nejisté a na dlažbě velmi hlučné. Případné další uživatelské zkušenosti vám rád sdělím na svém mailu:   xFajtlJ@seznam.cz
 
0/0
6.2.2003 2:56

Curro Jimenez

Re: Re:
Jste přímo Vráťa Kulhánek pod pseudonymem nebo Vás mají v Mladý Boleslavi na výplatní listině jen na vedlejšák?
0/0
6.2.2003 11:24

Picvoch

Re: Re:
Ja nevim jak Vy, ale ja mam na Getzu jako originaly namontovane pneumatiky KUMHO a jsou celkem dobre. Tak kde jste vzal Hankooky??? Ze by toho k nam vozili az tolik rozmaniteho???? Ani skodovka, co ja vim, nemontuje na bezne verze Bridgestony.......
0/0
7.2.2003 15:01

Maldus

Re:
Není co řešit, je to superautíčko.
0/0
11.2.2003 6:52

la_da@wo.cz

Re: Pavel auto 1,3
Koupil jsem Swifta 1,3 GLX a mohu tvrdit že se jedná o velmi svižné auto. Zrychlení na 100 za 11 sek., spotřeba po Praze max 5,7 litrů, kolik jede max. to nemam odzkoušené ale rychl. stup. 3- při 5900 ot. jede 130 km/h!!! Pokud nehledáte reprezentaci ale slušné auto za pěknou cenu mohu doporučit.
0/0
15.2.2003 16:24

Jan

Re:
Muzu vam doporucit getze z vlastni skusenosti. Vlastnim ho a Jsem nadmiru spokojen. Uz kdyz si prohlidnete tabulku konkurentu, musi vam zejit jediny favorit. Getz. Jestli si vsimnete, ma nejsilnejsi motor, napr fabie ma motor ve vetsi tride pro pov.ruceni a je dokonce slabsi. 2x airbag, okna a zrcatka v elektrice... neni co dodat. Uvazovat o koupi noveho vozu drazsiho a horsiho(fabia) jen proto, ze ho po 5 letech lip prodam... to je stupidita.
0/0
18.1.2004 22:25

tomas

Re:
souhlasim s tebou, jenom spotreba benzinu je u meho getziku pomerne vysoka- jsem tak mezi 7-7.5 litry,coz je proti udajum vyrobce (6,2l) trochu rozdil
0/0
19.1.2004 8:12

paša

Re:
Spotřeba závisí na stylu jízdy, jezdím 1/2 roku a zatím to vypadá kolem 6,5 l
0/0
25.2.2004 15:16

joe

Fabia se nemusi bat
protoze ten cesko-nemecky pascvil je pro cechy drahy(jako ostatni nemecke skody) a na zapade se nechytaji ani kdyz jdou hluboko pod cenu.Ty nucene dovolene v mlade boleslavi nejsou rozmar managementu,ale protoze neni odbyt.
0/0
26.1.2003 6:14

dan

Az budu kupovat auto pro manzelku
... tak mam Getze hodne v merku
 protoze vypada dobre zvenku.
Prispevek v basni! Akoratze dulezitejsi je pocit uvnitr, to bych si rad zkusil.
Zatim jsem kupoval jen nemecky auta,ale jako druhy mi vyslovene padlo do voka-v realu jsem ho videl a vypadalo jeste lip nez na fotce. Design mi pride jako zdarile faceliftovany predchozi Polo.
Kvalita nevim, ale doufam, ze Daimler si to pohlidal, kdyz to vyvijeli v Evrope (a nevyrabi to tady vlastne... mozna je to v clanku, ale necet jsem ho poradne).
0/0
24.1.2003 16:05

ilk@yahoo.com

Re: Az budu kupovat auto pro manzelku
tak si ho dam do loznic, abych se na ne mohl stale divat a mazlit se s nim.
0/0
26.1.2003 18:48

Sven

Getz proti Citroen C3
Tady ve Svedsku testovali Getz a Citroen C3 dohromady. A C3 vyhrala.
0/0
24.1.2003 15:40

Rejpal

Re: Getz proti Citroen C3
Asi si tu výhru někdo zaplatil
0/0
25.1.2003 9:46

pes

Re: Getz proti Citroen C3
Nebude to cenovou politikou C ve Sv.? V Cesku je Citroen stejne drahy nebo drazsi nez konkurence, a o zajem tolik nebojuje jako na Severu, kde je to tradicne rezava a nespolehliva znacka - ac uz to davno neni pravda. Ve Svedsku bych taky volil C3, zatimco tady ten korejec vypada na lepsi volbu.
0/0
25.1.2003 17:22

Sven

Re: Re: Getz proti Citroen C3
Koukal jsem na detaily testu a srovnavali:
H. Getz 105 900:- SEK, 1,3l,82hk, 2xairbags, bocni airbags, el-okna, imobilizator
Citroen C3 105 900:- SEK, 1,3l,75hk stejna vybava.
0/0
27.1.2003 15:42

Martin

hyundai GETZ to je prostě věc
je prostě supeerrr.
0/0
24.1.2003 15:31

Pavel Šandera

Dobrá konkurence Fabie
Myslím, že se jedná o velice dobrou konkurenci Fabie a výbavou rozhodně lepší ve srovnatelné verzi.Protože se zajímám o tento vůz a četl jsem již přes 5 testů tak bych chtěl vědět jak je to s hlučností motoru když většinou je uváděno,že je srovnatelná s motorem Fabie!? Pavel
0/0
24.1.2003 14:40

Martin Anderle

Mam jej a jsem spokojen
neni mu prilis co vytknout za prijatelnou cenu a vybornou vybavu v zakladnim provedeni. Snad jen, ze hlucnost motoru ve vyssich otackach je opravdu na obtiz a dava ridici pocit, ze motor prilis nici. ale na druhou stranu neni potreba jej bezpodminecne prilis tocit, jelikoz si hrave poradi i v nizkych otackach a s velice priznivou spotrebou. Jedine co mi u Getze chybi, je trosku mene ergonomie pri reseni stredoveho panelu. Pri ovladani vystaznych svetel (napr. pri obvyklem podekovani) a ventilace se musi ridic mirne naklonit dopredu. A co jeste chybi je ovladani centrlniho zamykani i ze dveri spolujezdce. Zamkem v nich lze za´mknout a odemknout pouze tyto dvere.
Tak preji i dalsim jeho vlastnikum (i budoucim) plno prijemnych zazitku bez nehod.
 
0/0
24.1.2003 11:22

Kulich

Re: Mam jej a jsem spokojen
Moc se tu nerozplývej.
Stejně je to Korejec, rozpadne se nakonec!!!
0/0
24.1.2003 13:54

wehrwolf

Re: Re: Mam jej a jsem spokojen
Asi nevis o cem mluvis. Mam uz tretiho korejce (Hyundai Elantra 2.0) a se vsemi jsem byl, na rozdil od Felicie, velmi spokojen. Proti Skodovce jsou to ve vsech smerech "DRZAKY". A trileta zaruka byla vzdy samozrejmost. Fakt je, ze jsem ji vlastne nikdy nepotreboval :-)
0/0
24.1.2003 15:30

roman

Re: Re: Re: Mam jej a jsem spokojen
Takže Hnujdaj je něco jako Mercedes....
0/0
24.1.2003 21:01

opux

Re: Re: Mam jej a jsem spokojen
Vis houbec, o cem mluvis, mam 13 let stare Daewoo Racer a krome bezne udrzby nepotrebuje nic, jezdi za par korun a s korozi a opotrebenim je na tom lepe nez srovnatelne stare skodovky, ktere jsou ovsem mensi a mene pohodlne.Toz tak.
0/0
24.1.2003 17:00

Honza

Re: Re: Re: Mam jej a jsem spokojen
Bodejť ne, když je to Opel Kadet. Jenom převezli linku do Koree....
0/0
6.2.2003 18:36

Petr

Re: Mam jej a jsem spokojen
jen k tomu centrálu, škodovka v základu nemá zádný
0/0
25.1.2003 10:51

ryba

Re:
skodovka nema v zakladu vubec nic:) Clovek aby se s nima hadal i o motor...zlaty korejci
0/0
2.2.2004 13:54

ok

údaje v tabulce
tak nevím, v článku se píše, že hlavové airbagy nejsou, v tabulce je uvedeno, že jsou na přání, rovněž je v tabulce uvedena záruka dva roky, ale hyundai přece poskytuje záruku 3 roky.
0/0
24.1.2003 11:21

Radim

Re: údaje v tabulce
Rozhodně bych řek, že je podstatně výkonější lépe vybavený atd. S fábií jsem jezdil docela dlouho a spolehlivá rozhodně nebyla ( ani ostatní ve firmě ). Odcházela ložiska, servo se chovalo divně a spotřeba byla zhruba tak jak je uvedeno v tabulce 7,5 až 8 l. Hyundai dává záruku opravdu 3 roky......proti škodovce.....no myslím, že zde je zbytečný Český patriotismus.........  
0/0
24.1.2003 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.